Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ESP, BAS, ABS -ОЩЕ ПО- НЕРАЗРЕШИМ ПРОБЛЕМ !!!


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 emish

emish

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    smart for two 2001

Posted 26 February 2010 - 20:28

Здравейте колеги, имам следния проблем с МЛ 430 от 2000г. Безпричинно светват лампите на BAS,ESP,ABS и крачната спирачка и колата влиза в сервизен режим. Престоява 1 денонощие и след това все едно нищо не е било. Водих я на диагностика и човека ми обясни, че се губела комуникацията между модула на ESP със всички останали модули- т.е. да се бръкна за нов ESP модул които струвал близо 3 бона. Истината е че сутрин колата си пали нормално, но след като загрее и лампите, и сервизния режим идват доста бързо. Направих си експеримент и свалих ESP модул-а по време на загуба на комуникация и го пъхнах в хладилника за 5 мин да се охлади , след това модула си работеше без проблем. Някой от вас имал ли е този проблем и как го е отстранил? Благодаря ви предварително за съдействието.
П.П. За да не ме освиркате, предварително искам да кажа, че прегледах и проверих всички кабели, които тръгват от АБС-а и не е кабелна повредата. Чека от диагностиката също не показва други проблеми или грешки по колата.
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 26 February 2010 - 21:18

Здравейте колеги, имам следния проблем с МЛ 430 от 2000г. Безпричинно светват лампите на BAS,ESP,ABS и крачната спирачка и колата влиза в сервизен режим. Престоява 1 денонощие и след това все едно нищо не е било. Водих я на диагностика и човека ми обясни, че се губела комуникацията между модула на ESP със всички останали модули- т.е. да се бръкна за нов ESP модул които струвал близо 3 бона. Истината е че сутрин колата си пали нормално, но след като загрее и лампите, и сервизния режим идват доста бързо. Направих си експеримент и свалих ESP модул-а по време на загуба на комуникация и го пъхнах в хладилника за 5 мин да се охлади , след това модула си работеше без проблем. Някой от вас имал ли е този проблем и как го е отстранил? Благодаря ви предварително за съдействието.
П.П. За да не ме освиркате, предварително искам да кажа, че прегледах и проверих всички кабели, които тръгват от АБС-а и не е кабелна повредата. Чека от диагностиката също не показва други проблеми или грешки по колата.

Това с хладилника звучи, като да е студена спойка, ама в тия многслойни платки как ще я намериш не те знам.
Нема да се сърдиш на шегата, ама що не му пуснеш едно маркуче от климатика да му духа студено и да си караш?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 emish

emish

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    smart for two 2001

Posted 26 February 2010 - 21:41

Това с хладилника звучи, като да е студена спойка, ама в тия многслойни платки как ще я намериш не те знам.
Нема да се сърдиш на шегата, ама що не му пуснеш едно маркуче от климатика да му духа студено и да си караш?


звучи направо готино, аз си мислех да монтирам фризер в багажника.....таман и да студя бирата през лятото- 2 в 1 :beer
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 27 February 2010 - 00:00

опитай в някой сервиз за GSM имат поялници с горещ въздух
да прекарат всички спойки
не е голям шанса ама може и да се оправи
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 27 February 2010 - 07:25

С какво четохте колата?
  • 0

logo-600-1002.png


#6 emish

emish

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    smart for two 2001

Posted 27 February 2010 - 13:19

С какво четохте колата?


закарах я в сервиза на Хеед91 до бакърена фабрика в надежда, там я четоха с някакъв тестер ама не мисля че беше специален за МБ.
  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 27 February 2010 - 19:42

ами прочети я с DAS е пиши какви грешки ти дава
и не бързай със смяната на модули че си е цифра
  • 0

#8 emish

emish

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    smart for two 2001

Posted 08 March 2010 - 19:43

ами прочети я с DAS е пиши какви грешки ти дава
и не бързай със смяната на модули че си е цифра


прочетохме я с дас... проблема за съжаление е същия :kill_myself закарах я на един пич във Волуяк който пипа електроника по мерцедес , та той само се осмели да отвори въпросния модул и след 1-2 дена ми каза че някакъв чип си бил заминал, така че ако някой има повреден модул от ЕСП може да ми направи огромна услуга - чип-а вътре бил същия като от очиларка-99-2003. Иначе присъдата е ясна, ще трябва нов или
2 употреба ама със същия номер като моя- 163-545-41-32 :mbcb
  • 0

#9 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 09 March 2010 - 14:15

гледай само да не скапеш тотално стария модул
че при инсталацията на новия/втора употреба/
ще ти трябва инициализация и можеш да я свалиш
само от твоя модул
иначе без БС няма да минеш а там слагат само нови
  • 0

#10 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Posted 09 March 2010 - 14:35

прочетохме я с дас... проблема за съжаление е същия :kill_myself: закарах я на един пич във Волуяк който пипа електроника по мерцедес , та той само се осмели да отвори въпросния модул и след 1-2 дена ми каза че някакъв чип си бил заминал, така че ако някой има повреден модул от ЕСП може да ми направи огромна услуга - чип-а вътре бил същия като от очиларка-99-2003. Иначе присъдата е ясна, ще трябва нов или
2 употреба ама със същия номер като моя- 163-545-41-32 :4036:


Пиши ЛС на dimhab той сменя модул и може още да му стои стария, ще ти каже... W203 2000 год беше май неговата, погледни в раздела "купува " там беше дал номера на модула. Аз също имам, но моят модул работи, не е за разкомплектоване на чипове...
  • 0

#11 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 13 March 2010 - 16:28

А случайно да знаеш как се казва майстора от Волуяк?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users