Лампа за масло-проблем
Започната от keranisimo, 22 май 2010 - 13:35:45
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2010 - 13:35
Здравейте, колеги и колежки, имам странен проблем с лампата за маслото колата е в124 250д 20 клапана 94год. Случва ми се вече за втори път (извънградско) да светне за около 30 сек 1 мин и да си изгасне, нивото на маслото е нормално, маслото е kuttenkeuler 15 на 40 на около 8000 км на година и половина. Възможно ли е да е развален датчика? Моля помагайте
#2
Публикувано 22 май 2010 - 13:44
не е развален но сигурно нивото ти е към минимума
и при извънградско особено при по висока скорост
нивото в картера пада под мин. и ти светва лампата
не е проблем но ако искаш долей си малслото до мах.
и няма да го прави
и при извънградско особено при по висока скорост
нивото в картера пада под мин. и ти светва лампата
не е проблем но ако искаш долей си малслото до мах.
и няма да го прави
#3
Публикувано 23 май 2010 - 08:22
Аз до сега не съм виждал повреден датчик за налягане на масло. Не че е невъзможно. Виждал съм обаче прокъсана изолация на кабелчето на тоя датчик, която правеше проблеми. Огледай и за този проблем.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 23 май 2010 - 08:48
И да си смениш маслото въпреки че не е максималния си преход.
Аз например карам по 3 до 4 000 км. на година и го сменям ВСЯКА ПРОЛЕТ.
Дори и да не се кара колата щом е сипано в колата и е "припалена" след 6 до 9 месеца свойствата на маслото са сдали багажа с около 80% !!!
Естествено е фирмите производителки и дистрибутори разни /най вече те .../ да се кълнат в децата си, но ако си направиш нужните проби ще се увериш в правотата ми.
И марката "kuttenkeuler" не е особено квалитетна че и вискозитета не е точния ...
Успех
Аз например карам по 3 до 4 000 км. на година и го сменям ВСЯКА ПРОЛЕТ.
Дори и да не се кара колата щом е сипано в колата и е "припалена" след 6 до 9 месеца свойствата на маслото са сдали багажа с около 80% !!!
Естествено е фирмите производителки и дистрибутори разни /най вече те .../ да се кълнат в децата си, но ако си направиш нужните проби ще се увериш в правотата ми.
И марката "kuttenkeuler" не е особено квалитетна че и вискозитета не е точния ...
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#6
Публикувано 23 май 2010 - 09:59
Може ли съвет, какво масло да сложа понеже не съм много запознат? Благодаря
Тук във форума иам най-много писано за маслата потърси и виж за какво става въпрос.....Аз лично карам с Тотал 10W40(полусинтетика)
#8
Публикувано 23 май 2010 - 13:21
Здравейте днес пътувах от хасково към пловдив и лампата ми светна 5-6- пъти, щях да доливам обаче незнам дали е хубаво в загрял двигател, да не се пресече маслото.
Доливай и не се притеснявай ... ако е от същия тип де...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#9
Публикувано 07 юли 2010 - 21:30
Здравейте и от мен.И аз имам същия проблем.В рамките на месец вече два пъти ми светва лампата за маслото.От тогава редовно го проверявам /почти всеки ден/ и нивото си седи едно и също /малко под максимума/. При мен светна и при двата пъти при каране не повече от 10мин.Здравейте, колеги и колежки, имам странен проблем с лампата за маслото колата е в124 250д 20 клапана 94год. Случва ми се вече за втори път (извънградско) да светне за около 30 сек 1 мин и да си изгасне, нивото на маслото е нормално, маслото е kuttenkeuler 15 на 40 на около 8000 км на година и половина. Възможно ли е да е развален датчика? Моля помагайте
#10
Публикувано 08 юли 2010 - 08:25
При загрял двигател и лошо масло може да се случи да присветне лампата на маслото. Особено ако е към края на периода за смяна на масло.
Лично аз съм имал случай с дефектирал датчик на маслото - светна лампата при положение, че всичко си беше наред (имаше масло, подкачваше масло). Като го прегледаха - датчика си беше "пробил", дори подлизваше масло през него.
При много високо ниво на мслото също се случва коляновият вал да го направи на пяна и маслената помп да засмуква от тази 'пяна', а не масло и тогава да присветва за кратко датчика в моментите на засмукан въздух, а не масло.
Така мисля аз.
Лично аз съм имал случай с дефектирал датчик на маслото - светна лампата при положение, че всичко си беше наред (имаше масло, подкачваше масло). Като го прегледаха - датчика си беше "пробил", дори подлизваше масло през него.
При много високо ниво на мслото също се случва коляновият вал да го направи на пяна и маслената помп да засмуква от тази 'пяна', а не масло и тогава да присветва за кратко датчика в моментите на засмукан въздух, а не масло.
Така мисля аз.
#11
Публикувано 08 юли 2010 - 11:50
Колега би ли казал къде се намира този датчик.При загрял двигател и лошо масло може да се случи да присветне лампата на маслото. Особено ако е към края на периода за смяна на масло.
Лично аз съм имал случай с дефектирал датчик на маслото - светна лампата при положение, че всичко си беше наред (имаше масло, подкачваше масло). Като го прегледаха - датчика си беше "пробил", дори подлизваше масло през него.
При много високо ниво на мслото също се случва коляновият вал да го направи на пяна и маслената помп да засмуква от тази 'пяна', а не масло и тогава да присветва за кратко датчика в моментите на засмукан въздух, а не масло.
Така мисля аз.
#12
Публикувано 08 юли 2010 - 13:30
Датчикът се намира долу отстрани на картера на w124.
Има вграден термостат, така че до 60 градуса камерата на датчика е затворена - каквото е останало там от предния ден или последното палене - това е.
След достигане на Т на маслото 60 градуса, една пластинка отваря и маслото от картера изпълва камерата, в която има поплавък.
При нормално ниво датчика дава постоянна маса, при ниско ниво на маслото веригата към маса е прекъсната и светва лампата на таблото.
На мен също ми се е случвало при движение с висока скорост да ми присветне и загасне лампата - обикновено става към края на експлоатационния живот на маслото и когато нивото му спадне около минимума на щеката.
Доливане и после смяна.
Има вграден термостат, така че до 60 градуса камерата на датчика е затворена - каквото е останало там от предния ден или последното палене - това е.
След достигане на Т на маслото 60 градуса, една пластинка отваря и маслото от картера изпълва камерата, в която има поплавък.
При нормално ниво датчика дава постоянна маса, при ниско ниво на маслото веригата към маса е прекъсната и светва лампата на таблото.
На мен също ми се е случвало при движение с висока скорост да ми присветне и загасне лампата - обикновено става към края на експлоатационния живот на маслото и когато нивото му спадне около минимума на щеката.
Доливане и после смяна.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни