Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Светеща лампа за акумулатора - причини?


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 mc_fen

mc_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 22 февруари 2010 - 16:27

Здравейте колеги,

след НГ сутрин, когато запаля колата и чакам да загрее на празен ход, лампата за зареждането на акумулатора свети и така докато тръгна. след 30-40 м угасва. отначало мислех, че се получава заради големия студ и приплъзва ремъка - точно тогава сутрин беше по -10 С - обаче сега се случва всяка сутрин.
казаха ми, че най-вероятната причина била изтъркани четки на алтернатора или ремъка. ремъка го гледах: каналите са наред, няма изтъркване отстрани, обтегнат е както трябва, не е напукан. има ли други възможни причини, защото след лека проверка по магазините се оказа, че хич не е евтин нов алтернатор... :kill_myself:

и 2ри въпрос - някой пренабивал ли е лагера на обтегача на ремъка за да спести купуването на нов комплект?

Поздрави.
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 февруари 2010 - 17:30

пълво не е лошо да пишеш модел на колата
второ като я запалиш опитай леко са я изфорсираш
до към1500 об и виж загасва ли
и трето защо ти е нов генератор и да е развален
оправя се
  • 0

#3 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 22 февруари 2010 - 17:49

Здравейте колеги,

след НГ сутрин, когато запаля колата и чакам да загрее на празен ход, лампата за зареждането на акумулатора свети и така докато тръгна. след 30-40 м угасва. отначало мислех, че се получава заради големия студ и приплъзва ремъка - точно тогава сутрин беше по -10 С - обаче сега се случва всяка сутрин.
казаха ми, че най-вероятната причина била изтъркани четки на алтернатора или ремъка. ремъка го гледах: каналите са наред, няма изтъркване отстрани, обтегнат е както трябва, не е напукан. има ли други възможни причини, защото след лека проверка по магазините се оказа, че хич не е евтин нов алтернатор... :kill_myself:

и 2ри въпрос - някой пренабивал ли е лагера на обтегача на ремъка за да спести купуването на нов комплект?

Поздрави.


Четките ако не се лъжа вървят комплект с един регулатор за зареждането.
А относно ремонта колегата по горе ти каза правилно.На моя му смених всички лагери, регулатор, четки и тн та със свалянето и качването всичко ми излезе 100 лв така че споко.
  • 0

#4 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2010 - 22:10

Колега,четките смени и проблема ти ще се реши.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#5 mc_fen

mc_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 23 февруари 2010 - 10:05

колата е С 200 / 99 г. и нямам проблем с оборотите, пали си нормално, не гасне
сутринта замерих напрежението на акумулатора преди да запаля - 12,11
това в рамките на нормалното ли е?

благодаря за съветите по-горе

Поздрави.
  • 0

#6 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 23 февруари 2010 - 10:46

колата е С 200 / 99 г. и нямам проблем с оборотите, пали си нормално, не гасне
сутринта замерих напрежението на акумулатора преди да запаля - 12,11
това в рамките на нормалното ли е?

благодаря за съветите по-горе

Поздрави.

Дай още време и ще почне да не пали.Мери тока след като запалиш - различни са мненията колко трябва да показва,но между 13,8-14,5V е долу горе.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 февруари 2010 - 14:25

преди да запалиш е нормално
след като запалиш трябва да е около 14
както каза колегата
  • 0

#8 mc_fen

mc_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 23 февруари 2010 - 14:55

преди да запалиш е нормално
след като запалиш трябва да е около 14
както каза колегата


при работещ мотор и без да свети лампата за акумулатора показа точно 14 :) естествено, точно като реших да замеря при светеща лампа, не светна :D ама ще я дебна :boxing:
  • 0

#9 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 февруари 2010 - 19:29

Колега,четките смени и проблема ти ще се реши.


25 ле струва тези четки във "ФК" на Раковска
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#10 mc_fen

mc_fen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:

Публикувано 10 март 2010 - 17:06

25 ле струва тези четки във "ФК" на Раковска


мерси за инфото :)
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни