Моля за помощ за Е300
Started by unicata, 12 Sep 2006 - 19:02:07
10 replies to this topic
#1
Posted 12 September 2006 - 19:02
Здравейте, нов член съм и винаги съм бил фен на МБ (че то може ли да не си), но идвам в този форим от зор за съжаление.
Майка ми живее и работи в щатите от около година и наскоро си купи МБ Е300, W124-ка е като я гледам на снимката(купи я по моя препоръка) оказа се че нещо не работи парното а тя самата не може да ми обясни какво му е, но до колкото разбрах много бавно загрява въздуха в купето и ако не се лъжа май не й работи вентилатора, някой ако има схема или поне идея как се сменя вентилатора нека сподели че на нея й искат суми за ремонт, които тя не може да си позволи.
Другият проблем е в маслото, казва че от време навреме й светва лампата за маслото и тя долива, но по нейни думи това е често и ме съмнява да не е някакъв теч или може би датчик или каквото там може да е, до колкото знам засега петна под колата не е видяла, но все пак долива по малко, така че ако някой има идея от какво или от къде може да е, нека помогне. Ще направя опит да разбера повече, но с жена диагностика трудно се прави :-)
колата е 91-92 година друго незнам, ако ви трябва някаква информация питайте пък аз ако мога ще отговоря.
Майка ми живее и работи в щатите от около година и наскоро си купи МБ Е300, W124-ка е като я гледам на снимката(купи я по моя препоръка) оказа се че нещо не работи парното а тя самата не може да ми обясни какво му е, но до колкото разбрах много бавно загрява въздуха в купето и ако не се лъжа май не й работи вентилатора, някой ако има схема или поне идея как се сменя вентилатора нека сподели че на нея й искат суми за ремонт, които тя не може да си позволи.
Другият проблем е в маслото, казва че от време навреме й светва лампата за маслото и тя долива, но по нейни думи това е често и ме съмнява да не е някакъв теч или може би датчик или каквото там може да е, до колкото знам засега петна под колата не е видяла, но все пак долива по малко, така че ако някой има идея от какво или от къде може да е, нека помогне. Ще направя опит да разбера повече, но с жена диагностика трудно се прави :-)
колата е 91-92 година друго незнам, ако ви трябва някаква информация питайте пък аз ако мога ще отговоря.
#2
Posted 12 September 2006 - 22:37
С какво масло е колата ?
Най-доброто или нищо!
#3
Posted 13 September 2006 - 15:27
това е добра идея ще я питам познава ли някой там и той да я погледнеМомче българче трябва в случая :ok:
#4
Posted 13 September 2006 - 20:41
Да споделям мнението на Вени,че така оверсий няма да сме много от помощ,но все пак ако има кокретни въпроси то сме насрещатова е добра идея ще я питам познава ли някой там и той да я погледнеМомче българче трябва в случая :ok:
#5
Posted 16 September 2006 - 15:53
Ето нов въпрос:
Майка ми е карала колата при някакъв местен монтьор и той я пратил пак при тия дето й искат многото пари, като е казал че той не се занимава с електроника а само с монтърска работа, та искам да знам как да разбера примерно дали е изгорял самия ветилатор или е някаква електроника ако въобще е с електорника тая кола?
и ако може да кажете къде се намира по-точно вентилатора защото тя каза че щше пробва сама да стигне до него и да го оправи с малко помощ от мен.
има ли някъде описано как се сваля тоя вентилатор?
Майка ми е карала колата при някакъв местен монтьор и той я пратил пак при тия дето й искат многото пари, като е казал че той не се занимава с електроника а само с монтърска работа, та искам да знам как да разбера примерно дали е изгорял самия ветилатор или е някаква електроника ако въобще е с електорника тая кола?
и ако може да кажете къде се намира по-точно вентилатора защото тя каза че щше пробва сама да стигне до него и да го оправи с малко помощ от мен.
има ли някъде описано как се сваля тоя вентилатор?
#6
Posted 16 September 2006 - 16:40
ето малко инфо ще потърся още Цък Тук за Инфо
Как се разглобява вентилаторчето на парното на 124
Имаше някъде тема относно перките на парното, За почистване
Успех ти желая :
Как се разглобява вентилаторчето на парното на 124
Имаше някъде тема относно перките на парното, За почистване
Успех ти желая :
#7
Posted 16 September 2006 - 16:53
Ето още инфо ама това търсене що Бири изисква :
Ремонт на чистачката - от Mercedes driver Темата е видяна: 8185
Публикувано 27.01.05 11:02
Необходими инструменти:
Плоска и кръстата отвертка,компл. имбуси, комл.торксове, камък 10 и 14, пила,самонарязващи винтчета - евевтуално
Кутия Марлборо, 4 Каменици :-)
Почваме...
Отваря се капака над чистачката, отвива се с имбус и се сваля рамото.
Отваря се капака на мотора, свалят се гумените уплътнители.
Отвиват се саморезите , които сържат пластмасовата решетка, отвиват се клипсовете, които държат термопреградата.
Свалят се пластмасариите, сваля се термопреградата.
С камък 10 се отвиват 4 болта, които дължат цялата конструкция.
Откача се куплунга на ел двигателя.
Измъква се цялото нещо, просва се на масата и се почва ....
Отвива се централната гайка 14.Сваля се от оста фиксиращата шайба.
Под гуменият кожух има 6 кръстати винта. отвиват се.
Внимателно избиваш.Внимателно!!!
Запомни положението на чарковете вътре един спрямо друг.
Това е последното положение на чистачката на стъклото!!! Ако се размести, ще върви накриво по стъклото!!!!
Отвътре се виждат винтчета.Отвиват се.
Това е.
Тук се пуши.През цялото време се псува (задължително!). Бирата се пие към края:-).
Измиваме всичко, смазваме и сглобяваме.
Не забравяйте куплунга на елдвигателя.
Гумените ленти под стъклото се набиват внимателно, като особено внимание се обръща на мястото в центъра.
Пуши се и се псува:-))
Те това е .
Ако някой има проблем , ми звъни на 0889300455 от Пловдив съм
4-тата Каменица ми се изпраща в колет, ако всичко е ОК :-))
Ride to life life to Ride
MB E250 TD
Mercedes driver
Copy & Paste by
ALEXONE™
Ремонт на чистачката - от Mercedes driver Темата е видяна: 8185
Публикувано 27.01.05 11:02
Необходими инструменти:
Плоска и кръстата отвертка,компл. имбуси, комл.торксове, камък 10 и 14, пила,самонарязващи винтчета - евевтуално
Кутия Марлборо, 4 Каменици :-)
Почваме...
Отваря се капака над чистачката, отвива се с имбус и се сваля рамото.
Отваря се капака на мотора, свалят се гумените уплътнители.
Отвиват се саморезите , които сържат пластмасовата решетка, отвиват се клипсовете, които държат термопреградата.
Свалят се пластмасариите, сваля се термопреградата.
С камък 10 се отвиват 4 болта, които дължат цялата конструкция.
Откача се куплунга на ел двигателя.
Измъква се цялото нещо, просва се на масата и се почва ....
Отвива се централната гайка 14.Сваля се от оста фиксиращата шайба.
Под гуменият кожух има 6 кръстати винта. отвиват се.
Внимателно избиваш.Внимателно!!!
Запомни положението на чарковете вътре един спрямо друг.
Това е последното положение на чистачката на стъклото!!! Ако се размести, ще върви накриво по стъклото!!!!
Отвътре се виждат винтчета.Отвиват се.
Това е.
Тук се пуши.През цялото време се псува (задължително!). Бирата се пие към края:-).
Измиваме всичко, смазваме и сглобяваме.
Не забравяйте куплунга на елдвигателя.
Гумените ленти под стъклото се набиват внимателно, като особено внимание се обръща на мястото в центъра.
Пуши се и се псува:-))
Те това е .
Ако някой има проблем , ми звъни на 0889300455 от Пловдив съм
4-тата Каменица ми се изпраща в колет, ако всичко е ОК :-))
Ride to life life to Ride
MB E250 TD
Mercedes driver
Copy & Paste by
ALEXONE™
#9
Posted 20 September 2006 - 20:20
дал съм линка, но засега не ми казва как вървят нещата
#10
Posted 28 September 2006 - 17:18
Днес получих някои разяснения които незнам дали са добра или лоша новина, а именно:
Колата била '94г. и нямало капак за сваляне под чистачката, пратиха ми писмо на англ. и доколкото успях да го преведа ще ви го цитирам:
основният проблем е в това че автоматичният контрол на климата(температурата) не работи, поради факта че датчика за вътрешна темп. не подава данни за моментната темп. Ако датчика заработи ще можем да разберем дали има някаква друга повреда. Проверих въздуховода от мотора който духа и няма прекъсване(странно защото доколкото майка ми го описа то не духа вътре :Dn: ) а и има ток към мотора. Този модел е с автоматизиран контрол на температурата(авно е склиматроник тая кола :-)) използва две електрически вериги. Електрониката е объркана защото двете вериги работят независимо.
ако имате въпроси мога да ви пратя тази част от писмото на ЛС, ако някой може да помогне де.
Колата била '94г. и нямало капак за сваляне под чистачката, пратиха ми писмо на англ. и доколкото успях да го преведа ще ви го цитирам:
основният проблем е в това че автоматичният контрол на климата(температурата) не работи, поради факта че датчика за вътрешна темп. не подава данни за моментната темп. Ако датчика заработи ще можем да разберем дали има някаква друга повреда. Проверих въздуховода от мотора който духа и няма прекъсване(странно защото доколкото майка ми го описа то не духа вътре :Dn: ) а и има ток към мотора. Този модел е с автоматизиран контрол на температурата(авно е склиматроник тая кола :-)) използва две електрически вериги. Електрониката е объркана защото двете вериги работят независимо.
ако имате въпроси мога да ви пратя тази част от писмото на ЛС, ако някой може да помогне де.
#11
Posted 28 September 2006 - 17:59
Ами пусни ми часта от писмото с обясненията, въпреки, че мисля, че се сещам какво искат да кажат.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users