Ремъка свири при запалване на колата и при пълен ляв и пълен десен волан.
Много важно за цялата операция е тази скица:
По-натам ще се види защо!
Купих нов ремък:
Тук се вижда номера и цената на ремъка (цени както винаги в ? ):
Пластмасата която е пред перката се сваля по следния начин:
Дърпа се чопчето което на пластмасата (на снимката се вижда), след това обръча се върти обратно на часовниковата стрелка.
Голямата пластмаса се сваля като се махнат 2те скоби които я държат за гредичката (пак се виждат на снимката), след което се повдига леко на горе и завърта към шофьорската страна.
Така пластмасата излиза по лесно, след като се извади тя се вади и обръча!
Ето ги скобите:
Перката е хваната с 3 болтчета ... торкс (непомня кой номер)
Смяна на пистов ремъкW140 S300TD 98г.
Започната от Faca, 23 фев 2010 - 20:36:03
4 мнения по тази тема
#2
Публикувано 23 февруари 2010 - 20:36
Оптегача се отхлабва с ключ 13ка .. ако има нужда се ползва лост/отверка или друго за да се отпусне (но според специалистите само ключ 13ка трябва да върши работа!)
Това железното (мисля че му се казва Виско) го свалих да го почистя ... не е нужно но аз предпочетох да го сваля:
Ако така ви е закачен ремъка , значи някой който не разбира го е слагал!
Трябва да изглежда ето така:
А НЕ ТАКА! Щото няма сваляне и най-вече слагане!!! И е грешно!!
Ето снимка отгоре на вече сложения ремък:
Това е ... за 5мин го сложих като разбрах, че трябва да се сложи така , а не както беше сложен преди!
Опитвах се да го сложа по другия начин около 1 час ... но неуспях ... незнам тоя дето го е слагал как е успял!!
Не е нищо сложно! Човек който незнае какво прави би трябвало да се справи за 10-20 минути!
Това железното (мисля че му се казва Виско) го свалих да го почистя ... не е нужно но аз предпочетох да го сваля:
Ако така ви е закачен ремъка , значи някой който не разбира го е слагал!
Трябва да изглежда ето така:
А НЕ ТАКА! Щото няма сваляне и най-вече слагане!!! И е грешно!!
Ето снимка отгоре на вече сложения ремък:
Това е ... за 5мин го сложих като разбрах, че трябва да се сложи така , а не както беше сложен преди!
Опитвах се да го сложа по другия начин около 1 час ... но неуспях ... незнам тоя дето го е слагал как е успял!!
Не е нищо сложно! Човек който незнае какво прави би трябвало да се справи за 10-20 минути!
#3
Публикувано 23 февруари 2010 - 23:46
парадокса е че и на 250 Д
може да се сложи по два начина , но
при грешния ремъка присвирва а незнам защо на
на майсторите им е по-лесно да го слагат по грешния начин
може да се сложи по два начина , но
при грешния ремъка присвирва а незнам защо на
на майсторите им е по-лесно да го слагат по грешния начин
#5
Публикувано 25 февруари 2010 - 01:01
парадокса е че и на 250 Д
може да се сложи по два начина , но
при грешния ремъка присвирва а незнам защо на
на майсторите им е по-лесно да го слагат по грешния начин
Човек , незнам с какво са го напъвали да влезе, но аз неуспях да го вкарам по грешния начин. Добре че няма изкривени шайби и ролката е наред, иначе щях да съм много ядосан на цялата система
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни