Алианц-НЕКОРЕКЕН застраховател
Започната от rado-bs, 14 мар 2010 - 17:23:02
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 март 2010 - 17:23
Колеги, НЕ сключвайте автокаско в Алианц,защото имат една шибана точка 15.16 в общите условия,та дори и в полицата да няма описани щети при сключване на застраховката ,при настъпване на щета гледат снимките и и ако например трябва да ви се боядиса и изчука врата -забравете да ви платят и двете,защото ще ви изкарат снимка с точица по боята на съответния детайла и за тях това е аналогично увреден детаил при сключването на полицата и плащат само изчукването ,а боядисването от вас.Кзвам го от личен опит-НЕ ПЛАЩАТ!!!
#2
Публикувано 14 март 2010 - 22:16
Що не си отнесеш жалбата до комисията по финансов надзор да видим какво ще се случи?Колеги, НЕ сключвайте автокаско в Алианц,защото имат една шибана точка 15.16 в общите условия,та дори и в полицата да няма описани щети при сключване на застраховката ,при настъпване на щета гледат снимките и и ако например трябва да ви се боядиса и изчука врата -забравете да ви платят и двете,защото ще ви изкарат снимка с точица по боята на съответния детайла и за тях това е аналогично увреден детаил при сключването на полицата и плащат само изчукването ,а боядисването от вас.Кзвам го от личен опит-НЕ ПЛАЩАТ!!!
Ако в застрахователния протокол, върху който се подписваш, детайла не е отбелязан като повреден, не само че ще плащат ами и хоро ще играят.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 15 март 2010 - 10:38
Не е ли написано черно на бяло, нека вадят каквито искат снимки! Аз на фотошопа какви щети мога да направя на снимката-за нова кола направо!Що не си отнесеш жалбата до комисията по финансов надзор да видим какво ще се случи?
Ако в застрахователния протокол, върху който се подписваш, детайла не е отбелязан като повреден, не само че ще плащат ами и хоро ще играят.
#4
Публикувано 15 март 2010 - 11:18
На всякъде вече описват всяка точка
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#5
Публикувано 15 март 2010 - 11:19
А бе аз пък да ти кажа, на фотошопа какъв ремонт мога да ти направя - ще кажеш, че излиза от магазина
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 15 март 2010 - 17:52
Като съм завеждал щети в Армеец, на стената има табло с извадки от "Общите условия" относно кога не се покриват щети. Чел съм нещо от рода на :
"щети не се покриват ако щетата е описана в протокола за маркировка или е заснета при извършване на огледа"
Четете си внимателно общите условия, за да няма сърдити после.
ПП Досега нямам отказана щета от застраховател, а винаги завеждам и най-малките Като им плащам, поне да има за какво.
"щети не се покриват ако щетата е описана в протокола за маркировка или е заснета при извършване на огледа"
Четете си внимателно общите условия, за да няма сърдити после.
ПП Досега нямам отказана щета от застраховател, а винаги завеждам и най-малките Като им плащам, поне да има за какво.
#7
Публикувано 15 март 2010 - 22:34
Писах до комисията за финансов надзор и чакам отговор,но при консултация с адвокат ми каза,че финансовият надзор след проверка може да глоби застрахователя,но не и да го накара да изплати щетата,трябва да си заведа дело,а на тях това им е ясно и те точно на това разчитат,че на хората не им се занимава за 200-300лв.Притежавам общо три автомобила ,но единият постфактом се случи застрахован в АЛИАНЦ и за първи път срещам проблем от застраховател и то при реална щета. С УНИКА нямам проблеми за подобни неща та точно за това пиша ВНИМАВАЙТЕ къде застраховате за мене вече е обица на ухото АЛИАНЦ- НИКОГА!!!Що не си отнесеш жалбата до комисията по финансов надзор да видим какво ще се случи?
Ако в застрахователния протокол, върху който се подписваш, детайла не е отбелязан като повреден, не само че ще плащат ами и хоро ще играят.
#8
Публикувано 15 март 2010 - 22:57
За алианц точно немога да кажа нищо.. Но мога да добавя БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ЕВРО ИНС !!!
Само пример ще дам - Миналия февруари (мисля) разбиха ЕС-ката..
Щети -
1. Заден десен прозорец + фолиото му
2. Махагона - целия надран , счупен и прочее
3. Радиото - липсваше
4. 1то огледало свалено на цяло.. другото го писаха тотал.. (то само висеше на едно краче някак си)
5. 2та фара.. счупени !
За това.. всичкото - 1038 лв ....
Като.. Задния прозорец в кобра.. 180 лв 2ра ръка
махагона.. в Ивая - 4000 лв (грубо)
радиото - 370 мисля беше
лявото огледало.. Над 300 лв.. ново (едвам намерих за 90тина лв.. и още 10 за боя)
фара бройката.. над 300 лв...
Тотал.. трябваше да има от сорта на ... поне 2000-3000 лв... че и отгоре.. (дори и само по фактури)
По тяхна оценка.. 1000лв.. ако искаш !!
С всички неща.. който взехме 2ра употреба !!! парите ПАК НЕ СТИГНАХА !!
Така че.. ДАЛЕЧ ОТ ТИЯ БОКЛУЦИ !!
Само пример ще дам - Миналия февруари (мисля) разбиха ЕС-ката..
Щети -
1. Заден десен прозорец + фолиото му
2. Махагона - целия надран , счупен и прочее
3. Радиото - липсваше
4. 1то огледало свалено на цяло.. другото го писаха тотал.. (то само висеше на едно краче някак си)
5. 2та фара.. счупени !
За това.. всичкото - 1038 лв ....
Като.. Задния прозорец в кобра.. 180 лв 2ра ръка
махагона.. в Ивая - 4000 лв (грубо)
радиото - 370 мисля беше
лявото огледало.. Над 300 лв.. ново (едвам намерих за 90тина лв.. и още 10 за боя)
фара бройката.. над 300 лв...
Тотал.. трябваше да има от сорта на ... поне 2000-3000 лв... че и отгоре.. (дори и само по фактури)
По тяхна оценка.. 1000лв.. ако искаш !!
С всички неща.. който взехме 2ра употреба !!! парите ПАК НЕ СТИГНАХА !!
Така че.. ДАЛЕЧ ОТ ТИЯ БОКЛУЦИ !!
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#9
Публикувано 15 март 2010 - 23:12
Хубаво е да има тема за застрахователите,както за сервизите.
Да се показват измамите им,но и доволните клиенти,ако има такива.
Да се показват измамите им,но и доволните клиенти,ако има такива.
#10
Публикувано 16 март 2010 - 06:53
Добре де, а защо по оценка си искаш щетата, нали си с пълно автокаско? Защо не си закара колата в официалния сервиз с възлагателно писмо?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 16 март 2010 - 11:23
Моля не копирай такива дълги постове
Относто въпроса ти.. Защото.. от Евро Инс.. казаха - Колите които влизат в нашите сервизи.. трябва да са или гаранционни.. или до 5 год..
Не го пиша с цитат.. но накратко това ни казаха...
Относто въпроса ти.. Защото.. от Евро Инс.. казаха - Колите които влизат в нашите сервизи.. трябва да са или гаранционни.. или до 5 год..
Не го пиша с цитат.. но накратко това ни казаха...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#12
Публикувано 16 март 2010 - 22:22
Относто въпроса ти.. Защото.. от Евро Инс.. казаха - Колите които влизат в нашите сервизи.. трябва да са или гаранционни.. или до 5 год..
А това пише ли го със ситни букви в общите условия? Щото ако не го пише, те може да си говорят много работи, ама ако го няма в общите условия съдът друго казва.
И моята е извън гаранция, ама ако ми кажат подбно нещо ще трябва да го повторят пред по-голяма публика, след като им плащам около 2К застраховка за 5+ годишен автомобил.
Автомобила има ПЪЛНО авто-каско, което не е ограничено от възрастта или годините на автомобила. Щом застрахователя се е съгласил на ПЪЛНО каксо и е прибрал мангизите си сърба попарата в оторизираните сервизи.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13
Публикувано 16 март 2010 - 22:45
Така е.. исках аз да се занимавам с това.. да видим до къде ще се стигне... Но бащата ме спря (колата и всичко е на негово име.. и не му се разправяло). Пък и другото което е.. колата я взехме с заварено каско там... иначе.. крака ми няма да стъпи там !!
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#14
Публикувано 16 март 2010 - 23:00
Като ви слушам - май не знаете, че каско се сменя?
Аз примерно всяка година си сменям кабелната телевизия, защото всичките си мислят, че съм женен за тях доживот.
Аз примерно всяка година си сменям кабелната телевизия, защото всичките си мислят, че съм женен за тях доживот.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 17 март 2010 - 17:40
Момчета, чета ви и ви се чудя, наистина ли смятате, че в БГ може да постигнете справедливост с банка или застраховател?
Работя от 15 години по банките, а жена ми е малко от повече в застраховането и основно регулиране на щети и ликвидация, не писане на полици, та темата не ми е чужда... Лобитата на двете съсловия в изпълнителната власт са страховити и общо взето работата е към "да го ду..а потребителя" На застрахователя, както и на банкера ако им се заведе дело, при положение, че клиента е прав му се предлага споразумение че да не се набутват с разходи, а ако не е - вервайте ми, армията от юристи на щат по банките и ЗКомпании често са с най-високи заплати сред служителите. Накратко - това са институции, печелещи достатъчно от бизнеса си, за да си позволят най-доброто и да плащат бесни пари на високообразовани и можещи хора така да пишат условията, че да си изкарат дори десеторно после премиите, както и на най-добрите юристи, за да не допуснат да бъдат осъдени...
Да, има случаи на пропуски и успехи на потребители (ако са отказали споразумение главно заради наглостта на застрахователите пак да искат да ги прекарат), но са редки, наистина.
Така че, това са фактите. Което, обаче, не пречи да си търсим правата като потребители, естествено, но вече нахитряха. Едва ли за да кажат, че на 5 годишна кола не се полага ремонт в оторизиран сервиз или такъв с договор, това не е упоменато в условията - те условията постоянно си ги преписват един от друг, а в Булстрад примерно от години има няколко групи според годините и ако на първата и втората се полага официалния вносител (но там и премията е дебела на каското) то следващите две или три групи са с опция - експертна оценка ИЛИ сервиз с възлагателно, а за останалите надолу - само експертна оценка.
Това е, но тенденцията е все по-нагоре да се качва границата на възлагателните, просто щетимостта нараства а конкуренцията е голяма и премиите не се качват особено, за сметка на цените на рез. части... И се върти колелото, като накрая, както винаги го отнася потребителя...
Та, засега нещата вървят на изуй гащи в споровете с тях, дано с времето да свикнат и те а и съдилищата да се отнасят по-сериозно към проблемите на потребителя и да има повече доволни клиенти.
Особено сега в кризата, всеки гледа да те прекара и инвестира много в начините да го направи - както споменах силни юридически екипи и екипи методолози за изпипване на условията.
Подобно е и с кредитите в банките, ама там е друга тема, но като цяло резултатът е близък - доволни банкери и прекарани клиенти... Номра е, че се усещат не веднага, ама като се усетят вече е паднало мандалото... Влезеш ли в лапите на кредитора трудно излизаш....
Работя от 15 години по банките, а жена ми е малко от повече в застраховането и основно регулиране на щети и ликвидация, не писане на полици, та темата не ми е чужда... Лобитата на двете съсловия в изпълнителната власт са страховити и общо взето работата е към "да го ду..а потребителя" На застрахователя, както и на банкера ако им се заведе дело, при положение, че клиента е прав му се предлага споразумение че да не се набутват с разходи, а ако не е - вервайте ми, армията от юристи на щат по банките и ЗКомпании често са с най-високи заплати сред служителите. Накратко - това са институции, печелещи достатъчно от бизнеса си, за да си позволят най-доброто и да плащат бесни пари на високообразовани и можещи хора така да пишат условията, че да си изкарат дори десеторно после премиите, както и на най-добрите юристи, за да не допуснат да бъдат осъдени...
Да, има случаи на пропуски и успехи на потребители (ако са отказали споразумение главно заради наглостта на застрахователите пак да искат да ги прекарат), но са редки, наистина.
Така че, това са фактите. Което, обаче, не пречи да си търсим правата като потребители, естествено, но вече нахитряха. Едва ли за да кажат, че на 5 годишна кола не се полага ремонт в оторизиран сервиз или такъв с договор, това не е упоменато в условията - те условията постоянно си ги преписват един от друг, а в Булстрад примерно от години има няколко групи според годините и ако на първата и втората се полага официалния вносител (но там и премията е дебела на каското) то следващите две или три групи са с опция - експертна оценка ИЛИ сервиз с възлагателно, а за останалите надолу - само експертна оценка.
Това е, но тенденцията е все по-нагоре да се качва границата на възлагателните, просто щетимостта нараства а конкуренцията е голяма и премиите не се качват особено, за сметка на цените на рез. части... И се върти колелото, като накрая, както винаги го отнася потребителя...
Та, засега нещата вървят на изуй гащи в споровете с тях, дано с времето да свикнат и те а и съдилищата да се отнасят по-сериозно към проблемите на потребителя и да има повече доволни клиенти.
Особено сега в кризата, всеки гледа да те прекара и инвестира много в начините да го направи - както споменах силни юридически екипи и екипи методолози за изпипване на условията.
Подобно е и с кредитите в банките, ама там е друга тема, но като цяло резултатът е близък - доволни банкери и прекарани клиенти... Номра е, че се усещат не веднага, ама като се усетят вече е паднало мандалото... Влезеш ли в лапите на кредитора трудно излизаш....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни