наскоро си купих 220 CE. Колата е с М111 мотор, 1993-та година. На диагностика не показа проблеми.
Колата е автоматик. Като я купувах преди 2 седмици нищо й нямаше - палеше и си вървеше. Оттогава смених уплътнение на ролката за ангренажния, че капеше доста оттам. Смених маслото, въздушен филтър, ремък ангренажен, на динамото смених и лагерите, че бяха поразбити.
Динамото зарежда добре - тествано с мултицет.
Проблемите - понякога (много рядко) пали на 2к оборота. Като изгася и запаля - оправя се. Казаха да не давам газ като паля - така съм свикнал от карбураторна кола - че бъркало инжекцията. Спрях да го правя и не го е правила оттогава май...
Големия проблем - на ниски обороти гасне когато си реши. Не винаги. Няма значение загряла - студена. Като я форсирам повечко на празен ход падат оборотите до 500, после надолу и гасне... отново не всеки път.
Но това явно прогресира - от 2 дни като се пробвам да запаля и стига 500-600 оборота и ми гасне. Като запаля с газ и пусна газта изключва. После като запаля и всичко е ОК. На диагностиката човека е познат и каза, че може да е от замърсена дроселова клапа. Но това ми го каза преди 1 седмица в Сливен. Сега съм в София и с този проблем ме тормози все по-често и почвам да се съмнявам дали ще ме откара до работа утре...
Другото което е - и при сменено масло мирише на бензин в маслото. И преди миришеше. На празен ход и ниски обороти - около 800, когато не гасне
Ако е от дроселова клапа - прочетох, че се чистят. Моята е омаслена доста от страна на въздушния филтър - свалях черния въздухопровод да поогледам. Не знам дали е нормално. Ако трябва да я чистя - трябва ли да я свалям цялата и какви инструменти ми трябват? Идеята е да издържи още 4 дни да я закарам в Сливен при майстора.
Мерси колеги!




Виж ГАРАЖА








