ксенон???
Започната от kkkkkkk, 28 фев 2010 - 19:24:03
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 февруари 2010 - 19:24
Здравейте ,
днес борд компютъра ми показва изгорял десен ксенон , но минавайки през няколко дупки светна.Направи ми впечатление,че свети в лилаво и малко след това спря да свети.Мислех си че вече напълно изгоря ,но бях спрял до една витрина ,на която виждах предницата си и като запалих колата забелязах ,че фара премигва от време навреме.Имам няколко питания обаче.Първото е , дали според вас е изгорял ксенона или просто не дава контакт?Ако се окаже изгорял ксеносна трябва ли задължително да се сменят 2-те крушки ?Ако може да се смени едната крушка нужно ли е да се ходи в сервиз или сам да си я сменя без да се притеснявам ,че ще стане нещо по електрониката?
днес борд компютъра ми показва изгорял десен ксенон , но минавайки през няколко дупки светна.Направи ми впечатление,че свети в лилаво и малко след това спря да свети.Мислех си че вече напълно изгоря ,но бях спрял до една витрина ,на която виждах предницата си и като запалих колата забелязах ,че фара премигва от време навреме.Имам няколко питания обаче.Първото е , дали според вас е изгорял ксенона или просто не дава контакт?Ако се окаже изгорял ксеносна трябва ли задължително да се сменят 2-те крушки ?Ако може да се смени едната крушка нужно ли е да се ходи в сервиз или сам да си я сменя без да се притеснявам ,че ще стане нещо по електрониката?
220 CDI Automat , W211 - 2002 година
#2
Публикувано 28 февруари 2010 - 19:56
Ако е изгоряла крушката можеш да смениш само едната, явно говориш за фабричен ксенон, а не допълнително слаган.
Като свалиш крушката виж какво пише върху нея и вземи същата крушка, така ще е максимално сигурно, че двата фара няма да светят в различен цвят. Можеш да я смениш и сам (предполагам), но внимавай - на изключени фарове и изваден ключ, че ксеноните са на високо напрежение. Също така стъклената част на крушката не бива да се пипа с пръсти. Ако все пак я пипнеш без да искаш - избърши я много внимателно - да няма отпечатъци от пръсти по стъкления балон. Внимавай с щипките във фара - чупливи са. Като смениш крушката грешката сама ще си изчезне, за крушка не ти трябва сервиз
Като свалиш крушката виж какво пише върху нея и вземи същата крушка, така ще е максимално сигурно, че двата фара няма да светят в различен цвят. Можеш да я смениш и сам (предполагам), но внимавай - на изключени фарове и изваден ключ, че ксеноните са на високо напрежение. Също така стъклената част на крушката не бива да се пипа с пръсти. Ако все пак я пипнеш без да искаш - избърши я много внимателно - да няма отпечатъци от пръсти по стъкления балон. Внимавай с щипките във фара - чупливи са. Като смениш крушката грешката сама ще си изчезне, за крушка не ти трябва сервиз
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 28 февруари 2010 - 20:48
Ако е фабричен ксенона , отвсякъде ли мога да си купя една крушка или трябва да ходя до балканстар ? Винаги ли се продават комплект или мога да си купя само една ? Иначе много ти благодаря за отговора , но все пак ако не мога да се оправя ще отида до сервиза в, който ми обслужват колата за да видя какво ще ми кажат и тогава ще предприема самостоятелни действия.
220 CDI Automat , W211 - 2002 година
#4
Публикувано 28 февруари 2010 - 21:25
Ако е изгоряла крушката,можеш да си якупи отделно,но според мен при теб има проблем по-скоро с баласта на крушката.Посети сервиза и ще разберете!
Пиши какво е станало и успех!
Пиши какво е станало и успех!
#5
Публикувано 28 февруари 2010 - 21:51
ще ви уведомя какво е станало след като посетя сервиза
220 CDI Automat , W211 - 2002 година
#6
Публикувано 01 март 2010 - 18:46
смених крушката , 175 лв марка Osram
220 CDI Automat , W211 - 2002 година
#7
Публикувано 15 март 2010 - 11:30
175лв една крушка?
1- Каде го смени
2- Откаде си купил крушката..
Скъпичко е било не очаквах да е толкова скъпо...
1- Каде го смени
2- Откаде си купил крушката..
Скъпичко е било не очаквах да е толкова скъпо...
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#8
Публикувано 15 март 2010 - 11:46
Говорим за D2S или D2R крушка за фабричен ксенон, а не за H1 или H7 за довграждане.
При тия крушки стартерът за газоразрядната лампа е в крушката, а не в баласта, както е при ксеноните за вграждане.
Верно, че и такива крушки се намират в Интернет за по $20 - $30, но в магазин в България, особено маркова, може да стига и до 250 лв.
При тия крушки стартерът за газоразрядната лампа е в крушката, а не в баласта, както е при ксеноните за вграждане.
Верно, че и такива крушки се намират в Интернет за по $20 - $30, но в магазин в България, особено маркова, може да стига и до 250 лв.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 15 март 2010 - 12:14
Илия е прав,преди няколко години купувах ксенонова крушка Филипс за близо 300 лв,сега са паднали поне с 40% цените
#10
Публикувано 15 март 2010 - 16:46
Благодаря за информацията,
Доста неща и цени научих от сайта... ааа каде може да се намери от тия крушки.. Ако се налага да знам каде да търся...
Доста неща и цени научих от сайта... ааа каде може да се намери от тия крушки.. Ако се налага да знам каде да търся...
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#11
Публикувано 01 май 2010 - 18:45
Днес отново проблем с ксенона ,само че този път левия просто свети лилаво ... в понеделник пак в сервиза
220 CDI Automat , W211 - 2002 година
#12
Публикувано 03 май 2010 - 08:08
[quote name='kkkkkkk' date='1st May 2010 - 18:45' post='204099']
Днес отново проблем с ксенона ,само че този път левия просто свети лилаво ... в понеделник пак в сервиза
колега,имах същия проблем-затова махнах ксенона.след това ми казаха,че трябва да се пипне в специалните настройки на компа.не съм пробвал-ако искаш првери.
Днес отново проблем с ксенона ,само че този път левия просто свети лилаво ... в понеделник пак в сервиза
колега,имах същия проблем-затова махнах ксенона.след това ми казаха,че трябва да се пипне в специалните настройки на компа.не съм пробвал-ако искаш првери.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни