
Някой знае ли каква е тази джаджа
Започната от sasho 28, 11 мар 2010 - 08:26:06
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 март 2010 - 08:26
Става въпрос за това на снимката,което се е намирало в кръглата дупка.Това е решетката до десния халоген.В началото го имаше и стърчеше едно пластмасово лостче,ама аз го бутнах и то потъна.Тъй като не можах да го върна на мястото му ,след известен пробег то изпадна някъде назад. Гледах в много програми,ама го няма.На доста коли липсва.Имате ли инфо?
#2
Публикувано 12 март 2010 - 16:38
Докато излезе темата,имаше известно развитие,освен,че брадясах.Разглобих пластмасовата кора под халогена и установих,че джаджата е някакъв датчик,от който излизат два кабела и влизат в снопа на жиците на халогена.Иначе го върнах на местото му,че се рееше в задброневото пространство.Прилича на датчик за външна температура,но едва ли той трябва да се обдухва докато шофираш,че ще дава грешка.Тия дни ще го снимам и ще ви го покажа.
#3
Публикувано 12 март 2010 - 17:03
Датчика за температурата, ако не се лъжа.
За Ц-класа ли става дума?
За Ц-класа ли става дума?
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#4
Публикувано 12 март 2010 - 17:45
Сашо, не се хаби да го снимаш, колега, датчика на външната температура е въпросната джаджа. И само е вързано в снома кабели на халогена, после си върви със същия сноп нагоре, под гумата на капака на мотора в едни пластмасови кутийки над калника, слиза към дъното на акумулатора, минава под мотора на чистачките и влиза в кутията на компа точно в ъгъла на коша пред шофъорското място.
Самият датчик се сменя с издърпване досами основата му, в началото на двете кабелчета.
Не дава грешки като се обдухва, напротив, показва точно температурата на обдухващия го въздух (ако е в ред, де) - явно е сметнато...
Поздрави!
П.С. Друго си е да разкачиш и извадиш всички кабели, сега съм ги опнал върху колата от предницата до задницата през покрива, че и на земята отзад се влачат, никога не съм предполагал че в една кола може да има поне 10 кила жица....Нали разкоствам една 203-ка....
Самият датчик се сменя с издърпване досами основата му, в началото на двете кабелчета.
Не дава грешки като се обдухва, напротив, показва точно температурата на обдухващия го въздух (ако е в ред, де) - явно е сметнато...
Поздрави!
П.С. Друго си е да разкачиш и извадиш всички кабели, сега съм ги опнал върху колата от предницата до задницата през покрива, че и на земята отзад се влачат, никога не съм предполагал че в една кола може да има поне 10 кила жица....Нали разкоствам една 203-ка....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни