Към съдържанието

  •  

Снимка
* * - - - 1 гласа

променливи обороти


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 31 май 2010 - 20:14

здравейте колеги,колата ми е 124, 2.0 122кс 91г,та проблема е следния оборотите падат до 400 и се качват до 1300,и това е постоянно независимо топла студена ,оправя се само като пусна климатроника заковава 870-900 оборота ,моторчето за празен ход е проверено работи си,но нешо кофти сигнал му идвало (така каза маистора)и го съмнявало че е компа. а забравих при загасена кола на контакт моторчето отваря на пълно и затваря кажете от къде да започна преди да търся комп втора ръка....благодаря предварително
  • 0

#2 kichuka

kichuka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w210 E300D

Публикувано 31 май 2010 - 22:54

На газ ли я караш ?
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 юни 2010 - 21:52

... кажете от къде да започна преди да търся комп втора ръка....благодаря предварително


Започни от потенциометъра на дебитомера.

И си прегледай маркучите от и към колектора за цепнатини, както и гуменото дъно на дебитомера.
  • 0

#4 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2010 - 08:22

От известно време и аз забелязвам някакви подобни аномалии, само че при мен се случва само докато е студена (същия мотор), оборотите играят хоро, както колегата по-горе споменава в същия диапазон от 400-500 до към 1500, мирише и на бензин, но това е не повече от 5мин., т.е. след като стрелката за температурата се отлепи от нулата оборотите се заковават на 900-1000. Интересува ме на какво се дължи този проблем, за да започна своевременното му отстраняване.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#5 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 02 юни 2010 - 18:36

На газ ли я караш ?

да предимно карам на газ,но го прави и на бензин същото
  • 0

#6 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 02 юни 2010 - 18:39

Започни от потенциометъра на дебитомера.

И си прегледай маркучите от и към колектора за цепнатини, както и гуменото дъно на дебитомера.

колега, маркучите ги прегледах, мисля че са добре утре свалям потенциометъра който е от страни да видя дали не мога да го почистя,ако е от него де

п.с. възможно ли е,когато колата е загасена но на контакт ,моторчето да отваря и да затваря през секунда - две интервал??? :dontknow: :dontknow: :dontknow:
  • 0

#7 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 02 юни 2010 - 23:51

колега, маркучите ги прегледах, мисля че са добре утре свалям потенциометъра който е от страни да видя дали не мога да го почистя,ако е от него де

п.с. възможно ли е,когато колата е загасена но на контакт ,моторчето да отваря и да затваря през секунда - две интервал??? :dontknow: :dontknow: :dontknow:

:flagMB new: :flagMB new: намерих потенциометър за 2.3куб,става ли за 2.0 ?????
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 юни 2010 - 10:53

:flagMB new: :flagMB new: намерих потенциометър за 2.3куб,става ли за 2.0 ?????


Става.

Монтажа на потенциомтъра обаче е пипкава работа.

Трябва на контакт да дава 0.2В между средния и горния пин, с включен кабел, а на празен ход, на загрял мотор да дава 0.6-0.7В.
  • 0

#9 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 06 юни 2010 - 20:36

Става.

Монтажа на потенциомтъра обаче е пипкава работа.

Трябва на контакт да дава 0.2В между средния и горния пин, с включен кабел, а на празен ход, на загрял мотор да дава 0.6-0.7В.

оказа се компа ето и номера му 003 545 49 32 ке 0004, вече търся втора употреба ако някой има да пише :)
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 юни 2010 - 12:41

Колега,

Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.

Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.

Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.
  • 0

#11 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 07 юни 2010 - 17:12

[quote name='Subsonic' date='07 June 2010 - 12:41 PM' timestamp='1275907307' post='206570']
Колега,

Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.

Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.

Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.

здравей колега, откачих всичко по инжекциона,сигнал пак имаше.сигнала спира само като махна бушона на релето или като извадя компа :kill_myself:

п.п. отворих така наречения комп,и кво да видя навсякъде презапоявано,пръски калай колкото щеш,общо взето пипано е здраво :slap:
оборотите заспиват само на пуснат климатик,а без него моторчето отваря и затваря през интервал 2-3сек(отваря напълно и затваря напълно)при вс. откачено пак е така



пробвах 2компа никаква разлика,сега залагам на прекъснат кабел ,ако имате някъкви идей помагайте :flagMB new:
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни