Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

спирачкимерцедес 190 Е


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 16 март 2010 - 21:33

Здр. Колеги !!! Пиша ви с молба да изразите мнение и опит . Автомобила е МБ 190Е .91 г . Проблема е следният при натискане на спирачката със скорост по голяма от 30-40 км се получава старнно биене което се усеща в купето и леко във волана. При намаляне на скороста се чува по спесифичен звук , от нормалното . Колата е минала около 15 хил. км със нови накладки ,,феродо'', видимо не са свършили , не съм сменял нищо по спирачната система , а по предницата шарнири и накраници през последните 70хил.км. Мерси предварително :flagmbcb !!!!!!!!!!
  • 0

#2 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 16 март 2010 - 21:46

Вероятно са ти криви предните дискове!
  • 0

#3 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 16 март 2010 - 22:39

Вероятно са ти криви предните дискове!

+1
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2010 - 22:46

И като ги сменяш - трябва да ги смениш с качествени, за да не се случи пак след месец ;)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 16 март 2010 - 23:15

Както дисковете така и накладките е необходимо да смениш и то с добра марка както каза в горния пост Илия.
Провери дали не са ти задържали цилиндърчета,бутала по спирачната система,както и дали имаш в казанчето правилната спирачна течност защото може да се повтори операцията.
  • 0

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2010 - 23:24

Мда, една от причините за изкривяването може да бъде прегряване на дисковете, което може да се предизвика от блокиране на спирачните апарати, което пък може да е както от клеясване, така и от кофти спирачна течност или повреда в самите апарати. По правило - няма значение по каква причина се сменят дисковете - когато се сменят дискове се сменят и накладките заедно с тях. А ако е от криви или от прегряване - просто задължително.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2010 - 09:46

Местим в Ц класата W201 проблеми и ремонти!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#8 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 17 март 2010 - 10:51

Принципно сложна ли е смяната на дисковете и евентуално къде в София бихте препоръчали да стане (ако някой е сменял и има впечатления)?

Мерси!
  • 0

#9 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 17 март 2010 - 15:16

Можеш и ти сам,е събота и неделя го дават хубаво времето ...
Всеки сервиз прави тез операции,само дето никой не се сеща да почисти главината където ляга диска! Наблегни на това!
  • 0

#10 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2010 - 15:37

И като ги сменяш - трябва да ги смениш с качествени, за да не се случи пак след месец ;)

Това е така, само дето в БГ не знаеш кои са качествени... роман мога да напиша за това (той е започнат вече тук)

В момента съм с едни от <20 кинта / бр. (предни) - Китайска направа, които са по-сполучливи от закупените от незнайни дилъри, ресилъри, дистрибутори, официални, неофициални и други изключителни, и неизкючителни представители и др. подобни МАЗЕгинчета Брмбо, Бендикс и Феродо (задните все още са такива и тресат).

Успех в избора.

ПП: Закарай си колата да и проверят окачването също. Слабости там усилват вибрацията, а повечето "майстори" ти намайсторяват нЕк'ъФ коментар от сорта: "бЕгай, нищо ѝ нЕма", процедено през фаса заврян в джуките, дима от който им пречи и без друго да видят каквото и да било.

ППП: @MB BEST CAR - Ше ста'аме на кълбета! Публикувано изображение
  • 0

#11 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2010 - 16:18

"процедено през фаса заврян в джуките, дима на който им пречи и без друго да видят каквото и да било"
абе ти що не си станал някой писател или комик бре?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#12 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 17 март 2010 - 21:17

"процедено през фаса заврян в джуките, дима на който им пречи и без друго да видят каквото и да било"
абе ти що не си станал някой писател или комик бре?

Колеги споделете цени и марки за дисковете . Да ви кажа може и да си пробвам техническите възможности на 190-то , 2-3 проблема отсраних сам и съм очарован от изработката и материалите вложени и в най-малкия МБ . Още един въпрос имали някаква особенност при свалянето на дисковете?
Поздрави !!!!!!!!!!!!!! :flagmbcb
  • 0

#13 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 17 март 2010 - 21:19

ако не са вентилирани,купи си оригинални от ивайжет с накладките и си ги смени сам,като почисти ръждата (както са ти писали по горе) по главината за да легне добре диска-около 250лв излиза всичко с датчиците-5 г. няма да мислиш за спирачки.
  • 0

#14 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 18 март 2010 - 00:56

Аз мнение относно самата смяна не мога да дам но мога да споделя лични впечатления. Моята също след 30 000 километра от как я бях взел започна да ми тресе при спиране, като това тресене във волана е съпроводено и със неприятни контрасти и вибрациики във педала на спирачките и направо откачах, се едно не карам Мърк (така англичаните наричат на кратко мерцедес - MERC, по идея нещо, като нашето МЕРДЖАН), ами некфа по смотана кола, которник некъф.
Писна ми и:
Дискове предни - АТЕ (за моята вентилирани) - 200 кинта (за бензиновите С180 и С200 не са вентилирани и са доста по евтини -150 кинта някъде ще да са или по- малко)
Дискове задни -- беха си добре и не съм ги сменявал.
Накладки задни - АТЕ към 45 лева бяха май.
Накладки предни - АТЕ - 70тина кинта беха май ииииииииииии изчезна тресене при спиране и сега като натисна педалчето за спиране се едно, като в кремче потъва и никакви вибрациии и контрасти по педала. :icon_coolgrin:
Това ми доставя най-голямо удоволствие на мене, колата да подксача, като гумено топче по неравностите да няма лоп да няма троп, да спира добре и това е. Намислил съм и някой други ремонти но да не размивам и без друго вече размития си отговор. Та да обобщя от АТЕ комплекта съм много доволен ! :icon_welldone:
  • 0

#15 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 март 2010 - 10:50

ако не са вентилирани,купи си оригинални от ивайжет с накладките и си ги смени сам,като почисти ръждата (както са ти писали по горе) по главината за да легне добре диска-около 250лв излиза всичко с датчиците-5 г. няма да мислиш за спирачки.

Ти гарантираш ли му че няма да има проблем!!?!!
Нали е набил едни спирачки в първата локва и е готов!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни