Fuel Pump и как да спрем притока на гориво?
Започната от HexBox, 21 фев 2010 - 20:26:41
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2010 - 20:26
Здравейте колеги,
от скоро имам MB и се чудих дали е възможно по някакъв начин да накарам колата да НЕ запали. Целта ми е евентуално да предотвратя по електронно-механичен път притока на гориво до двигателя и "крадците" да не могат да я запалят. На форда баща ми направи 2 прекъсвача на горивната помпа и един от тях ако е OFF запалването е невъзможно.
Моля ви, предложете ми НЯКАКВИ варианти. Пробвах с премахване на бушони - безуспешно. Този, който е под седалката (Fuse 6-Fuel Pump) просто липсва, а колата си пали перфектно.
Пробвах и с премахване на два бушона от таблото(шофьорското място), както пише в ръководството (Emergency cut-off power), предполагайки, че след като се използва за аварийно изключване на работещ двигател, няма да позволи и запалване. Резултатът беше Lamp Malfunction.
Видях, че в конзолата на климатроника(до Duo-Valve-a и над охлаждащата течност) на някои E-class-и има един 15А бушон, който пак е за Fuel Pump, но при мен подреждането е по - различно и не мога да се ориентирам.
Да не говоря, че някои бушони са разместени и там, където трябва да има 7.5 има 15А, а където липсват (а трябва да има, например за фаровете за мъгла) - всичко си работи без грешка....много съм объркан.
Всякакви предложения различни от сваляне на акумулатор/куче пазач/източване на гориво са добре дошли
Благодаря ви предварително!
от скоро имам MB и се чудих дали е възможно по някакъв начин да накарам колата да НЕ запали. Целта ми е евентуално да предотвратя по електронно-механичен път притока на гориво до двигателя и "крадците" да не могат да я запалят. На форда баща ми направи 2 прекъсвача на горивната помпа и един от тях ако е OFF запалването е невъзможно.
Моля ви, предложете ми НЯКАКВИ варианти. Пробвах с премахване на бушони - безуспешно. Този, който е под седалката (Fuse 6-Fuel Pump) просто липсва, а колата си пали перфектно.
Пробвах и с премахване на два бушона от таблото(шофьорското място), както пише в ръководството (Emergency cut-off power), предполагайки, че след като се използва за аварийно изключване на работещ двигател, няма да позволи и запалване. Резултатът беше Lamp Malfunction.
Видях, че в конзолата на климатроника(до Duo-Valve-a и над охлаждащата течност) на някои E-class-и има един 15А бушон, който пак е за Fuel Pump, но при мен подреждането е по - различно и не мога да се ориентирам.
Да не говоря, че някои бушони са разместени и там, където трябва да има 7.5 има 15А, а където липсват (а трябва да има, например за фаровете за мъгла) - всичко си работи без грешка....много съм объркан.
Всякакви предложения различни от сваляне на акумулатор/куче пазач/източване на гориво са добре дошли
Благодаря ви предварително!
#2
Публикувано 21 февруари 2010 - 20:52
Ако разбираш от токове,най-лесно можеш просто да му сложиш един бутон-прекъсвач по веригата и да го скатаеш някъде,където ти е удобно.Така като го включиш,няма да се подава ток на помпата и съответно няма да помпи.
Това е само ако разбираш от токове.
Това е само ако разбираш от токове.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#3
Публикувано 21 февруари 2010 - 21:05
Няма проблем за токовете, баща ми е инженер, а аз също поназнайвам някои неща. Въпросът е обаче кое да прекъсна, за да не трупа грешки колата и естествено да не е фатално.
Разгледах помпата и филтъра в задната част на купето(все още само на снимки) и видях, че има поляритет (плюс и минус)....това значи, че ще стане лесно, но трябва да вися под колата и да се чудя къде да прекъсна веригата.
Лично на мен ми се струва малко нереално да не мога да накарам една кола да изгасне само от бушоните. Ако се стигне до там ще вадя наред и когато изгасне...бинго...само да не е бинго с кеш в сервиза.
Някой, който се е занимавал със CDI двигатели ще предложи ли нещо?
Разгледах помпата и филтъра в задната част на купето(все още само на снимки) и видях, че има поляритет (плюс и минус)....това значи, че ще стане лесно, но трябва да вися под колата и да се чудя къде да прекъсна веригата.
Лично на мен ми се струва малко нереално да не мога да накарам една кола да изгасне само от бушоните. Ако се стигне до там ще вадя наред и когато изгасне...бинго...само да не е бинго с кеш в сервиза.
Някой, който се е занимавал със CDI двигатели ще предложи ли нещо?
#4
Публикувано 21 февруари 2010 - 22:20
А,трябваше да видя че е CDI! Тогава нищо не разбирам.Няма невъзможни неща.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Публикувано 21 февруари 2010 - 22:25
Пълно автокаско направи и не се занимавай с никакви прекъсвания на запалванете. W210 има фабричен имобилайзер, който е един от най - добрите против кражба. Нарочат ли я за отпъване, на автовоз ще я натоварят и пак оставаш без кола, за това единствената алтернатива е каското. За този автомобил е около 1000 лева спокойствието за година, а с тези прекъсвания на запалванете само ще се вкараш в серйозни приключения.
#6
Публикувано 22 февруари 2010 - 17:26
колега я си постни вина ,че да ти кажем кой ти е бушона
този фейстлифт 2001 нещо няма такъв
имаш помпа в резервуара и има и реле и бушон
ама дай вина иначе само ще гадаем
този фейстлифт 2001 нещо няма такъв
имаш помпа в резервуара и има и реле и бушон
ама дай вина иначе само ще гадаем
#7
Публикувано 22 февруари 2010 - 18:04
Принципно колата е произведена Декември 2000 година, а първата регистрация е 2001
Заповядай - WDB2100061B296331
Ако искате мога да направя една снимка на бушоните под седалката и при двигателя(с тези в кутията с Traction-а и климатроника).
Бихте ли ми казали кои два бушона трябва да извадя от страничното табло(на шофьорската страна), за да спра двигателя (Emergency Cut off power)?
Благодаря много за отговорите ви колеги, оценявам го
Заповядай - WDB2100061B296331
Ако искате мога да направя една снимка на бушоните под седалката и при двигателя(с тези в кутията с Traction-а и климатроника).
Бихте ли ми казали кои два бушона трябва да извадя от страничното табло(на шофьорската страна), за да спра двигателя (Emergency Cut off power)?
Благодаря много за отговорите ви колеги, оценявам го
#8
Публикувано 22 февруари 2010 - 18:41
Колега - моя съвет е същия като на колегата solun - не се занимаваи с глупости .Сега ако искаш да научиш де е бушона на Emergency Cut off power -ок но защитата на кола с копче и незнам си какво е глупост.
Работил съм в сервиз а и в фирма дет се занимава с аларми - разбоиниците дет крадат такива коли са добре обучени така че щом могат да преодолеят фабричните защити дето са достатъчно адвансет що да не могат да изловят някякво копче......
За да запали ЦДИ трябва моторната електроника да опознае ключа....малии то са кодове, криптиране ....
Няма да влизам в подробности - просто разбоиниците идват с готово китче за набелязаната кола и то е тествано и работи .....
Работил съм в сервиз а и в фирма дет се занимава с аларми - разбоиниците дет крадат такива коли са добре обучени така че щом могат да преодолеят фабричните защити дето са достатъчно адвансет що да не могат да изловят някякво копче......
За да запали ЦДИ трябва моторната електроника да опознае ключа....малии то са кодове, криптиране ....
Няма да влизам в подробности - просто разбоиниците идват с готово китче за набелязаната кола и то е тествано и работи .....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 22 февруари 2010 - 22:02
колега не съм много съгласен с теб
не съм и привърженик да се човърка по колата ама
като е решил колегата негова си работа
а това с китчето и т.н. ако е прекъснато захранването
на помпата колата с квото и китче и кодове няма да тръгне
а крадците няма да вземат да залягат и да търсят защо не върви помпата или
какво и е на колата ама това е друга тема
не съм и привърженик да се човърка по колата ама
като е решил колегата негова си работа
а това с китчето и т.н. ако е прекъснато захранването
на помпата колата с квото и китче и кодове няма да тръгне
а крадците няма да вземат да залягат и да търсят защо не върви помпата или
какво и е на колата ама това е друга тема
#11
Публикувано 22 февруари 2010 - 22:28
В интернет има много теми за подобна защита, при това не български
Да успееш да преодолееш защитата на имобилайзера е едно(и сигурно отнема известно време), а да откриеш защо колата дето си наблюдавал и набелязвал в продължение на седмица не иска да запали е съвсем друг въпрос.
Бенца е застрахован против кражба/птп/природни бедствия и т.н. , но не искам да се стига до там, че да си търся парите за кражба. Предпочитам да си оправям малко по малко одраскванията и другите забележки, които се покриват от застраховката.
@brpi - Колега, би ли ми казал кои две да махна?
@Майсторо - Наясно съм колега, макар че на форда като не заработи помпата, няма как да направи налягането и всъщност гориво просто не се подава. Знам, че при Бенца е различно, но от това, което прочетох из форуми и сайтове (не само за Мерцедес-Бенц) разбрах, че горивото, което остава по трасето стига за не повече от 3-5 минути работа. Ако крадците нямат друга кола с която да я бутнат, ще им бъде трудничко.
Да успееш да преодолееш защитата на имобилайзера е едно(и сигурно отнема известно време), а да откриеш защо колата дето си наблюдавал и набелязвал в продължение на седмица не иска да запали е съвсем друг въпрос.
Бенца е застрахован против кражба/птп/природни бедствия и т.н. , но не искам да се стига до там, че да си търся парите за кражба. Предпочитам да си оправям малко по малко одраскванията и другите забележки, които се покриват от застраховката.
@brpi - Колега, би ли ми казал кои две да махна?
@Майсторо - Наясно съм колега, макар че на форда като не заработи помпата, няма как да направи налягането и всъщност гориво просто не се подава. Знам, че при Бенца е различно, но от това, което прочетох из форуми и сайтове (не само за Мерцедес-Бенц) разбрах, че горивото, което остава по трасето стига за не повече от 3-5 минути работа. Ако крадците нямат друга кола с която да я бутнат, ще им бъде трудничко.
#12
Публикувано 22 февруари 2010 - 22:52
бушана е № 6 и е 25А и се намира в таблото
под задната седалка
там е и релето което управлява помпата и се намира
челно на таблото а не е боцнато в него
под задната седалка
там е и релето което управлява помпата и се намира
челно на таблото а не е боцнато в него
#13
Публикувано 22 февруари 2010 - 23:06
Всичко е така както го описа колега, но при мен този бушон НЕ Е ЗАКАЧЕН. Има го, но е в средата, където няма клеми(разкачих цялата платформа и погледнах окабеляването отдолу), т.е. не прави никаква връзка. Преди да погледна кабелите се подведох и го извадих, колата си запали и работи няколко минути.
Какво ще стане ако пъхна бушона в 6ти слот?
Какво ще стане ако пъхна бушона в 6ти слот?
#14
Публикувано 22 февруари 2010 - 23:20
и да го пъхнеш в шести колата няма да спре
значи твойта е на един бушон с модула за управление в предното табло
но там не е препоръчително да го включваш и изключваш постоянно
значи твойта е на един бушон с модула за управление в предното табло
но там не е препоръчително да го включваш и изключваш постоянно
#15
Публикувано 23 февруари 2010 - 10:14
Не разбрах за кои 2 питаш....
Иначе няма да влизам в спорове- нямам грам настроение за това...ама все пак за годинките дето работих в Мерц сервиз съм видял бая мерцове с незнам си какви защитии и доработки -на 100 коли 1 е що годе свясно направено тва дет е допалнително ,на другите ОСВЕН до пробелеми до друго не се е стигнало.
Успех.
Иначе няма да влизам в спорове- нямам грам настроение за това...ама все пак за годинките дето работих в Мерц сервиз съм видял бая мерцове с незнам си какви защитии и доработки -на 100 коли 1 е що годе свясно направено тва дет е допалнително ,на другите ОСВЕН до пробелеми до друго не се е стигнало.
Успех.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни