Здравейте ,колеги.
Направо към проблема.
Вървят балончета след горивния филтър и влизат в помпата. На какво се дължи това не е ли заради някаква помпа в резервоара или е нещо друго.
Ще се радвам да ме ориентирате какви може да са възможните причини.
Колата е C220 чист дизел 98ма.
Въздух в горивната система.Вървят балончета след горивния филтър и влизат в помпата
Started by Apolon, 22 Apr 2010 - 10:53:03
2 replies to this topic
#1
Posted 22 April 2010 - 10:53
#2
Posted 27 April 2010 - 08:34
Чувал съм за подобен проблем при друга кола (Пежо) - в резервуара се образува "вулкан" от парафин, в смисъл парафина изгражда планинка с дупка, откъдето се взима нафтата към горивната система. Ако резервуара не е пълен, планинката действа като ограда и като се свърши малкото нафта в "кратера" засмуква въздух докато на някоя дупка нафтата не прелее отново към кратера. Това става най-често от специалната "зимна" нафта в Шел. Собственика на Пежото смени какво ли не по колата си докато не отвори резервуара да види какво става.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users