Здравейте ,колеги.
Направо към проблема.
Вървят балончета след горивния филтър и влизат в помпата. На какво се дължи това не е ли заради някаква помпа в резервоара или е нещо друго.
Ще се радвам да ме ориентирате какви може да са възможните причини.
Колата е C220 чист дизел 98ма.
Въздух в горивната система.Вървят балончета след горивния филтър и влизат в помпата
Започната от Apolon, 22 апр 2010 - 10:53:03
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 април 2010 - 10:53
#2
Публикувано 27 април 2010 - 08:34
Чувал съм за подобен проблем при друга кола (Пежо) - в резервуара се образува "вулкан" от парафин, в смисъл парафина изгражда планинка с дупка, откъдето се взима нафтата към горивната система. Ако резервуара не е пълен, планинката действа като ограда и като се свърши малкото нафта в "кратера" засмуква въздух докато на някоя дупка нафтата не прелее отново към кратера. Това става най-често от специалната "зимна" нафта в Шел. Собственика на Пежото смени какво ли не по колата си докато не отвори резервуара да види какво става.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни