Светеща лампа за акумулатора - причини?
Започната от mc_fen, 22 фев 2010 - 16:27:44
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 февруари 2010 - 16:27
Здравейте колеги,
след НГ сутрин, когато запаля колата и чакам да загрее на празен ход, лампата за зареждането на акумулатора свети и така докато тръгна. след 30-40 м угасва. отначало мислех, че се получава заради големия студ и приплъзва ремъка - точно тогава сутрин беше по -10 С - обаче сега се случва всяка сутрин.
казаха ми, че най-вероятната причина била изтъркани четки на алтернатора или ремъка. ремъка го гледах: каналите са наред, няма изтъркване отстрани, обтегнат е както трябва, не е напукан. има ли други възможни причини, защото след лека проверка по магазините се оказа, че хич не е евтин нов алтернатор...
и 2ри въпрос - някой пренабивал ли е лагера на обтегача на ремъка за да спести купуването на нов комплект?
Поздрави.
след НГ сутрин, когато запаля колата и чакам да загрее на празен ход, лампата за зареждането на акумулатора свети и така докато тръгна. след 30-40 м угасва. отначало мислех, че се получава заради големия студ и приплъзва ремъка - точно тогава сутрин беше по -10 С - обаче сега се случва всяка сутрин.
казаха ми, че най-вероятната причина била изтъркани четки на алтернатора или ремъка. ремъка го гледах: каналите са наред, няма изтъркване отстрани, обтегнат е както трябва, не е напукан. има ли други възможни причини, защото след лека проверка по магазините се оказа, че хич не е евтин нов алтернатор...
и 2ри въпрос - някой пренабивал ли е лагера на обтегача на ремъка за да спести купуването на нов комплект?
Поздрави.
#2
Публикувано 22 февруари 2010 - 17:30
пълво не е лошо да пишеш модел на колата
второ като я запалиш опитай леко са я изфорсираш
до към1500 об и виж загасва ли
и трето защо ти е нов генератор и да е развален
оправя се
второ като я запалиш опитай леко са я изфорсираш
до към1500 об и виж загасва ли
и трето защо ти е нов генератор и да е развален
оправя се
#3
Публикувано 22 февруари 2010 - 17:49
Здравейте колеги,
след НГ сутрин, когато запаля колата и чакам да загрее на празен ход, лампата за зареждането на акумулатора свети и така докато тръгна. след 30-40 м угасва. отначало мислех, че се получава заради големия студ и приплъзва ремъка - точно тогава сутрин беше по -10 С - обаче сега се случва всяка сутрин.
казаха ми, че най-вероятната причина била изтъркани четки на алтернатора или ремъка. ремъка го гледах: каналите са наред, няма изтъркване отстрани, обтегнат е както трябва, не е напукан. има ли други възможни причини, защото след лека проверка по магазините се оказа, че хич не е евтин нов алтернатор...
и 2ри въпрос - някой пренабивал ли е лагера на обтегача на ремъка за да спести купуването на нов комплект?
Поздрави.
Четките ако не се лъжа вървят комплект с един регулатор за зареждането.
А относно ремонта колегата по горе ти каза правилно.На моя му смених всички лагери, регулатор, четки и тн та със свалянето и качването всичко ми излезе 100 лв така че споко.
#4
Публикувано 22 февруари 2010 - 22:10
Колега,четките смени и проблема ти ще се реши.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Публикувано 23 февруари 2010 - 10:05
колата е С 200 / 99 г. и нямам проблем с оборотите, пали си нормално, не гасне
сутринта замерих напрежението на акумулатора преди да запаля - 12,11
това в рамките на нормалното ли е?
благодаря за съветите по-горе
Поздрави.
сутринта замерих напрежението на акумулатора преди да запаля - 12,11
това в рамките на нормалното ли е?
благодаря за съветите по-горе
Поздрави.
#6
Публикувано 23 февруари 2010 - 10:46
Дай още време и ще почне да не пали.Мери тока след като запалиш - различни са мненията колко трябва да показва,но между 13,8-14,5V е долу горе.колата е С 200 / 99 г. и нямам проблем с оборотите, пали си нормално, не гасне
сутринта замерих напрежението на акумулатора преди да запаля - 12,11
това в рамките на нормалното ли е?
благодаря за съветите по-горе
Поздрави.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 23 февруари 2010 - 14:25
преди да запалиш е нормално
след като запалиш трябва да е около 14
както каза колегата
след като запалиш трябва да е около 14
както каза колегата
#8
Публикувано 23 февруари 2010 - 14:55
преди да запалиш е нормално
след като запалиш трябва да е около 14
както каза колегата
при работещ мотор и без да свети лампата за акумулатора показа точно 14 естествено, точно като реших да замеря при светеща лампа, не светна ама ще я дебна
#9
Публикувано 25 февруари 2010 - 19:29
Колега,четките смени и проблема ти ще се реши.
25 ле струва тези четки във "ФК" на Раковска
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 10 март 2010 - 17:06
25 ле струва тези четки във "ФК" на Раковска
мерси за инфото
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни