
ESP, BAS, ABS -ОЩЕ ПО- НЕРАЗРЕШИМ ПРОБЛЕМ !!!
Започната от emish, 26 фев 2010 - 20:28:17
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 февруари 2010 - 20:28
Здравейте колеги, имам следния проблем с МЛ 430 от 2000г. Безпричинно светват лампите на BAS,ESP,ABS и крачната спирачка и колата влиза в сервизен режим. Престоява 1 денонощие и след това все едно нищо не е било. Водих я на диагностика и човека ми обясни, че се губела комуникацията между модула на ESP със всички останали модули- т.е. да се бръкна за нов ESP модул които струвал близо 3 бона. Истината е че сутрин колата си пали нормално, но след като загрее и лампите, и сервизния режим идват доста бързо. Направих си експеримент и свалих ESP модул-а по време на загуба на комуникация и го пъхнах в хладилника за 5 мин да се охлади , след това модула си работеше без проблем. Някой от вас имал ли е този проблем и как го е отстранил? Благодаря ви предварително за съдействието.
П.П. За да не ме освиркате, предварително искам да кажа, че прегледах и проверих всички кабели, които тръгват от АБС-а и не е кабелна повредата. Чека от диагностиката също не показва други проблеми или грешки по колата.
П.П. За да не ме освиркате, предварително искам да кажа, че прегледах и проверих всички кабели, които тръгват от АБС-а и не е кабелна повредата. Чека от диагностиката също не показва други проблеми или грешки по колата.
#2
Публикувано 26 февруари 2010 - 21:18
Това с хладилника звучи, като да е студена спойка, ама в тия многслойни платки как ще я намериш не те знам.Здравейте колеги, имам следния проблем с МЛ 430 от 2000г. Безпричинно светват лампите на BAS,ESP,ABS и крачната спирачка и колата влиза в сервизен режим. Престоява 1 денонощие и след това все едно нищо не е било. Водих я на диагностика и човека ми обясни, че се губела комуникацията между модула на ESP със всички останали модули- т.е. да се бръкна за нов ESP модул които струвал близо 3 бона. Истината е че сутрин колата си пали нормално, но след като загрее и лампите, и сервизния режим идват доста бързо. Направих си експеримент и свалих ESP модул-а по време на загуба на комуникация и го пъхнах в хладилника за 5 мин да се охлади , след това модула си работеше без проблем. Някой от вас имал ли е този проблем и как го е отстранил? Благодаря ви предварително за съдействието.
П.П. За да не ме освиркате, предварително искам да кажа, че прегледах и проверих всички кабели, които тръгват от АБС-а и не е кабелна повредата. Чека от диагностиката също не показва други проблеми или грешки по колата.
Нема да се сърдиш на шегата, ама що не му пуснеш едно маркуче от климатика да му духа студено и да си караш?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 26 февруари 2010 - 21:41
Това с хладилника звучи, като да е студена спойка, ама в тия многслойни платки как ще я намериш не те знам.
Нема да се сърдиш на шегата, ама що не му пуснеш едно маркуче от климатика да му духа студено и да си караш?
звучи направо готино, аз си мислех да монтирам фризер в багажника.....таман и да студя бирата през лятото- 2 в 1

#4
Публикувано 27 февруари 2010 - 00:00
опитай в някой сервиз за GSM имат поялници с горещ въздух
да прекарат всички спойки
не е голям шанса ама може и да се оправи
да прекарат всички спойки
не е голям шанса ама може и да се оправи
#5
Публикувано 27 февруари 2010 - 07:25
С какво четохте колата?
#6
Публикувано 27 февруари 2010 - 13:19
С какво четохте колата?
закарах я в сервиза на Хеед91 до бакърена фабрика в надежда, там я четоха с някакъв тестер ама не мисля че беше специален за МБ.
#7
Публикувано 27 февруари 2010 - 19:42
ами прочети я с DAS е пиши какви грешки ти дава
и не бързай със смяната на модули че си е цифра
и не бързай със смяната на модули че си е цифра
#8
Публикувано 08 март 2010 - 19:43
ами прочети я с DAS е пиши какви грешки ти дава
и не бързай със смяната на модули че си е цифра
прочетохме я с дас... проблема за съжаление е същия

2 употреба ама със същия номер като моя- 163-545-41-32

#9
Публикувано 09 март 2010 - 14:15
гледай само да не скапеш тотално стария модул
че при инсталацията на новия/втора употреба/
ще ти трябва инициализация и можеш да я свалиш
само от твоя модул
иначе без БС няма да минеш а там слагат само нови
че при инсталацията на новия/втора употреба/
ще ти трябва инициализация и можеш да я свалиш
само от твоя модул
иначе без БС няма да минеш а там слагат само нови
#10
Публикувано 09 март 2010 - 14:35
прочетохме я с дас... проблема за съжаление е същия
закарах я на един пич във Волуяк който пипа електроника по мерцедес , та той само се осмели да отвори въпросния модул и след 1-2 дена ми каза че някакъв чип си бил заминал, така че ако някой има повреден модул от ЕСП може да ми направи огромна услуга - чип-а вътре бил същия като от очиларка-99-2003. Иначе присъдата е ясна, ще трябва нов или
2 употреба ама със същия номер като моя- 163-545-41-32
Пиши ЛС на dimhab той сменя модул и може още да му стои стария, ще ти каже... W203 2000 год беше май неговата, погледни в раздела "купува " там беше дал номера на модула. Аз също имам, но моят модул работи, не е за разкомплектоване на чипове...
#11
Публикувано 13 март 2010 - 16:28
А случайно да знаеш как се казва майстора от Волуяк?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни