Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Понякога губя мощност на E220 CDI


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 varvatu

varvatu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes E220 CDI

Публикувано 01 юни 2010 - 21:37

Kolegi,
imam E220 CDI 2002 godina (W210 s noviq facelift)
problema e 4e pnqkoga mi gubi mo6nost
kakto si karam iskam da uskorq i ne moga,uskorqva no mnogo ama mnogo bavno
trqbva da q izgasq i da q zapaq i se opravq
hodih v Mercedes i q varzah na komp i mi kazaha 4e e smukatelniq kolektor
i mi trqbva sega takav kolektor no bez motor4eto,nqkoi da znae ima li nqkade i cena.....,
6toto nov e skapi4ak

 

 

Колеги ,

имам Е220CDI 20002г (W210 с новия фейслифт)

Проблема е , че понякога ми губи мощност.

Както си карам и искам да ускоря - не мога , ускорява , но много ама много бавно. Трябва да я изгася и да я запаля , за да се оправи. Ходих в Мерцедес и я вързах на компютър , и ми казаха , че е всмукателния колектор.

Сега ми трябва такъв колектор , но без моторчето. Някой да знае има ли някъде и цена , защото нов е скъпичък.

 

 

 

Писането на кирилица е задължително !


Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 27 юни 2013 - 08:46

  • 0

#2 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2014 - 09:14

Здравейте колеги,

Съвсем същия проблем, който колегата е описал по-горе. Четох за спрей на Лики Моли за почистване на входящите колектори, който поръчах, но може той само да не е достатъчен.

 

 

Дайте съвет кой и къде може да го оправи качествено, да се смени част или запуши, все ми е едно.

 

Само да не е в БС, защото от там ми останаха някои неприятни впечатления, към които не искам да се връщам.


  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#3 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 юни 2016 - 09:08

Колеги , здравейте.

Някой намери ли решение на проблема с инцидентното губене на мощост на 220 цди.

 

При мен започна да се проявява последно време, както си карам на 2000-2500 оборота и като дам газ няма турбо, няма ряз.

проверих турбо-пътищата, затапен ми е ЕГР , но проблем има.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 юни 2016 - 09:28

Колеги , здравейте.
Някой намери ли решение на проблема с инцидентното губене на мощост на 220 цди.
 
При мен започна да се проявява последно време, както си карам на 2000-2500 оборота и като дам газ няма турбо, няма ряз.
проверих турбо-пътищата, затапен ми е ЕГР , но проблем има.

Ти прочете ли всички теми свързани с проблема?
На диагностика ходи ли?
Дебитомер,клапани на турбото,д атчици и още други вероятни проблеми които се установяват със специализирана диагностика и кадърен диагностицираш.
  • 0

#5 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 юни 2016 - 09:48

По сервизи още не съм ходи, нямам време, но се надявах някой ако е решил проблема да сподели да видя дали мога да се справя сам.


  • 0

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2016 - 22:16

Без диагностика и качествен майстор ,който не гадае а се е сблъсквал с този проблем ,какво каза колегата по - горе няма да стане .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 юни 2016 - 07:57

Колеги, да споделя какво стана след диагностика на моя проблем.

Оказа се, че колата записва грешка Високо налягане на турбото. Т.к. съм затапил и изолирал ЕГР , свалих го и го почистих хубаво плюс. Оказа се , че си работи изправно и отново го закачих към системата. Колата си тръгна и повече не записва грешка и не влиза в авариен режим. След обстоен преглед видях, че колектора е доста затлачен с нагар от ЕГР и маслените пари и сега предстои сваляне и чистене при първа възможност.

 

Та извода май е, че затапването може да не е най-правилния ход , особено когато има и отлагания по колекторите.

 

Тук е момента да попитам , ако някой е свалял колектор има ли нещо за което трябва да се внимава особено при процеса, имат ли 220ЦДИ вихрови клапи и ОК ли е да се демонтират при този процес и въобще нещо специфично за да не омажа нещата.


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 юни 2016 - 16:12

Трябва да внимаваш да не счупиш клапите при почистването
Пренадуването на турбината няма общо с ЕГР-а.
Има клапан който я разтоварва.
  • 0

#9 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2016 - 19:02

Колеги, да споделя какво стана след диагностика на моя проблем.

Оказа се, че колата записва грешка Високо налягане на турбото. Т.к. съм затапил и изолирал ЕГР , свалих го и го почистих хубаво плюс. Оказа се , че си работи изправно и отново го закачих към системата. Колата си тръгна и повече не записва грешка и не влиза в авариен режим. След обстоен преглед видях, че колектора е доста затлачен с нагар от ЕГР и маслените пари и сега предстои сваляне и чистене при първа възможност.

 

Та извода май е, че затапването може да не е най-правилния ход , особено когато има и отлагания по колекторите.

 

Тук е момента да попитам , ако някой е свалял колектор има ли нещо за което трябва да се внимава особено при процеса, имат ли 220ЦДИ вихрови клапи и ОК ли е да се демонтират при този процес и въобще нещо специфично за да не омажа нещата.

А случайно грешката да е "Проблем в системата за високо налягане " ? Защото си писал ,че губиш мощност ,а тя се губи точно от този проблем и няма нищо общо с ЕГР


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#10 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 юни 2016 - 08:16

Проблема, поради който колата влиза в авариен режим е намален дебит на всмукателния колектор и в момента в който турбината се развърти за да напомпи въздух, този проблем с колектора индикира на датчика високо налягане в системата. И понеже ЕГР е единствения възможен авариен изход на претоварването след турбото и в моя случай той не сработва да освободи напрежението колата е влизала в авариен режим. Грешката беше високо налягане на входящия въздух и отделно записваше грешка нереална стойност на ЕГР. В момента след 300 км каране по всякакъв начин грешки няма и колата си върви нормално, но за още по-добри резултати ми препоръчаха да чистя колектора.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни