Бушона на клаксона
Започната от ///sasho, 22 апр 2010 - 00:44:34
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 април 2010 - 00:44
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
#2
Публикувано 22 април 2010 - 13:50
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
Най-елементарната е нагорели(зацапани) клеми и/или връзки. първо оттам почни - огледай веригата и откачи клемите, почисти, напръскай с контактен спрей. Ако пак гори, може някоя от тромбите да ти е тръгнала - същата работа, но вече вътре в самата тромба има нагоряло изи зацапано.
Принципно във всяка верига - лошият контакт води до товар на предпазителя и той изгаря. Обаче не само тогава, разбира се, затова е предпазител.. Но в повечето случаи е такава причината. Възможно е и по-сериозно - ако дава някъде на късо на моменти също ще гори... Но като сложиш новия, ако грее (а той със сигурност грее за да изгаря(топи) накрая, първо търси лоша връзка...
#3
Публикувано 27 юни 2010 - 15:05
Колеги , проблема се оправи!!! Причината беше , че слагах 10А бушон , в момента , в който сложих 15А спря да се проявява проблема.
#4
Публикувано 27 юни 2010 - 21:14
ами то на клаксона си го дават 15 А
и язно са прави хората
и язно са прави хората
#5
Публикувано 28 юни 2010 - 03:03
Дават го, ама като изгоря първия път, тъкмо карах колата в сервиз да направят почистване на въздушната система в куето и поръчахме като услуга, да проверят, и защо не работи клаксона и след като си я взехме от почистването казаха, че клаксона не е работил заради бушона и са го сменили. При смяната са поставили 10А бушон и като малко след това изгоря отново, реших сам да си го сменя и при смяната видях , че бушона е 10А и го подмених с такъв , но след няколко горенета подред , един познат ми каза да пробвам с по голям бушон. Поставих 15А както описах по нагоре и спря да гори бушона.
#6
Публикувано 28 юни 2010 - 13:46
При мен на самия капак на бушнчетата пише къде какъв треябва да е
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance
#7
Публикувано 05 юли 2010 - 01:51
То и при мен може да пише , ама нали в сервиз го смениха та мисля , че що са поставили 10А такъв трябва да е и не съм проверявал какво пише при следващите смени.
#8
Публикувано 10 юли 2010 - 07:41
Кой е номерът на бушона и от тези в купето или под капака е,че ми ги няма картончетата за упътването и не знам кой бушон за какво е?
#9
Публикувано 10 юли 2010 - 08:44
Ам чи виж:Кой е номерът на бушона и от тези в купето или под капака е,че ми ги няма картончетата за упътването и не знам кой бушон за какво е?
тук
и тук
или тук
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#10
Публикувано 11 юли 2010 - 17:02
Благодаря,но така и не видях"клаксон".Е220,2001г.
#11
Публикувано 11 юли 2010 - 18:50
Виж предпазители :Благодаря,но така и не видях"клаксон".Е220,2001г.
№ 40 10А червен
№ 41 15А син
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#12
Публикувано 12 юли 2010 - 07:52
Благодарско!Виж предпазители :
№ 40 10А червен
№ 41 15А син
#13
Публикувано 31 март 2011 - 23:08
Колеги за мадела W202цди - 98-2000г, по схема си го дават 10А бушона №40-Fanfare
#14
Публикувано 27 март 2016 - 11:54
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
колега би ли ми казал точно къде се намира този бушон
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни