Vath GT 55 AMGили "Летящият слон"
Започната от hammer^BaTe, 14 май 2010 - 17:38:17
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 май 2010 - 17:38
Знаете ли какви слонове има по света? Мнозина ще дадат отговор на този въпрос като кажат, че слоновете са степен, горски и азиатски слон. "Звероукротителите" от Vаth обаче правят и четвърти вид, който наричат "летящ слон". Тук става дума за тунинг ателието Vаth Automobiltechnik, които прадставиха последната си разработка, наречена Vаth Mercedes G 55 AMG. Ако търсите крила, не се надявайте да откриете. Вместо тях обаче специалистите са поработили доста над V-образния 5.4-литров осмак.
Като за начало тунинг инженерите започват със смяна на всмукателна, охладителна и изпускателна системи. Освен това основно е препрограмирана и електрониката на двигателя, а резултатът е повече от впечатляващ. Стандартните 500 к.с. и 700 Нм въртящ момент са превърнати в 680 кончета и 840 Нм максимален въртящ момент. За по-добрата управляемост на автомобила са монтирани и къси спортни пружини, заради които клиренсът е снижен с 35 мм. Така екипиран, всъдеходът вече се превръща в истински изтребител и без проблем достига скорост от 265 км/ч.
От "хангара" на Vаth преработеният G 55 AMG излиза още с нов преден капак, снабден с ефектни въздухозаборници, диодни дневни светлини и доста различна от стандартната предна броня. "Летящият слон" е оборудван и с 22-цолови лети джанти, обути с гуми Yokohama ADV ST с размер 295/35 R22. И последно, но не по важност, тунинг специалистите обръщат внимание на спирачките. Оптимизираните спирачни механизми са снабдени с нови дискове с размер 390 мм. На каква цена обаче този звяр ще отиде в някой частен зоопарк засега не е известно.
източник
thumb_vath_gt_55_amg_ili_letiashtiiatslon_0.jpg 29K 263 Брой сваляния thumb_vath_gt_55_amg_ili_letiashtiiatslon_1.jpg 26,81K 235 Брой сваляния
Като за начало тунинг инженерите започват със смяна на всмукателна, охладителна и изпускателна системи. Освен това основно е препрограмирана и електрониката на двигателя, а резултатът е повече от впечатляващ. Стандартните 500 к.с. и 700 Нм въртящ момент са превърнати в 680 кончета и 840 Нм максимален въртящ момент. За по-добрата управляемост на автомобила са монтирани и къси спортни пружини, заради които клиренсът е снижен с 35 мм. Така екипиран, всъдеходът вече се превръща в истински изтребител и без проблем достига скорост от 265 км/ч.
От "хангара" на Vаth преработеният G 55 AMG излиза още с нов преден капак, снабден с ефектни въздухозаборници, диодни дневни светлини и доста различна от стандартната предна броня. "Летящият слон" е оборудван и с 22-цолови лети джанти, обути с гуми Yokohama ADV ST с размер 295/35 R22. И последно, но не по важност, тунинг специалистите обръщат внимание на спирачките. Оптимизираните спирачни механизми са снабдени с нови дискове с размер 390 мм. На каква цена обаче този звяр ще отиде в някой частен зоопарк засега не е известно.
източник
thumb_vath_gt_55_amg_ili_letiashtiiatslon_0.jpg 29K 263 Брой сваляния thumb_vath_gt_55_amg_ili_letiashtiiatslon_1.jpg 26,81K 235 Брой сваляния
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#2
Публикувано 14 май 2010 - 21:52
Това е разхищение на пари технологии и време, обаче адски ми се иска да подкарам тая фадрома с 300 км/ч, само веднъж, за 10 минутки ако може...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 15 май 2010 - 11:22
"летящ слон" - 680 кончета
#4
Публикувано 22 декември 2010 - 07:15
Това е мечтата ми
By Batev
#5
Публикувано 22 декември 2010 - 08:20
верно разхищение на време и пари ... на амг си е доста по изчистен и добре изглеждащ според мен ..и за тия 20-30 коня разлика шарени и надупчени капаци ... но тенк ю ... макар че и аз бих све изкефил да го повозя
#6
Публикувано 22 декември 2010 - 08:53
Ебаси противния кашон. Ако ще и един милион коня да е.
Това мога да го гледам само стоково. Aaa има и още една версия. Късата база с 2 врати и свалящия се таван. Да си влачиш джета към плажа с нея
Това мога да го гледам само стоково. Aaa има и още една версия. Късата база с 2 врати и свалящия се таван. Да си влачиш джета към плажа с нея
#7
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:05
Не е трябвало да пипат бронята. Отврат с тия скапани CHINA фарчета.
и за чийй ми е Г класа с намален клиренс
Г класата е за гората, за скорости 300+ си има SLS,SL, SLR и т.н.
и за чийй ми е Г класа с намален клиренс
Г класата е за гората, за скорости 300+ си има SLS,SL, SLR и т.н.
#8
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:16
Това е разхищение на пари технологии и време, обаче адски ми се иска да подкарам тая фадрома с 300 км/ч, само веднъж, за 10 минутки ако може...
Пожелавам ти го, само дано да няма завои, че тази "фадрома" в завои е..........
Иначе разработката на BRABUS лично повече ми допада
Прикачени файлове
#9
Публикувано 27 ноември 2011 - 22:21
Абе и завой да има, ще внимавам, аз искам само няколко минутки на права, за да мога да се изкефя, по завоите ще я внимавам...Пожелавам ти го, само дано да няма завои, че тази "фадрома" в завои е..........
Иначе разработката на BRABUS лично повече ми допада
Иначе как изглежда от вън не ми пука, дори и да е розова, на хризан кон зъбите не се гледат... все пак седя вътре...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 07 януари 2012 - 09:35
На това не можеш да му се изкефиш. Освен, разбира се, в някоя нива на път към реката или нагоре по хълма, За каквото е правен.
Това тук...малко руско ми идва. Или арабско?
Това тук...малко руско ми идва. Или арабско?
#11
Публикувано 07 януари 2012 - 12:37
Двигателя са го взели от на Gangsta Man 210ката
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни