променливи обороти
Started by wanio, 31 May 2010 - 20:14:43
10 replies to this topic
#1
Posted 31 May 2010 - 20:14
здравейте колеги,колата ми е 124, 2.0 122кс 91г,та проблема е следния оборотите падат до 400 и се качват до 1300,и това е постоянно независимо топла студена ,оправя се само като пусна климатроника заковава 870-900 оборота ,моторчето за празен ход е проверено работи си,но нешо кофти сигнал му идвало (така каза маистора)и го съмнявало че е компа. а забравих при загасена кола на контакт моторчето отваря на пълно и затваря кажете от къде да започна преди да търся комп втора ръка....благодаря предварително
#2
Posted 31 May 2010 - 22:54
На газ ли я караш ?
#3
Posted 01 June 2010 - 21:52
... кажете от къде да започна преди да търся комп втора ръка....благодаря предварително
Започни от потенциометъра на дебитомера.
И си прегледай маркучите от и към колектора за цепнатини, както и гуменото дъно на дебитомера.
#4
Posted 02 June 2010 - 08:22
От известно време и аз забелязвам някакви подобни аномалии, само че при мен се случва само докато е студена (същия мотор), оборотите играят хоро, както колегата по-горе споменава в същия диапазон от 400-500 до към 1500, мирише и на бензин, но това е не повече от 5мин., т.е. след като стрелката за температурата се отлепи от нулата оборотите се заковават на 900-1000. Интересува ме на какво се дължи този проблем, за да започна своевременното му отстраняване.
#5
Posted 02 June 2010 - 18:36
да предимно карам на газ,но го прави и на бензин същотоНа газ ли я караш ?
#6
Posted 02 June 2010 - 18:39
колега, маркучите ги прегледах, мисля че са добре утре свалям потенциометъра който е от страни да видя дали не мога да го почистя,ако е от него деЗапочни от потенциометъра на дебитомера.
И си прегледай маркучите от и към колектора за цепнатини, както и гуменото дъно на дебитомера.
п.с. възможно ли е,когато колата е загасена но на контакт ,моторчето да отваря и да затваря през секунда - две интервал???
#7
Posted 02 June 2010 - 23:51
намерих потенциометър за 2.3куб,става ли за 2.0 ?????колега, маркучите ги прегледах, мисля че са добре утре свалям потенциометъра който е от страни да видя дали не мога да го почистя,ако е от него де
п.с. възможно ли е,когато колата е загасена но на контакт ,моторчето да отваря и да затваря през секунда - две интервал???
#8
Posted 03 June 2010 - 10:53
намерих потенциометър за 2.3куб,става ли за 2.0 ?????
Става.
Монтажа на потенциомтъра обаче е пипкава работа.
Трябва на контакт да дава 0.2В между средния и горния пин, с включен кабел, а на празен ход, на загрял мотор да дава 0.6-0.7В.
#9
Posted 06 June 2010 - 20:36
оказа се компа ето и номера му 003 545 49 32 ке 0004, вече търся втора употреба ако някой има да пишеСтава.
Монтажа на потенциомтъра обаче е пипкава работа.
Трябва на контакт да дава 0.2В между средния и горния пин, с включен кабел, а на празен ход, на загрял мотор да дава 0.6-0.7В.
#10
Posted 07 June 2010 - 12:41
Колега,
Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.
Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.
Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.
Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.
Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.
Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.
#11
Posted 07 June 2010 - 17:12
[quote name='Subsonic' date='07 June 2010 - 12:41 PM' timestamp='1275907307' post='206570']
Колега,
Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.
Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.
Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.
здравей колега, откачих всичко по инжекциона,сигнал пак имаше.сигнала спира само като махна бушона на релето или като извадя компа
п.п. отворих така наречения комп,и кво да видя навсякъде презапоявано,пръски калай колкото щеш,общо взето пипано е здраво
оборотите заспиват само на пуснат климатик,а без него моторчето отваря и затваря през интервал 2-3сек(отваря напълно и затваря напълно)при вс. откачено пак е така
пробвах 2компа никаква разлика,сега залагам на прекъснат кабел ,ако имате някъкви идей помагайте
Колега,
Откачи потенциометъра и виж дали има вфект.
Малко ме съмнява да е изгорял компютъра.
Вижте също релето за пренапрежение - то захранва компа, моторчето за празен ход и АБС-а.
здравей колега, откачих всичко по инжекциона,сигнал пак имаше.сигнала спира само като махна бушона на релето или като извадя компа
п.п. отворих така наречения комп,и кво да видя навсякъде презапоявано,пръски калай колкото щеш,общо взето пипано е здраво
оборотите заспиват само на пуснат климатик,а без него моторчето отваря и затваря през интервал 2-3сек(отваря напълно и затваря напълно)при вс. откачено пак е така
пробвах 2компа никаква разлика,сега залагам на прекъснат кабел ,ако имате някъкви идей помагайте
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users