Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дразнещ проблем


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2010 - 18:56

Колата.. е Е250Д. ...
Проблема.. е следния и май се задълбочава.
Преди вече около 2 седмици .. ми се стори , че мотора при около 700 оборота.. работи малко по странно , като че има дрънчене на нещо метално в тръба. Едно особено дразнещо дрънчене.
Когато колата е в спокойни обороти (600-650) всичко е наред... над 900-1000 пак всичко бе наред.
Ходих при един майстор.. който ми спомена нещо за колекторите , че били сдали :closed-topic: :kill_myself:
Не ми остава време да го закарам при Петко и затова си продължава така , ама днес вече...

Пътувах до Чипровци.. , че дядото Георги , да го уважим (Между другото.. честито на именниците :) ) Отиване , връщане - 400 км без проблеми , обаче накрая на прибиране от Горубляне , се заслушах , че като карам на трета с около 2000 оборота .. го има пак такова подобно дранчене... на 4та.. го няма.. на 5та .. го има в доста по лека степен :censored:

Пред блока .. колата меляше малко като хеликоптер.. отворих капака и.. о чудо.. около капачката за маслото имаше малко масло...
Сега ще трябва да изчакам до понеделник.. за който и да е сервиз.. ама реших да питам и тук.. дали случайно някой не се е срещал с такъв проблем :dontknow:

Да вметна само , че последния ремонт който е правен.. е на някакъв капак под вала.. но това беше преди 3000-3500 км...
След това.. освен външно миене.. няма нищо друго пипано по колата...


П.С Вероятно не съм обяснил като хората.. ама съм леко афектиран ... питайте което е кофти написано.. ще обясня по добре

Благодаря на всички.. предварително


П.С.С ... вчера напълних резервоара до горе... и ми направи впечатление , че по дколата изтече около 1 л...
Като клекнах да погледна.. течеше от тук -
Прикачен файл  050520101065.jpg   904,67K   128 Брой сваляния
Ако някой знае какво е... ще съм много благодарен да сподели.. че да разбера и аз. Пък и може да е свързано с горния проблем..
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 06 май 2010 - 20:23

От тая дупка дето си снимал би трябвало да стърчи един маркуч със същото ФИ. Ако погледнеш до гърловина на резервоара в долнат страна има една дупка, която е дренаж, да не ти тече по калника ако прекалиш с горивото. От тая дупка отива ей там дето си снимал, а за да не омаслява(онафтява) носача има едно маркуче 3-4 см стърчи, ама при теб липсва.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2010 - 21:50

Мерси радулов :)
За това така си и мислех.. че е преливник или нещо такова :)

Остава обаче.. основния проблем ;(

Забелязах сега.. че го прави на всяка скорост.. без 4та...
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#4 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 07 май 2010 - 00:40

Не знам как дрънчи при теб. Имах едно придрънкване когато я взех моята - на празен ход го няма, но в определени обороти се появяваше. След месец, два легнах един ден под нея, брат ми я запали и започна да си играе с оборотите и тогава го хванах - сглобка по тръбата на генерацията или гърнето към нея не помня точно, само го стегнах и заспа. Те това беше полтъргайста. Успех! :)
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 07 май 2010 - 08:28

На 190-то на бащата едно време имаше подобно призрачно придрънкване и след дълго и упорито търсене установихме че е топлинния щит над средното гърне, дето пази да не ходи жега в купето. Не съм сигурен дали при 124 е ламаринено, ама не е лошо да се види на канал да няма хлабав топлинен щит по грънците, е и отпред, където генерацията върви близо до купото и слиза.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2010 - 09:24

Понеже на крайното гърне .. се бяха скъсали 2те гумички които го държат... ходих в Крафт.. Там напправиха оглед отдолу.. и казаха "всичко е 6" ...

И аз предполагам , че нещо малко.. ама знае ли човек. Между другото.. като се отвори капака и се подаде леко газчица.. се чува като , че е в предната част на мотора... едва ли не е самата верига..
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#7 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 08 май 2010 - 10:19

И при мен нещо заръмжава но около 900 до 1200 оборота. Имам чувството че се е разхлабила някоя клапа в парното и оттам нещо ми подрънква. Даже бях на път да разглобя чистачката и парното но се отказах докато не проуча по подробно проблема. При мен отвън нищо не се чува, само вътре.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#8 alistar

alistar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    230E 1987 // 200TE 1993

Публикувано 16 юли 2010 - 21:53

И при мен беше топлинния щит. Чуваше се наистина,като отпред, но звука се предава чрез колекторите, а топлинния щит уж изглеждаше стегнат, но като ми писна и грабнах СО-то му направаих няколко капки, сега си е наред:)
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни