Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лампа за масло-проблем


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 keranisimo

keranisimo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w124 E250D 20V `94

Публикувано 22 май 2010 - 13:35

Здравейте, колеги и колежки, имам странен проблем с лампата за маслото колата е в124 250д 20 клапана 94год. Случва ми се вече за втори път (извънградско) да светне за около 30 сек 1 мин и да си изгасне, нивото на маслото е нормално, маслото е kuttenkeuler 15 на 40 на около 8000 км на година и половина. Възможно ли е да е развален датчика? Моля помагайте
  • 0
Публикувано изображение

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 май 2010 - 13:44

не е развален но сигурно нивото ти е към минимума
и при извънградско особено при по висока скорост
нивото в картера пада под мин. и ти светва лампата
не е проблем но ако искаш долей си малслото до мах.
и няма да го прави
  • 0

#3 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 май 2010 - 08:22

Аз до сега не съм виждал повреден датчик за налягане на масло. Не че е невъзможно. Виждал съм обаче прокъсана изолация на кабелчето на тоя датчик, която правеше проблеми. Огледай и за този проблем.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#4 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 23 май 2010 - 08:48

И да си смениш маслото въпреки че не е максималния си преход.
Аз например карам по 3 до 4 000 км. на година и го сменям ВСЯКА ПРОЛЕТ.
Дори и да не се кара колата щом е сипано в колата и е "припалена" след 6 до 9 месеца свойствата на маслото са сдали багажа с около 80% !!!
Естествено е фирмите производителки и дистрибутори разни /най вече те .../ да се кълнат в децата си, но ако си направиш нужните проби ще се увериш в правотата ми.
И марката "kuttenkeuler" не е особено квалитетна че и вискозитета не е точния ...
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#5 keranisimo

keranisimo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w124 E250D 20V `94

Публикувано 23 май 2010 - 09:38

Може ли съвет, какво масло да сложа понеже не съм много запознат? Благодаря
  • 0
Публикувано изображение

#6 tgy

tgy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C-180-1995

Публикувано 23 май 2010 - 09:59

Може ли съвет, какво масло да сложа понеже не съм много запознат? Благодаря



Тук във форума иам най-много писано за маслата потърси и виж за какво става въпрос.....Аз лично карам с Тотал 10W40(полусинтетика)
  • 0

#7 keranisimo

keranisimo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w124 E250D 20V `94

Публикувано 23 май 2010 - 13:10

Здравейте днес пътувах от хасково към пловдив и лампата ми светна 5-6- пъти, щях да доливам обаче незнам дали е хубаво в загрял двигател, да не се пресече маслото.
  • 0
Публикувано изображение

#8 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 23 май 2010 - 13:21

Здравейте днес пътувах от хасково към пловдив и лампата ми светна 5-6- пъти, щях да доливам обаче незнам дали е хубаво в загрял двигател, да не се пресече маслото.


Доливай и не се притеснявай ... ако е от същия тип де...
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#9 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 07 юли 2010 - 21:30

Здравейте, колеги и колежки, имам странен проблем с лампата за маслото колата е в124 250д 20 клапана 94год. Случва ми се вече за втори път (извънградско) да светне за около 30 сек 1 мин и да си изгасне, нивото на маслото е нормално, маслото е kuttenkeuler 15 на 40 на около 8000 км на година и половина. Възможно ли е да е развален датчика? Моля помагайте

Здравейте и от мен.И аз имам същия проблем.В рамките на месец вече два пъти ми светва лампата за маслото.От тогава редовно го проверявам /почти всеки ден/ и нивото си седи едно и също /малко под максимума/. При мен светна и при двата пъти при каране не повече от 10мин.
  • 0

#10 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 08 юли 2010 - 08:25

При загрял двигател и лошо масло може да се случи да присветне лампата на маслото. Особено ако е към края на периода за смяна на масло.
Лично аз съм имал случай с дефектирал датчик на маслото - светна лампата при положение, че всичко си беше наред (имаше масло, подкачваше масло). Като го прегледаха - датчика си беше "пробил", дори подлизваше масло през него.
При много високо ниво на мслото също се случва коляновият вал да го направи на пяна и маслената помп да засмуква от тази 'пяна', а не масло и тогава да присветва за кратко датчика в моментите на засмукан въздух, а не масло.
Така мисля аз.
  • 0

#11 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 08 юли 2010 - 11:50

При загрял двигател и лошо масло може да се случи да присветне лампата на маслото. Особено ако е към края на периода за смяна на масло.
Лично аз съм имал случай с дефектирал датчик на маслото - светна лампата при положение, че всичко си беше наред (имаше масло, подкачваше масло). Като го прегледаха - датчика си беше "пробил", дори подлизваше масло през него.
При много високо ниво на мслото също се случва коляновият вал да го направи на пяна и маслената помп да засмуква от тази 'пяна', а не масло и тогава да присветва за кратко датчика в моментите на засмукан въздух, а не масло.
Така мисля аз.

Колега би ли казал къде се намира този датчик.
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4595 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 юли 2010 - 13:30

Датчикът се намира долу отстрани на картера на w124.

Има вграден термостат, така че до 60 градуса камерата на датчика е затворена - каквото е останало там от предния ден или последното палене - това е.

След достигане на Т на маслото 60 градуса, една пластинка отваря и маслото от картера изпълва камерата, в която има поплавък.

При нормално ниво датчика дава постоянна маса, при ниско ниво на маслото веригата към маса е прекъсната и светва лампата на таблото.

На мен също ми се е случвало при движение с висока скорост да ми присветне и загасне лампата - обикновено става към края на експлоатационния живот на маслото и когато нивото му спадне около минимума на щеката.

Доливане и после смяна.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни