Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Някой знае ли каква е тази джаджа


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 sasho 28

sasho 28

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:

Публикувано 11 март 2010 - 08:26

Става въпрос за това на снимката,което се е намирало в кръглата дупка.Това е решетката до десния халоген.В началото го имаше и стърчеше едно пластмасово лостче,ама аз го бутнах и то потъна.Тъй като не можах да го върна на мястото му ,след известен пробег то изпадна някъде назад. Гледах в много програми,ама го няма.На доста коли липсва.Имате ли инфо?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC02406.JPG   63,32K   95 Брой сваляния

  • 0

#2 sasho 28

sasho 28

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:

Публикувано 12 март 2010 - 16:38

Докато излезе темата,имаше известно развитие,освен,че брадясах.Разглобих пластмасовата кора под халогена и установих,че джаджата е някакъв датчик,от който излизат два кабела и влизат в снопа на жиците на халогена.Иначе го върнах на местото му,че се рееше в задброневото пространство.Прилича на датчик за външна температура,но едва ли той трябва да се обдухва докато шофираш,че ще дава грешка.Тия дни ще го снимам и ще ви го покажа.
  • 0

#3 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2010 - 17:03

Датчика за температурата, ако не се лъжа.
За Ц-класа ли става дума?
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#4 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 12 март 2010 - 17:45

Сашо, не се хаби да го снимаш, колега, датчика на външната температура е въпросната джаджа. И само е вързано в снома кабели на халогена, после си върви със същия сноп нагоре, под гумата на капака на мотора в едни пластмасови кутийки над калника, слиза към дъното на акумулатора, минава под мотора на чистачките и влиза в кутията на компа точно в ъгъла на коша пред шофъорското място.
Самият датчик се сменя с издърпване досами основата му, в началото на двете кабелчета.
Не дава грешки като се обдухва, напротив, показва точно температурата на обдухващия го въздух (ако е в ред, де) - явно е сметнато...
Поздрави!

П.С. Друго си е да разкачиш и извадиш всички кабели, сега съм ги опнал върху колата от предницата до задницата през покрива, че и на земята отзад се влачат, никога не съм предполагал че в една кола може да има поне 10 кила жица....Нали разкоствам една 203-ка....
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни