спирачкимерцедес 190 Е
Започната от mercedes1, 16 мар 2010 - 21:33:06
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 март 2010 - 21:33
Здр. Колеги !!! Пиша ви с молба да изразите мнение и опит . Автомобила е МБ 190Е .91 г . Проблема е следният при натискане на спирачката със скорост по голяма от 30-40 км се получава старнно биене което се усеща в купето и леко във волана. При намаляне на скороста се чува по спесифичен звук , от нормалното . Колата е минала около 15 хил. км със нови накладки ,,феродо'', видимо не са свършили , не съм сменял нищо по спирачната система , а по предницата шарнири и накраници през последните 70хил.км. Мерси предварително !!!!!!!!!!
#2
Публикувано 16 март 2010 - 21:46
Вероятно са ти криви предните дискове!
#3
Публикувано 16 март 2010 - 22:39
+1Вероятно са ти криви предните дискове!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#4
Публикувано 16 март 2010 - 22:46
И като ги сменяш - трябва да ги смениш с качествени, за да не се случи пак след месец
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 16 март 2010 - 23:15
Както дисковете така и накладките е необходимо да смениш и то с добра марка както каза в горния пост Илия.
Провери дали не са ти задържали цилиндърчета,бутала по спирачната система,както и дали имаш в казанчето правилната спирачна течност защото може да се повтори операцията.
Провери дали не са ти задържали цилиндърчета,бутала по спирачната система,както и дали имаш в казанчето правилната спирачна течност защото може да се повтори операцията.
#6
Публикувано 16 март 2010 - 23:24
Мда, една от причините за изкривяването може да бъде прегряване на дисковете, което може да се предизвика от блокиране на спирачните апарати, което пък може да е както от клеясване, така и от кофти спирачна течност или повреда в самите апарати. По правило - няма значение по каква причина се сменят дисковете - когато се сменят дискове се сменят и накладките заедно с тях. А ако е от криви или от прегряване - просто задължително.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 17 март 2010 - 10:51
Принципно сложна ли е смяната на дисковете и евентуално къде в София бихте препоръчали да стане (ако някой е сменял и има впечатления)?
Мерси!
Мерси!
#9
Публикувано 17 март 2010 - 15:16
Можеш и ти сам,е събота и неделя го дават хубаво времето ...
Всеки сервиз прави тез операции,само дето никой не се сеща да почисти главината където ляга диска! Наблегни на това!
Всеки сервиз прави тез операции,само дето никой не се сеща да почисти главината където ляга диска! Наблегни на това!
#10
Публикувано 17 март 2010 - 15:37
Това е така, само дето в БГ не знаеш кои са качествени... роман мога да напиша за това (той е започнат вече тук)И като ги сменяш - трябва да ги смениш с качествени, за да не се случи пак след месец
В момента съм с едни от <20 кинта / бр. (предни) - Китайска направа, които са по-сполучливи от закупените от незнайни дилъри, ресилъри, дистрибутори, официални, неофициални и други изключителни, и неизкючителни представители и др. подобни МАЗЕгинчета Брмбо, Бендикс и Феродо (задните все още са такива и тресат).
Успех в избора.
ПП: Закарай си колата да и проверят окачването също. Слабости там усилват вибрацията, а повечето "майстори" ти намайсторяват нЕк'ъФ коментар от сорта: "бЕгай, нищо ѝ нЕма", процедено през фаса заврян в джуките, дима от който им пречи и без друго да видят каквото и да било.
ППП: @MB BEST CAR - Ше ста'аме на кълбета!
#11
Публикувано 17 март 2010 - 16:18
"процедено през фаса заврян в джуките, дима на който им пречи и без друго да видят каквото и да било"
абе ти що не си станал някой писател или комик бре?
абе ти що не си станал някой писател или комик бре?
NO PAIN - NO GAIN!
#12
Публикувано 17 март 2010 - 21:17
Колеги споделете цени и марки за дисковете . Да ви кажа може и да си пробвам техническите възможности на 190-то , 2-3 проблема отсраних сам и съм очарован от изработката и материалите вложени и в най-малкия МБ . Още един въпрос имали някаква особенност при свалянето на дисковете?"процедено през фаса заврян в джуките, дима на който им пречи и без друго да видят каквото и да било"
абе ти що не си станал някой писател или комик бре?
Поздрави !!!!!!!!!!!!!!
#13
Публикувано 17 март 2010 - 21:19
ако не са вентилирани,купи си оригинални от ивайжет с накладките и си ги смени сам,като почисти ръждата (както са ти писали по горе) по главината за да легне добре диска-около 250лв излиза всичко с датчиците-5 г. няма да мислиш за спирачки.
#14
Публикувано 18 март 2010 - 00:56
Аз мнение относно самата смяна не мога да дам но мога да споделя лични впечатления. Моята също след 30 000 километра от как я бях взел започна да ми тресе при спиране, като това тресене във волана е съпроводено и със неприятни контрасти и вибрациики във педала на спирачките и направо откачах, се едно не карам Мърк (така англичаните наричат на кратко мерцедес - MERC, по идея нещо, като нашето МЕРДЖАН), ами некфа по смотана кола, которник некъф.
Писна ми и:
Дискове предни - АТЕ (за моята вентилирани) - 200 кинта (за бензиновите С180 и С200 не са вентилирани и са доста по евтини -150 кинта някъде ще да са или по- малко)
Дискове задни -- беха си добре и не съм ги сменявал.
Накладки задни - АТЕ към 45 лева бяха май.
Накладки предни - АТЕ - 70тина кинта беха май ииииииииииии изчезна тресене при спиране и сега като натисна педалчето за спиране се едно, като в кремче потъва и никакви вибрациии и контрасти по педала.
Това ми доставя най-голямо удоволствие на мене, колата да подксача, като гумено топче по неравностите да няма лоп да няма троп, да спира добре и това е. Намислил съм и някой други ремонти но да не размивам и без друго вече размития си отговор. Та да обобщя от АТЕ комплекта съм много доволен !
Писна ми и:
Дискове предни - АТЕ (за моята вентилирани) - 200 кинта (за бензиновите С180 и С200 не са вентилирани и са доста по евтини -150 кинта някъде ще да са или по- малко)
Дискове задни -- беха си добре и не съм ги сменявал.
Накладки задни - АТЕ към 45 лева бяха май.
Накладки предни - АТЕ - 70тина кинта беха май ииииииииииии изчезна тресене при спиране и сега като натисна педалчето за спиране се едно, като в кремче потъва и никакви вибрациии и контрасти по педала.
Това ми доставя най-голямо удоволствие на мене, колата да подксача, като гумено топче по неравностите да няма лоп да няма троп, да спира добре и това е. Намислил съм и някой други ремонти но да не размивам и без друго вече размития си отговор. Та да обобщя от АТЕ комплекта съм много доволен !
#15
Публикувано 19 март 2010 - 10:50
Ти гарантираш ли му че няма да има проблем!!?!!ако не са вентилирани,купи си оригинални от ивайжет с накладките и си ги смени сам,като почисти ръждата (както са ти писали по горе) по главината за да легне добре диска-около 250лв излиза всичко с датчиците-5 г. няма да мислиш за спирачки.
Нали е набил едни спирачки в първата локва и е готов!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни