Покупка на W210Преди или след фейслифт
Започната от vademig, 28 мар 2010 - 19:25:50
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 март 2010 - 19:25
Здравейте, предстои ми покупка на мерцедес W210 и съм се прял на бензинов 2л. 136к.с., без компресор че с тези нови закони не се знае данъка.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.
#2
Публикувано 28 март 2010 - 22:53
Така.... сега остава да кажеш и колко пари си приготвил за да получиш най-правилния съвет. Лично аз бих те посъветвал да търсиш максимално запазена и оборудвана с екстри кола.
По-добре запазен Avangarde от преди фейслифта, отколкото занемарен Classic с новия фейс.
По-добре запазен Avangarde от преди фейслифта, отколкото занемарен Classic с новия фейс.
#3
Публикувано 29 март 2010 - 08:31
Значи този двигател (136к.с.) е непретенциозен,поне според моя опит,а и доста икономичен впредвид купето,което тегли...
Бих те насочил към компресора,който освен по-мощен е и с 6 скорости,но нямам лични наблюдения-предполагам,че е добър мотор,но както е писано по-горе важно е състоянието.
Бих те насочил към компресора,който освен по-мощен е и с 6 скорости,но нямам лични наблюдения-предполагам,че е добър мотор,но както е писано по-горе важно е състоянието.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 29 март 2010 - 17:35
Абе колеги, аз имам точен въпрос вие веднага колко пари имаш. Интересува ме има ли разлика преди и след фейслифта освен във външния вид. Дали е като при 124 само капак и стопове и мигачи, или има и разлики по- окачване и електроника и т.н. Че чух едни огромни цифри за окачването. Аз имам авангард преди фейса, но ще взимаме и друг, та за това питам
#5
Публикувано 29 март 2010 - 17:44
Аз за пари не съм питал,но определено ме подразни поста тиАбе колеги, аз имам точен въпрос вие веднага колко пари имаш. Интересува ме има ли разлика преди и след фейслифта освен във външния вид. Дали е като при 124 само капак и стопове и мигачи, или има и разлики по- окачване и електроника и т.н. Че чух едни огромни цифри за окачването. Аз имам авангард преди фейса, но ще взимаме и друг, та за това питам
Успех с амортесьорите
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 29 март 2010 - 18:24
Разлика в окачването няма,чул си че има по-скъпи амортисьори,но не си запомнил,че те са хидравлични....а тях ги има и при колите преди фейса.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.
#7
Публикувано 30 март 2010 - 17:25
Съжалявам не ми беше това целтаАз за пари не съм питал,но определено ме подразни поста ти
Разлика в окачването няма,чул си че има по-скъпи амортисьори,но не си запомнил,че те са хидравлични....а тях ги има и при колите преди фейса.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.
Благодаря ти за изчерпателния отговор.
А ако колата е с хидравлични амортисьори, може ли да и се слагат и пневматични или са специфични,става въпрос за авангард
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни