Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Кое е по-правилно да се прави в задръстване?


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#31 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 08 June 2010 - 17:13

Ама за Ситроен без проблеми не си чувал, нали?
Започвам да се чудя защо има изобщо позиция N на автомата? Може би за да може да се счупи някак пущината?!?
Позиция Д и спирачка в задръстването, другото е бошлав работа.

Аштомата се кара на Д в задръстване или не, за по честата смяна е възможно да е по-добре. Иначе N трябва когато си на автомивка примерно. Иначе се товари автоматика.
  • 0

#32 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 08 June 2010 - 17:19

то затова навлиза модата при новите автомобили ...опцията сами да се гасят по светофарите...не се сещам как се казваше...

SS Stop-Start Така се казва при мерцедес. Работи когато кутята е в икономичен режим и колана на водача е закопчан. Малко е дразнещо но се свиква, но това доста усложнява мотора, което не ми допада, но разхода е мн по малък
  • 0

#33 krasifer

krasifer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 (2.2 )CDI (S202),1999г.
    E270 CDI (W211) 2002г.

Posted 17 February 2011 - 17:27

N - се изполва и при ГТП- на валяците! Относно превключването на N по светофарите, преди включвах на N докато чакам, но откакто на два пъти ми направи следния номер- включвайки от N на D при потегляне,колата върви само на първа, и не иска да сменя скоростите, та от тогава не си правя вече такива експерименти- карам си само на D !!!
  • 0

#34 chasovnik

chasovnik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Posts:
  • Град:washington dc
  • Автомобил:
    mercedes c320 wagon

Posted 17 February 2011 - 21:39

щом неграта карат само на "Д" е ние ли сме по-смотани от тях колеги?
за италия един приятел ми разказваше, че препоръчвали автоматични скорости поради големия трафик. научно било изчислено, че за 1 час се сменяли средно около 160 пъти предавките /1,2 -ра/ на механичните кутий, а с автоматика е по-икономически оправдано. разходи по съединители и т.н.
  • 0

#35 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 17 February 2011 - 22:39

Колеги,
За да приключим със споровете, кое е по-добре в задръстванията, бих желал да ви споделя моята логика за избор на автомобил:
Ако разходите(всички: гориво, поддръжка, застраховки и т.н.) за автомобила започнат да ме притесняват, значи имам нужда от по-евтин.
Специално за автомтичната трансмися и градското: кефа цена нема, на който му харчи много, да ползва метрото!
При извън градско(селско) не виждам особенна разлика между ръчна и автоматична: ускоряваш за кратко, достигаш най-високата предавка и караш 2.5 часа без промяна, изобщо не ти пука автома ли е или ръчка, разхода на гориво е еднакъв.
В моя усер мануал не пише да се минава на N в задръствания, аз тая позиция съм я включвал само на валяците за ГТП, щото чичката вика: - Автомат ли е? Тури я на еН...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#36 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 18 February 2011 - 10:48

При самото включване от N на D се получава едно приплъзване на дисковете в кутията. По този начин и съкращаваш живота и не си заслужава икономията на гориво за сметка на ремонт на АСК.
А ако изключите в движение се случва следното: От диф-а по кардана се предава въртенето към кутията и всичко в нея се върти (освен турбината) и съответно няма смазване!
Извод:Карайте си колите на D аз да нямате ядове.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users