Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

клопане на предницата


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 27 февруари 2010 - 07:48

Здравейте, доста се помъчих ама не мога да се оправя с предницата. Може ли да помогнете?
Предистория:
Клопане отпред и се смениха предни пружини, амортесьори, горни тампони, шарнири, проверка и притягане на предните главини до нормата, проверка и на кормилни щанги и смяна на предна лява външна,
резултат клопа като каруца , като мина през неравност отзад се чува туп, туп а на предницата клоп клоп абе като каруца по черен път
Какво съм пропуснал да сменя или проверя?
На място като я натискам с ръка или люлея е ок.
Тампоните на реактивната щанга на здрави, не е кората под мотора проверена е , остава ми само (в което се съмнявам) тампоните на мотора защото ми тресе на ниски обороти и не съм сигурен че е от тях клопането ама не се знае. Всичко за което със се сетил съм проверявал на канала ама не намирам нищо хлабаво или с луфт.
Въпроса е какво клопа?
Благодаря предварително на всички отзовали се?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2010 - 08:11

Тампоните на мотора ще ги провериш като я караш на едни обороти 2500 да речем и започнеш да завиваш ,надясно и наляво и ако при един от двата завоя мотора си промени звука и се появят вибрации то другият е за смяна т.е. ако на десен завой го прави значи левия е за смяна.(но по принцип се сменят и двата!) Аз обаче си мисля ,че неможе да е от това , хубаво ли провери тампоните на стаб. щанга и накрайниците?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 27 февруари 2010 - 09:52

Добре деее,само на мен ли ми прави впечатление че шума е отпред и отзад!?
Единственото което се сещам да ходи от отпред до отзад е карданя :D :D
Провери му каретата и шлиците за евентуален луфт
  • 0

#4 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 27 февруари 2010 - 11:18

Би било добре да провериш тампона на скоростната кутия и на висящия лагер, хем да си прегледаш и гумените съединители /"карета"/
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#5 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 27 февруари 2010 - 11:33

Здравейте, доста се помъчих ама не мога да се оправя с предницата. Може ли да помогнете?
Предистория:
Клопане отпред и се смениха предни пружини, амортесьори, горни тампони, шарнири, проверка и притягане на предните главини до нормата, проверка и на кормилни щанги и смяна на предна лява външна,
резултат клопа като каруца , като мина през неравност отзад се чува туп, туп а на предницата клоп клоп абе като каруца по черен път
Какво съм пропуснал да сменя или проверя?
На място като я натискам с ръка или люлея е ок.
Тампоните на реактивната щанга на здрави, не е кората под мотора проверена е , остава ми само (в което се съмнявам) тампоните на мотора защото ми тресе на ниски обороти и не съм сигурен че е от тях клопането ама не се знае. Всичко за което със се сетил съм проверявал на канала ама не намирам нищо хлабаво или с луфт.
Въпроса е какво клопа?
Благодаря предварително на всички отзовали се?


Здравей колега!Изброил си много неща които си сменил по предницата а казваш че ти клопка отзад.Ходи ли на някакъв майстор да вдигне колата и да проверите какво клопка.Има едни стендове с които колата се тресе за да се измери работата на амортесьорите.Десет лева струва проверката.Та на този стенд със сигурност би трябвало да се чуе и види откъде ди клопка така неприятно. Иначе по принцип ми се е случвало когато тампоните на стабилизиращата щанга са за смяна да се чуе скръц при влизането в неравността по пътя и още едно скръц при излизането и звука се разнася по купето и все едно го има и отпред и отзад. Според мене ако е някое каре на кардана или хлабина в шлиците ще е най отчетливо клопкането при тръгване или отнемане на газта или подаване на газ по рязко.
Успех!
  • 0

#6 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 27 февруари 2010 - 18:41

Здравей колега!Изброил си много неща които си сменил по предницата а казваш че ти клопка отзад.Ходи ли на някакъв майстор да вдигне колата и да проверите какво клопка.Има едни стендове с които колата се тресе за да се измери работата на амортесьорите.Десет лева струва проверката.Та на този стенд със сигурност би трябвало да се чуе и види откъде ди клопка така неприятно. Иначе по принцип ми се е случвало когато тампоните на стабилизиращата щанга са за смяна да се чуе скръц при влизането в неравността по пътя и още едно скръц при излизането и звука се разнася по купето и все едно го има и отпред и отзад. Според мене ако е някое каре на кардана или хлабина в шлиците ще е най отчетливо клопкането при тръгване или отнемане на газта или подаване на газ по рязко.
Успех!

грешката е моя, клопането е отпред
тампоните на стабилизиращата шанга са перфектни, за скърцането ми е ясно но ще пробвам метода на колвгата за проверката на тампоните на мотора и ще погледна този на скоростите но клопането е отпред долу и се усеща близо до краката на предните пътници
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#7 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 28 февруари 2010 - 09:23

като мина през неравност отзад се чува туп, туп а на предницата клоп клоп абе като каруца по черен път



имам в предвид нормалния звук който се чува при преминаване през неравности
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#8 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 07 март 2010 - 15:55

имам в предвид нормалния звук който се чува при преминаване през неравности

:dontknow: никой ли не може да помогне :kill_myself:
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 март 2010 - 19:39

Тампоните на двигателя не играят роля при преминаване през неравности освен ако не са тотално скъсани,но ти щеше да усетиш ако е така.Според мен проблема е в носачите,които и друг път съм писал се сменят,а не се ремонтират.Аз ако бях на теб до сега щях да посетя реномиран и специализиран сервиз за ходова част и смятам,че проблема ще бъде решен там.
  • 0

#10 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 08 март 2010 - 07:46

Тампоните на двигателя не играят роля при преминаване през неравности освен ако не са тотално скъсани,но ти щеше да усетиш ако е така.Според мен проблема е в носачите,които и друг път съм писал се сменят,а не се ремонтират.Аз ако бях на теб до сега щях да посетя реномиран и специализиран сервиз за ходова част и смятам,че проблема ще бъде решен там.



Аз не съм сменял носачи, дори проверявах тампоните им ама се оказаха здрави все пак майстор ги гледа
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#11 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 11 март 2010 - 06:44

вчера разклатих мотора на студено и се клати на страни а на пред и назад не се клати, на топло на страни се клати повече от колкото на судено -възможно ли е тампоните на мотора да са заминали тотални и ми се вижда че разстоянието от тампона до гредата където лежи на десния е по малко от левия?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2010 - 09:38

По-горе (1-ви пост) ти казах как да ги провериш тампоните на мотора (то дори малко звучи като на спукано гърне и има силни вибрации) има ли го това нещо?
От тампон мотора няма да чуваш това клопане. Амортецьорите как са? Всички тампони, щанги и накрайници ли проверихте?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#13 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 11 март 2010 - 10:40

Колега,стабилизиращия амортесьор на предния мост проверен ли е?
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#14 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Публикувано 12 март 2010 - 17:50

И на мен ми се струва че е от хоризонталния амортисьор.Аз като минех по неравности с леко нагорнище с около 100 120 кмч ми правеше така и след като го смених и се оправи. :icon_coolgrin:

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC00033.JPG   68,59K   26 Брой сваляния

  • 0

#15 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 13 март 2010 - 18:09

Колега,стабилизиращия амортесьор на предния мост проверен ли е?

не зман да има такъв, има един на кормилните щанги, за него ли става въпрос, ако да не съм го проверявал.
Тампоните ги проверих на мотора и при почти всички обороти от около 1500 нагоре до около 2500 си приклопва но по слабо. Същото клопане се усеща по силно при движение когато колата се калтушка като лодка и при паркиране например на полянка самата кола се клатушка и тогава клопа за страх.
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни