гумички на клапаните
		 Започната от gaidarski, 30 мар 2010 - 10:09:58 
	
	
	
	
		23 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#16
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 20:45
					2 Сваляте петите на разпределителния дял една, по една. Разививат се само четири болта на пета :
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#17
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 20:51
					3. След като махнете петата, заедно с хидравличните повдигачи (компенсатори), внимавате да не изтървете паричките на стеблата на клапаните (аз ги вадех с магнитче):
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Прикачени файлове
			
				
					
						
					
					#18
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 20:54
					4. Закрепвате щангата на най- удобния болт, така че да можете да натиснете пружината надолу :
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Прикачени файлове
			
				
					
						
					
					#19
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 21:00
					5. С магнитчето изваждате "кученцата", едно по едно (общо две):
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Прикачени файлове
			
				
					
						
					
					#20
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 21:03
					6. Вадите ружината и сменяте гумичката:
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Прикачени файлове
			
				
					
						
					
					#21
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 21:29
					ВАЖНО: 1) Преди да работите по клапаните на даден цилиндър, уверете се, че буталото му е в "Горна Мъртва Точка";
2) Гумичките на изпускателните и всмукателните клапани са различни по профил, внимавайте да не ги объркате - гледайки отгоре едните приличат на пресечен конус, другите имат ръбче около основата на конуса;
Операцията е елементарна , после сглобявате в обратен ред и ако имате желание правите още нещо- моя капак на клапаните беше грозен и го пребоядисах
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				2) Гумичките на изпускателните и всмукателните клапани са различни по профил, внимавайте да не ги объркате - гледайки отгоре едните приличат на пресечен конус, другите имат ръбче около основата на конуса;
Операцията е елементарна , после сглобявате в обратен ред и ако имате желание правите още нещо- моя капак на клапаните беше грозен и го пребоядисах
Прикачени файлове
			
				
					
						
					
					#22
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 май 2010 - 22:42
					Каква хубава и завършена тема се получи 
 
Благодаря за изчерпателното инфо
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Благодаря за изчерпателното инфо

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
			
				
					
						
					
					#23
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 13 май 2010 - 19:37
Каква хубава и завършена тема се получи
![]()
Благодаря за изчерпателното инфо
да, дано да съм полезен на колегите и да спестяна някой 100 лв. за смяна на гумичките...
			
				
					
						
					
					#24
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 септември 2017 - 20:16
					Днес опитах да сменя гумичките но успях само една . Изискваше се голямо усилие като натисках пружината и ме достраша да не се прецака нещо. Изглежда нещо са се спекли конусчетата . При вас как беше положението.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



				
				
			
			
			
				
			
			
				
				
				
				
				
				







