Аштомата се кара на Д в задръстване или не, за по честата смяна е възможно да е по-добре. Иначе N трябва когато си на автомивка примерно. Иначе се товари автоматика.Ама за Ситроен без проблеми не си чувал, нали?
Започвам да се чудя защо има изобщо позиция N на автомата? Може би за да може да се счупи някак пущината?!?
Позиция Д и спирачка в задръстването, другото е бошлав работа.
Кое е по-правилно да се прави в задръстване?
Започната от mdanov, 18 мар 2010 - 09:02:04
35 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 юни 2010 - 17:13
#32
Публикувано 08 юни 2010 - 17:19
SS Stop-Start Така се казва при мерцедес. Работи когато кутята е в икономичен режим и колана на водача е закопчан. Малко е дразнещо но се свиква, но това доста усложнява мотора, което не ми допада, но разхода е мн по малъкто затова навлиза модата при новите автомобили ...опцията сами да се гасят по светофарите...не се сещам как се казваше...
#33
Публикувано 17 февруари 2011 - 17:27
N - се изполва и при ГТП- на валяците! Относно превключването на N по светофарите, преди включвах на N докато чакам, но откакто на два пъти ми направи следния номер- включвайки от N на D при потегляне,колата върви само на първа, и не иска да сменя скоростите, та от тогава не си правя вече такива експерименти- карам си само на D !!!
#34
Публикувано 17 февруари 2011 - 21:39
щом неграта карат само на "Д" е ние ли сме по-смотани от тях колеги?
за италия един приятел ми разказваше, че препоръчвали автоматични скорости поради големия трафик. научно било изчислено, че за 1 час се сменяли средно около 160 пъти предавките /1,2 -ра/ на механичните кутий, а с автоматика е по-икономически оправдано. разходи по съединители и т.н.
за италия един приятел ми разказваше, че препоръчвали автоматични скорости поради големия трафик. научно било изчислено, че за 1 час се сменяли средно около 160 пъти предавките /1,2 -ра/ на механичните кутий, а с автоматика е по-икономически оправдано. разходи по съединители и т.н.
#35
Публикувано 17 февруари 2011 - 22:39
Колеги,
За да приключим със споровете, кое е по-добре в задръстванията, бих желал да ви споделя моята логика за избор на автомобил:
Ако разходите(всички: гориво, поддръжка, застраховки и т.н.) за автомобила започнат да ме притесняват, значи имам нужда от по-евтин.
Специално за автомтичната трансмися и градското: кефа цена нема, на който му харчи много, да ползва метрото!
При извън градско(селско) не виждам особенна разлика между ръчна и автоматична: ускоряваш за кратко, достигаш най-високата предавка и караш 2.5 часа без промяна, изобщо не ти пука автома ли е или ръчка, разхода на гориво е еднакъв.
В моя усер мануал не пише да се минава на N в задръствания, аз тая позиция съм я включвал само на валяците за ГТП, щото чичката вика: - Автомат ли е? Тури я на еН...
За да приключим със споровете, кое е по-добре в задръстванията, бих желал да ви споделя моята логика за избор на автомобил:
Ако разходите(всички: гориво, поддръжка, застраховки и т.н.) за автомобила започнат да ме притесняват, значи имам нужда от по-евтин.
Специално за автомтичната трансмися и градското: кефа цена нема, на който му харчи много, да ползва метрото!
При извън градско(селско) не виждам особенна разлика между ръчна и автоматична: ускоряваш за кратко, достигаш най-високата предавка и караш 2.5 часа без промяна, изобщо не ти пука автома ли е или ръчка, разхода на гориво е еднакъв.
В моя усер мануал не пише да се минава на N в задръствания, аз тая позиция съм я включвал само на валяците за ГТП, щото чичката вика: - Автомат ли е? Тури я на еН...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#36
Публикувано 18 февруари 2011 - 10:48
При самото включване от N на D се получава едно приплъзване на дисковете в кутията. По този начин и съкращаваш живота и не си заслужава икономията на гориво за сметка на ремонт на АСК.
А ако изключите в движение се случва следното: От диф-а по кардана се предава въртенето към кутията и всичко в нея се върти (освен турбината) и съответно няма смазване!
Извод:Карайте си колите на D аз да нямате ядове.
А ако изключите в движение се случва следното: От диф-а по кардана се предава въртенето към кутията и всичко в нея се върти (освен турбината) и съответно няма смазване!
Извод:Карайте си колите на D аз да нямате ядове.
NO PAIN - NO GAIN!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни