Проектът е започнат през 1937. Дизайнер е д-р Фердинанд Порше, има за цел скорост от 550км/ч
В края на 1939 година, когато е приключването на проекта, целта на скоростта е много по-висока - 750км/ч
Двигател: 44.5 литра 12 цилиндъра, с течно охлаждане. Тегло: 920 кг. Daimler-Benz DB 603 (който задвижа самолетите Messerschmitt Bf 109)
Мощност: 3000к.с. / 3200 об. / мин
Общо тегло на Т-80: 2896 кг
Скорост: между 550-750 км/ч
Дължина: 8.24 м
Ширина: 3.20 м
Височина: 1.74 м
Опитът бе определен за януари 1940 година, но събитието бе отменено заради избухването на войната.
Певозното средство е било неофициално наречено Шварц Фогел (Black Bird) от Хитлер и е трябвало да бъде боядисано в немски националистически цветове.
Mercedes T-80 WORLD SPEED RECORD
Започната от Karl Benz, 03 мар 2010 - 00:17:02
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 март 2010 - 00:17
“Да създадем най-доброто сред най-добрите – автомобил, който да задоволи всяко едно желание и да въплъщава в най-висша степен елегантност и сила.”
#2
Публикувано 04 март 2010 - 10:23
Една прекрасна машинка ,а ние сега се радваме на 400к.с. като побесенели
п.п. А дали му е добра и турбинката охлюва е с размерите на тези във ВЕЦ.
п.п. А дали му е добра и турбинката охлюва е с размерите на тези във ВЕЦ.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 04 март 2010 - 13:18
Страхотна е !!!
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#4
Публикувано 04 март 2010 - 15:28
И дизайна й е уникален просто!
Изглежда невероятно аеродинамична! Колко ли й е бил коефицинетът на челно съпротивление?
Изглежда невероятно аеродинамична! Колко ли й е бил коефицинетът на челно съпротивление?
#5
Публикувано 04 март 2010 - 15:41
Колко ли й е бил коефицинетът на челно съпротивление?
Коефициент: 0.18
“Да създадем най-доброто сред най-добрите – автомобил, който да задоволи всяко едно желание и да въплъщава в най-висша степен елегантност и сила.”
#6
Публикувано 05 март 2010 - 13:40
Наричали са го още Record wagen, но не сам много сигурен. Иначе автомобила или тва произведение на инжинерната мисал е впечетлчващо дори и в днешни времена.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#7
Публикувано 15 октомври 2011 - 17:08
историята на този бенц е интересна
ханс щук, автомобилния пилот и приятел на хитлер, е искал да направи абсолютен рекорд за скорост
порше е проектирал колата, а изработката е била поверена на даймлер бенц
така и не успява да покаже, на какво е способна
колата е запазена и по настоящем е в музея на мерцедес
колата е впечатляваща дори днес, не знам обаче как са мислели да постигнат 750 км/ч на аутобан в германия
сегашните рекорди за скорост са около 1800 км/ч и са предимно от реактивни автомобили
като за трасе се използва предимно соленото езеро
ханс щук, автомобилния пилот и приятел на хитлер, е искал да направи абсолютен рекорд за скорост
порше е проектирал колата, а изработката е била поверена на даймлер бенц
така и не успява да покаже, на какво е способна
колата е запазена и по настоящем е в музея на мерцедес
колата е впечатляваща дори днес, не знам обаче как са мислели да постигнат 750 км/ч на аутобан в германия
сегашните рекорди за скорост са около 1800 км/ч и са предимно от реактивни автомобили
като за трасе се използва предимно соленото езеро
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни