
Ремонт на демпферен маховикВъзможно ли е това?
Започната от daimler1, 09 мар 2010 - 14:32:23
64 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 март 2010 - 14:32
Някой чувал ли е дали е възможен ремонта на демпферния маховик?По фабрики,заводи,специализирани сервизи?
#2
Публикувано 09 март 2010 - 14:40
Извинявам се за спама,ама ако го намериш,дай ми телефона му!
Не съм чувал,ама ако се замислиш,то т.нар. демпферен маховик е със гумена сърцевина,т.е. търси по места с таз насока!
АКо чуя нещо ще пиша!
Не съм чувал,ама ако се замислиш,то т.нар. демпферен маховик е със гумена сърцевина,т.е. търси по места с таз насока!
АКо чуя нещо ще пиша!
#3
Публикувано 09 март 2010 - 17:32
И аз не се надявам да чуя положителен отговор,ама знае ли човек?Нали българите сме големи умници...
#4
Публикувано 09 март 2010 - 17:38
не се ремонтира(много пъти съм търсил майстори,които да го правят,но няма питал съм на много места,но казват ,че не може-това знам аз)
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#5
Публикувано 09 март 2010 - 18:49
Ремонтира се с нов, но за сметка на това новият е доста скъп
Вчера правихме една А4-ка Куатро 940лв. маховик, 260лв. притискател и феродов за 12 годишна кола си е доста




#6
Публикувано 09 март 2010 - 20:57
Теоритично е възможно да се ремонтира. Практически обаче ще излезе по-скъпо от нов, а и едва ли ще изкара колкото нов. Предполагам това е една от причините да не се практикува.
Иначе възможно е някоя фирма, занимаваща се с производство на семеринги да се наеме да го ремонтира със съмнителен ефект.
Иначе възможно е някоя фирма, занимаваща се с производство на семеринги да се наеме да го ремонтира със съмнителен ефект.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 09 март 2010 - 21:01
Да ама за 17г.124-ка цената е почти двойна както разбрах.И го има само в Балкан Стар защото другите производители са спрели да го произвеждат...
Утре ще звъня да видя със сигурност колко струва уж имали 30%отстъпка на частите...

#8
Публикувано 09 март 2010 - 22:15
Извинявам се за спама,ама ако го намериш,дай ми телефона му!
Не съм чувал,ама ако се замислиш,то т.нар. демпферен маховик е със гумена сърцевина,т.е. търси по места с таз насока!
АКо чуя нещо ще пиша!
Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.
както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.
#9
Публикувано 09 март 2010 - 22:27
Ами дали гума или пружина все тая, важното е че рмонт за сега практичски няма, а повечето нови коли с ръчни скорости страдат от проблеми с тия маховици.Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.
както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 09 март 2010 - 22:53
Гума няма,с пружини е.Мислено е за хубаво но се оказва една от грешките на мерцедес.При моя вариант "опашката" на скоростната кутия е по-къса и феродовия диск е без пружини,за това маховика е с пружини.Смяна с обикновен означава смяна на ск.кутия,но остава въпроса :-колко опита(по 120лв.) трябват докато се уцели читава скоростна кутия втора употреба?Имам нещо на ум но ще изчакам няколко дена да се поуправи малко времето.
#11
Публикувано 09 март 2010 - 23:18
На мен ли така ми се струва че на един от клиповете нещо шлайфаха маховик?Може би ако са разбити пружините,шлайф не може да се направи?Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.
както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.
#12
Публикувано 09 март 2010 - 23:20
Тоя го дават за 180 Евро, даже пише "нов". Ама защо да се стига дотам.
Лошото е, че всички с ръчни скорости сме в кюпа.
http://cgi.ebay.de/Z...228115005r10160
Впрочем, номерът на твоя, какъв е?
Лошото е, че всички с ръчни скорости сме в кюпа.
http://cgi.ebay.de/Z...228115005r10160
Впрочем, номерът на твоя, какъв е?
#13
Публикувано 10 март 2010 - 00:30
Не зная.Смених си комплект съединител и проблема с тресенето остана.От там вече се насочих към маховик.
#14
Публикувано 10 март 2010 - 00:49
Да ама моя е като за 285 евро или 2-ра употреба за 149...Е220 М111960...Тоя го дават за 180 Евро, даже пише "нов". Ама защо да се стига дотам.
Лошото е, че всички с ръчни скорости сме в кюпа.
http://cgi.ebay.de/Z...228115005r10160
Впрочем, номерът на твоя, какъв е?
#15
Публикувано 10 март 2010 - 10:57
Да ама моя е като за 285 евро или 2-ра употреба за 149...Е220 М111960...
Освен тресенето какви други симптоми имаш?
Четох че след 90-та всички автомобили с ръчни скорости на мерцедес са с въпросния демпферен маховик. На 4 цилиндровите 102 мотори, а предполагам и 111, позволявал до +/- 45 градуса отклонение. На 6-таците е по-малко, защото те са по-гладки като работа. Най-натоварен е въпросния маховик при преминаване на границата 200-400 оборота и обратно, т.е. при палене и гасене, и при превключване на скоростите.
Специално за моя мотор във ВИС пише че ако при палене и гасене на неутрална без натиснат съединител се чуват тракащи звуци, значи въпросният махвик е за смяна.
Демпферния маховик е всеобщ проблем, не е само на Мерцедес. На разни места битува мнението че дву-компонентния маховик може да се скапе от зле работещ двигател (неравномерно, на по-ниски обороти на свободен ход) в следствие на запушени дюзи, или примерно ако се промени пиковия въртящ момент на мотора от чипосване, вдигане налягането на турбината и прочие (най-вече при турбо-дизелите). Не знам до колко е вярно, но може да има истина в това.
Сега откакто прочетох за твоя проблем, все този маховик ми е в главата, взех да гледам като потеглям да е мазно-мазно. Внимавам да не го натоварвам моя.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни