Навих се и аз да взема W124
Започната от 300 Gullwing, 02 юни 2010 - 15:13:38
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юни 2010 - 15:13
Здравеите колеги от скоро се навих да взема като втора кола една W124. Здрави са харесва ми возичта сигурни и надеждни. Да обаче идва проблемат, че по къщите колите лъскат ама едно самнително ласкат, което не ми харесва. То ясно да се гледат, дали всички линии и лаисни савпадат как лягат вратите под уплатненията да не е разчекната задницата или да е увиснала цялата кола, да се провери при капачките за крика да се гледа по рабовете на калниците, ако нещо съм забравил моля да допълните. Другия ми въпрос е не е ли по добре от частник, а не от авто къща. Решил съм да е бензинка 2.0 или 2.3 като за втория съм по навитак въпреки, че мога да си сменя блока, буталата и главата и от 2.0 да стане 2.3. Мисля да отделя между 3 500 и 5 000 лева което мисля, че е нормално. Та като цяло освен за споменатите неща какво още да търся и гледам по колата. Даваите акал и насоки колеги. Мерси предварително и поздрави.
П.С. Ако някои знае някои запазан автомобил за продаване да казва.
П.С. Ако някои знае някои запазан автомобил за продаване да казва.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#2
Публикувано 02 юни 2010 - 21:34
имаше тема по този въпрос
ама накратко слизай в канала и гледай
мястото където лягат лапите на задния мост
дори и да е здрава обмазката ,под нея
обикновенно е изгнило и моста се държи
на магия
ама накратко слизай в канала и гледай
мястото където лягат лапите на задния мост
дори и да е здрава обмазката ,под нея
обикновенно е изгнило и моста се държи
на магия
#3
Публикувано 02 юни 2010 - 23:00
Мерси колега ще го имам впредвид и това. За новия внос от Италия на дадения модел какво ще кажете колеги аз не сам им много навитак ама чувам положителни отзиви.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#4
Публикувано 02 юни 2010 - 23:29
Koлеги искам за да не отварям нова тема пиша тука интересува ме купе 2.0 136к.с. автоматик какво ще кажете как са им автоматиците здрави ли са и скъпи ли са за подръжка (автоматика имам напресвид) и също като колегата какво да се гледа наи много при покупката......... Благодаря предварително!!!! МБ
#5
Публикувано 03 юни 2010 - 19:43
пич, гледай ги квито щеш, ако ще да е внос от луната, НО задължително я търси от частник! Защото ще можеш да я караш, да я тестваш, да я караш при механици на подемници и т.н.
А сети се как ще стане горното, като от автокъщата ти кажат-- "сори пич, колата няма номера и застраховки--неможеш да я изкараш от тук" и ако са строшени: ходова част, скорости, диф, мотор, как ще разбереш?
А сети се как ще стане горното, като от автокъщата ти кажат-- "сори пич, колата няма номера и застраховки--неможеш да я изкараш от тук" и ако са строшени: ходова част, скорости, диф, мотор, как ще разбереш?
#6
Публикувано 03 юни 2010 - 22:22
Позволи ми да не се съглася. Питай колегата МРадулов, как изкарах очиларката от автокъщата и подкарах по Тодор Александров, без да ми дреме има ли номера или застраховки. Верно, карал съм 5-6 минути, ама за проба стигат. Не че нещо, ама кола, без да карам няма как да купя, все пак не е едно кило краставици.пич, гледай ги квито щеш, ако ще да е внос от луната, НО задължително я търси от частник! Защото ще можеш да я караш, да я тестваш, да я караш при механици на подемници и т.н.
А сети се как ще стане горното, като от автокъщата ти кажат-- "сори пич, колата няма номера и застраховки--неможеш да я изкараш от тук" и ако са строшени: ходова част, скорости, диф, мотор, как ще разбереш?
Иначе по темата- гледайте 124-ки внос от Италия. Тъй като говорим за доста възрастни автомобили, ако са изкарали 15-20 германски или австрийски зими няма как да са със здрави ламарини.
300 Gullwing- по-добре се откажи от М102 моторите, тоя механичен инжекцион си е архаична работа, гледай нещо със М111, 200Е-16 или Е200, а най-добре 220Е/Е220 150к.с.
#7
Публикувано 10 юни 2010 - 10:00
Мерси за съветите колеги ще ги имам в предвид. Иначе и аз сам по навитак да се взема от частник, но ако се намери и от авто къща нещо читавао няма да го върна, кола обаче без да е покарам и да е минала стенд и диагностика пред мен не бих зел ако ще да е и наи запазената. За двигателя имам условие само да е бензинка от 2.0 до 2.3 иначе ако испадне 16V още по добре. Мерси и поздрави.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#8
Публикувано 10 юни 2010 - 10:25
[quote name='Bastunchik' date='03 June 2010 - 23:22 PM' timestamp='1275596572' post='206407']
Позволи ми да не се съглася. Питай колегата МРадулов, как изкарах очиларката от автокъщата и подкарах по Тодор Александров, без да ми дреме има ли номера или застраховки. Верно, карал съм 5-6 минути, ама за проба стигат.
определено си бил от единичните случаи..
в 99% не дават колата да се изкара навън. все пак няма номера, застраховки, гражданска, преглед, и проблемите с органите ще са щедри...
Позволи ми да не се съглася. Питай колегата МРадулов, как изкарах очиларката от автокъщата и подкарах по Тодор Александров, без да ми дреме има ли номера или застраховки. Верно, карал съм 5-6 минути, ама за проба стигат.
определено си бил от единичните случаи..
в 99% не дават колата да се изкара навън. все пак няма номера, застраховки, гражданска, преглед, и проблемите с органите ще са щедри...
#9
Публикувано 10 юни 2010 - 13:22
Право казва коелгата Бастунчик, изкара колата и я пробва без номера. Е вярно е че продавача се дърпа, ама ...
Аз кола без да я пробвам преди да я купя, само на гледане, не бих платил, освен разбира се нова от магазина. Според мен трябва да има закон за колите втора ръка, който да дава правото на купувача да си пробва колата преди да я плати. Предполагам никой не би се оженил без да е пробвал жената, щото жени с пишки под път и над път, повече от истинските бре...
Аз кола без да я пробвам преди да я купя, само на гледане, не бих платил, освен разбира се нова от магазина. Според мен трябва да има закон за колите втора ръка, който да дава правото на купувача да си пробва колата преди да я плати. Предполагам никой не би се оженил без да е пробвал жената, щото жени с пишки под път и над път, повече от истинските бре...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 10 юни 2010 - 15:17
Иначе по темата- гледайте 124-ки внос от Италия. Тъй като говорим за доста възрастни автомобили, ако са изкарали 15-20 германски или австрийски зими няма как да са със здрави ламарини.
300 Gullwing- по-добре се откажи от М102 моторите, тоя механичен инжекцион си е архаична работа, гледай нещо със М111, 200Е-16 или Е200, а най-добре 220Е/Е220 150к.с.
Гледайте, гледайте, колко да гледате. Това за италианската зима - не ми се спори пак, както и да е.
Но като ще генерализираме - южняшкият манталитет не е по подръжката. Дори да е здрава ламарината, много от тия коли имат после сериозни проблеми по моторите. Кое е по-зле скапана ламарина, или скапан мотор - всеки сам си знае.
200Е-16 или е200 ако вземеш, пази "комутатора", че е дефицитен.
На Е220 ще трябва вероятно да се бръкнеш 500лв. и за нов дебитомер освен другите работи.
И двата мотора обаче страдат от разпадащи се кабели в ранните версии. Или поне така се говори.
Иначе верно 111 е с много по-модерна концепция от 102, и си е направо съвременен мотор. Но и с механичния инжекцион се оправяме някак .
102 е последния мотор с по 2 клапана на цилиндър и като изключим горивната система, няма някакви хронични проблеми.
111 вече е с по 4 клапана, с променливо газоразпределение (ел. хидравлично авансиране на вала управляващ смукателните клапани).
#11
Публикувано 20 юли 2010 - 14:31
А-А-А моля моля...моя Меро го взех от Германия.Сега през октомври ще направи 18г..Елате да го видиге колко е лъскав и запазен /истина е .че миналата година му смених двата предни калника защото имаше леко ръжда на веждите до бронята /ама това е защото се вманиячавам понякога...пък и не искам китове и мазаници по него..220ТЕ 150 кончета SPORTLINE.Всички екстри поръчков...Уникат и съм много доволен...Перфектната кола...Позволи ми да не се съглася. Питай колегата МРадулов, как изкарах очиларката от автокъщата и подкарах по Тодор Александров, без да ми дреме има ли номера или застраховки. Верно, карал съм 5-6 минути, ама за проба стигат. Не че нещо, ама кола, без да карам няма как да купя, все пак не е едно кило краставици.
Иначе по темата- гледайте 124-ки внос от Италия. Тъй като говорим за доста възрастни автомобили, ако са изкарали 15-20 германски или австрийски зими няма как да са със здрави ламарини.
300 Gullwing- по-добре се откажи от М102 моторите, тоя механичен инжекцион си е архаична работа, гледай нещо със М111, 200Е-16 или Е200, а най-добре 220Е/Е220 150к.с.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни