Бушона на клаксона
Started by ///sasho, 22 Apr 2010 - 00:44:34
13 replies to this topic
#1
Posted 22 April 2010 - 00:44
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
#2
Posted 22 April 2010 - 13:50
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
Най-елементарната е нагорели(зацапани) клеми и/или връзки. първо оттам почни - огледай веригата и откачи клемите, почисти, напръскай с контактен спрей. Ако пак гори, може някоя от тромбите да ти е тръгнала - същата работа, но вече вътре в самата тромба има нагоряло изи зацапано.
Принципно във всяка верига - лошият контакт води до товар на предпазителя и той изгаря. Обаче не само тогава, разбира се, затова е предпазител.. Но в повечето случаи е такава причината. Възможно е и по-сериозно - ако дава някъде на късо на моменти също ще гори... Но като сложиш новия, ако грее (а той със сигурност грее за да изгаря(топи) накрая, първо търси лоша връзка...
#3
Posted 27 June 2010 - 15:05
Колеги , проблема се оправи!!! Причината беше , че слагах 10А бушон , в момента , в който сложих 15А спря да се проявява проблема.
#4
Posted 27 June 2010 - 21:14
ами то на клаксона си го дават 15 А
и язно са прави хората
и язно са прави хората
#5
Posted 28 June 2010 - 03:03
Дават го, ама като изгоря първия път, тъкмо карах колата в сервиз да направят почистване на въздушната система в куето и поръчахме като услуга, да проверят, и защо не работи клаксона и след като си я взехме от почистването казаха, че клаксона не е работил заради бушона и са го сменили. При смяната са поставили 10А бушон и като малко след това изгоря отново, реших сам да си го сменя и при смяната видях , че бушона е 10А и го подмених с такъв , но след няколко горенета подред , един познат ми каза да пробвам с по голям бушон. Поставих 15А както описах по нагоре и спря да гори бушона.
#6
Posted 28 June 2010 - 13:46
При мен на самия капак на бушнчетата пише къде какъв треябва да е
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance
#7
Posted 05 July 2010 - 01:51
То и при мен може да пише , ама нали в сервиз го смениха та мисля , че що са поставили 10А такъв трябва да е и не съм проверявал какво пише при следващите смени.
#8
Posted 10 July 2010 - 07:41
Кой е номерът на бушона и от тези в купето или под капака е,че ми ги няма картончетата за упътването и не знам кой бушон за какво е?
#9
Posted 10 July 2010 - 08:44
Ам чи виж:Кой е номерът на бушона и от тези в купето или под капака е,че ми ги няма картончетата за упътването и не знам кой бушон за какво е?
тук
и тук
или тук
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#10
Posted 11 July 2010 - 17:02
Благодаря,но така и не видях"клаксон".Е220,2001г.
#11
Posted 11 July 2010 - 18:50
Виж предпазители :Благодаря,но така и не видях"клаксон".Е220,2001г.
№ 40 10А червен
№ 41 15А син
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#12
Posted 12 July 2010 - 07:52
Благодарско!Виж предпазители :
№ 40 10А червен
№ 41 15А син
#13
Posted 31 March 2011 - 23:08
Колеги за мадела W202цди - 98-2000г, по схема си го дават 10А бушона №40-Fanfare
#14
Posted 27 March 2016 - 11:54
Колеги , за три пъти ми гори бушона на класона , даже последния изкара един ден , някой да знае каква може да е причината?
колега би ли ми казал точно къде се намира този бушон
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users