Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на W210Преди или след фейслифт


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 vademig

vademig

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    124 200ЦЕ
    W210 250D

Публикувано 28 март 2010 - 19:25

Здравейте, предстои ми покупка на мерцедес W210 и съм се прял на бензинов 2л. 136к.с., без компресор че с тези нови закони не се знае данъка.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.
  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2010 - 22:53

Така.... сега остава да кажеш и колко пари си приготвил за да получиш най-правилния съвет. Лично аз бих те посъветвал да търсиш максимално запазена и оборудвана с екстри кола.
По-добре запазен Avangarde от преди фейслифта, отколкото занемарен Classic с новия фейс.
  • 0

#3 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 март 2010 - 08:31

Значи този двигател (136к.с.) е непретенциозен,поне според моя опит,а и доста икономичен впредвид купето,което тегли...
Бих те насочил към компресора,който освен по-мощен е и с 6 скорости,но нямам лични наблюдения-предполагам,че е добър мотор,но както е писано по-горе важно е състоянието.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#4 vademig

vademig

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    124 200ЦЕ
    W210 250D

Публикувано 29 март 2010 - 17:35

Абе колеги, аз имам точен въпрос вие веднага колко пари имаш. Интересува ме има ли разлика преди и след фейслифта освен във външния вид. Дали е като при 124 само капак и стопове и мигачи, или има и разлики по- окачване и електроника и т.н. Че чух едни огромни цифри за окачването. Аз имам авангард преди фейса, но ще взимаме и друг, та за това питам
  • 0

#5 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 март 2010 - 17:44

Абе колеги, аз имам точен въпрос вие веднага колко пари имаш. Интересува ме има ли разлика преди и след фейслифта освен във външния вид. Дали е като при 124 само капак и стопове и мигачи, или има и разлики по- окачване и електроника и т.н. Че чух едни огромни цифри за окачването. Аз имам авангард преди фейса, но ще взимаме и друг, та за това питам

Аз за пари не съм питал,но определено ме подразни поста ти
Успех с амортесьорите :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 март 2010 - 18:24

Разлика в окачването няма,чул си че има по-скъпи амортисьори,но не си запомнил,че те са хидравлични....а тях ги има и при колите преди фейса.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.
  • 0

#7 vademig

vademig

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    124 200ЦЕ
    W210 250D

Публикувано 30 март 2010 - 17:25

Аз за пари не съм питал,но определено ме подразни поста ти

Съжалявам не ми беше това целта :kill_myself:

Разлика в окачването няма,чул си че има по-скъпи амортисьори,но не си запомнил,че те са хидравлични....а тях ги има и при колите преди фейса.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.


Благодаря ти за изчерпателния отговор.
А ако колата е с хидравлични амортисьори, може ли да и се слагат и пневматични или са специфични,става въпрос за авангард
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни