Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Климатик за Mercedes Benz W124 , 200E 1992проблем с кондензера


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 MB124-92-200

MB124-92-200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 April 2010 - 12:29

Здравейте,

имам проблем с климатика и по точно кондензера намиращ се пред водният радиатор изпуска от една от страничните тръбички ... предлагат ми цветна заварка но не съм сигурен дали няма да избие от друго място... като марка производители на кондензери ми предлагат NISSENS - датски били .... не мога да намеря BEHR - май оригиналният е BEHR ?!
Ако знаете добар сервиз за климатици в софия моля дайте ми координати и телефон или ми кажете от каде мога да закупя качествени резервни части? страх ме е да не скъсат някоя тръба при сваляне на старият кондензер !?

също така за горивен филтър и свещи какви да сложа - като марка ?

Благодаря за Вниманието !
  • 0

#2 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Posted 26 April 2010 - 21:24

Колега аз бих ти препоръчал да не се занимаваш със заварки,а да си вземеш нов кондензатор-не са толкова скъпи,аз лично преди месец си взех нов италиански- не му знам марката, за моята кола(W210)-излезна ми 200лв и 50 за слагане и 100 за пълнене,общо 350лв.За София майстор не знам, аз съм от Пловдив,нека колега от София да каже.За горивен филтър(и за филтри въобще) аз ползвам MAHLE Успех.
  • 0

#3 MB124-92-200

MB124-92-200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 28 April 2010 - 13:12

Колега аз бих ти препоръчал да не се занимаваш със заварки,а да си вземеш нов кондензатор-не са толкова скъпи,аз лично преди месец си взех нов италиански- не му знам марката, за моята кола(W210)-излезна ми 200лв и 50 за слагане и 100 за пълнене,общо 350лв.За София майстор не знам, аз съм от Пловдив,нека колега от София да каже.За горивен филтър(и за филтри въобще) аз ползвам MAHLE Успех.


Благоаря Ви за отгоеора,
така или иначе колата сте се разглобява , само се притеснявам дали сет попадна на сръчен механик, понеже имало някаква тръба която се скъсвала при смяна на кондензера..
Вие когато сменихте вашият кондензер свалиха ли и водният радиатор или кондензера се демонтира без драстични разглобявания на колата ?
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,638 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 April 2010 - 16:23

Благоаря Ви за отгоеора,
така или иначе колата сте се разглобява , само се притеснявам дали сет попадна на сръчен механик, понеже имало някаква тръба която се скъсвала при смяна на кондензера..
Вие когато сменихте вашият кондензер свалиха ли и водният радиатор или кондензера се демонтира без драстични разглобявания на колата ?


Сваля се и водния радиатор, да.
Аз сменях преди 2 години и половина. В един сервиз на Симеоновско (не беше Мотоексперт, а по-нагоре един). Така го поръчаха и го монтираха (по-скоро някой се беше учил да го монтира) че после 2 пъти го зареждах - втория път успяха да оправят завлечената резба на холендъра в друг сервиз. Накрая работи година и половина и миналото лято се оказа че се е спукал - кой знае какъв са били поръчали. Тия първите нямали R12, не можели да го заредят. Като го заредих на друго място, след 2 месеца фреона изчезна. Всеки се почесва по главата разсеяно. Накрая в един квартален сервиз за климатици - трафопоста в Младост 1, близо до Евромаркет - успяха да оправят резбата, за да не излиза фреона от холендъра.

Скоро след тръгването на климатика, някъде между първото и второто пълене с фреон, ми се отчупи коляното на водния радиатор. може и съвпадение да е, но може и да има връзка със смяната на кондензера. А кондензерът пък си отиде без време, вероятно защото ми бяха загубили фиксирашите скоби с гумените подложки. Аз после поръчах нови скоби от Ивайджет, но не пасваха защото ония бяха защипали кондензера по много странен начин. Просто трябваше да ги накарам да преправят всичко на момента, но некадърника си е некадърник и той толкова си може, и не разбира защо ти се впрягаш за "глупости" - някакви си скоби. Най-умното е да си прибереш веднага колата ако попаднеш на такъв, че не ясно какво друго може да осере.

Водния радиатор после си смених сам.

Сега съм решил, живот и здраве, да си купя и сменя сам и кондензера. Да няма други виновни. Ако обичаш да си вършиш работата сам - съветвам те и теб това да направиш.
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 28 April 2010 - 23:09

когато искаш нещо свършено както трябва--свърши си го сам!

преди месец сменях съединителя на опела, при майстор, щот ми е тежко сам да я вдигам кутията.
И този върхов идЕот, тръгна да ми стяга гайката на шлица на кардана, че решил че не трябвало кардана да се движи при шлица аксиално
  • 0

#6 MB124-92-200

MB124-92-200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 30 April 2010 - 08:45

Сваля се и водния радиатор, да.
Аз сменях преди 2 години и половина. В един сервиз на Симеоновско (не беше Мотоексперт, а по-нагоре един). Така го поръчаха и го монтираха (по-скоро някой се беше учил да го монтира) че после 2 пъти го зареждах - втория път успяха да оправят завлечената резба на холендъра в друг сервиз. Накрая работи година и половина и миналото лято се оказа че се е спукал - кой знае какъв са били поръчали. Тия първите нямали R12, не можели да го заредят. Като го заредих на друго място, след 2 месеца фреона изчезна. Всеки се почесва по главата разсеяно. Накрая в един квартален сервиз за климатици - трафопоста в Младост 1, близо до Евромаркет - успяха да оправят резбата, за да не излиза фреона от холендъра.

Скоро след тръгването на климатика, някъде между първото и второто пълене с фреон, ми се отчупи коляното на водния радиатор. може и съвпадение да е, но може и да има връзка със смяната на кондензера. А кондензерът пък си отиде без време, вероятно защото ми бяха загубили фиксирашите скоби с гумените подложки. Аз после поръчах нови скоби от Ивайджет, но не пасваха защото ония бяха защипали кондензера по много странен начин. Просто трябваше да ги накарам да преправят всичко на момента, но некадърника си е некадърник и той толкова си може, и не разбира защо ти се впрягаш за "глупости" - някакви си скоби. Най-умното е да си прибереш веднага колата ако попаднеш на такъв, че не ясно какво друго може да осере.

Водния радиатор после си смених сам.

Сега съм решил, живот и здраве, да си купя и сменя сам и кондензера. Да няма други виновни. Ако обичаш да си вършиш работата сам - съветвам те и теб това да направиш.


Благодаря за отговора, тези скоби които придържат кондензера са 2 бр. и има още 2 за водният радиатор ,... колко пари ти взеха ж ивайджет за 2 скоби с гумените подложки придържащи кондензера ?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users