Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210-Е250TD,Е290 и Е220CDI-143к.с.Кой от тях да избера?


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Публикувано 25 март 2010 - 19:49

Здравейте колеги! Вапроса ми е кой да избера?Имал съм Е220CDI елеганс-автомат 2000г. 143к.с. но поради кризата изневерих на любимата марка с два пъти по-евтин и три години по-нов автомобил.Испитах невероятен стрес но сега виждам че съм постъпил правилно тъй като цените са с 1/3 по-ниски.Имал съм всички марки европейски автомобили автомобили а сега карам японка от която съм много доволен но и тук важи правилото:Мерцедес и всички останали! Сега съм решил да подаря джапанката на сина ми и да се сдобия с един от трите модела.Клоня към Е290TD тъй като няма Е250TD с автоматична скоростна кутия.От това което съм прочел стигнах до извода че двата модела са с по-дълъг моторесурс и по-евтина поддръжка в сравнение със ЦДИ а цената на трите е приблизително еднаква.Моля за мнение за разход,здравина и качество.Предварително благодаря за информацията и отделеното време.
  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 25 март 2010 - 22:37

Взимай ЦДИ-то,човек трябва да се развива и прогресира,мотора е в пъти по-добър от към вървеж и разход,вярно,че дюзите са по-скъпи,но не ги сменяш всеки ден.
  • 0

#3 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 25 март 2010 - 22:38

Здравей колега!
Дано това ти помогне малко в избора:
http://www.mbclub.bg...showtopic=20912
Лично мое мнение от това което съм чел е че най-икономичния и същевременно еластичен мотор е CDI-то но пък е притенциозен към горивото. Но както разбрах си имал вече такъв. 290TD e тромав а 250 TD гори повечко градско. Най-добре ще си прецениш ти.
Аз лично съм се ориентирал и ако един ден имам възможност бих си взел 2,7 CDI.
Успех в търсенето!
  • 0

#4 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 25 март 2010 - 22:50

Имал съм W210 290ТД и мога да кажа само добри неща неща за този модел. Икономичен, добре върви, изобщо не е тромав - всъщност върви по добре от 250ТД. Но все пак си мисля че е по добре да вземеш по нова. Не за друго, но 290-ките са вече доста стари - те се произвеждат до 1999. А винаги е по добре да вземеш нещо по ново, ако имаш възможност. Така че аз съм 220cdi. Особено ако скочиш на W211 - най красивия модел според мен.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#5 Петър Петров

Петър Петров

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Интереси:Mercedes
  • Автомобил:
    Mercedes E290TD Black Avantgarde & Grey Alcantara leather

Публикувано 26 март 2010 - 00:37

Здравей ! Аз имам Е290ТД и мога да кажа само добри думи за него . Икономичен, много бърз, на дълъг път съм се състезавал и с по мощни коли (все пак е 300Нм което не е малко ) Подръжката не е скъпа. Препоръчвам Авантгард за малко по-спортно шофиране :flagMB new:
  • 0
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.

#6 Denislav

Denislav

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 76 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 март 2010 - 12:02

Аз само ще се включа със съвета: БЯГАЙ от W211 до 2004-2005-а!
CDI 143кс на W210 не е толкова лош. По-старите (преди CDI) са по-прости и по-леки за оправяне на проблеми. Единственият им недостатък е, че разхода е по-голям от на CDI.
  • 0

#7 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Публикувано 26 март 2010 - 17:19

Благодаря на всички отзовали се колеги!Да добавя че на CDI-то не съм сменял нищо но винаги съм внимавал къде зареждам защото мой колега смени и четирите дюзи за кратък периот от време.Внесахме ги от Гърция по 800лв. бройката.Ако не е CDI мога сам да си правя дюзите тъй като имам стенд.Притеснява ме и това че до сега не съм копувал кола от България а твърдо съм решил сега да е от тук.Имам приятели в Германия и Холандия, пътувам безплатно в цяла Европа но съм исключил този вариант. Внесал съм много автомобили на приятели и мои закупени не от пазари и автокъщи а от немци но в момента няма смисъл от това тъй като избора е малък,автомобилите са по-скъпи и по-ръждясали. Небходим е по-дълъг престой в Германия и някога тамошните автоджамбази те изпреварват които в никакъв случай не са местни хора а гасарбайтери.И там вече автомобилите ги кръщават и крият сервизната книжка.Масово ги внасят от Италия за продан което е по добър вариант защото поне няма ръжда.Аз такива коли не съм купувал но съм седял дълго време и съм минавал големи разстояния в Германия.Тук има по-богат избор, няма нужда да бързаш,можеш да я закараш на сервиз което не скъпо.Ако евентуално харесам някое CDI ще гледам да е със сервизна книжка и да е минало TUF но определено риска е по-голям.Имаше някой във форума който е имал и E290TD и Е220CDI и беше споделил че няма голяма разлика в разхода.Ще гледам и трите модела,ще избера по-запазения и пак ще пиша.
Отново благодарко на всички!Чао за сега и продългавам да следя форума.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни