горивен акумулатор
Започната от yavrik, 19 фев 2010 - 19:19:27
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 февруари 2010 - 19:19
Здравейте! За какво служи горивният акумулатор и къде се намира?
#2
Публикувано 19 февруари 2010 - 21:28
държи гориво под налягане, за да е готова системата с налягането за следващ старт на мотора.
Защото помпата докато направи наляганеее...
отзад при помпата е.
Защото помпата докато направи наляганеее...
отзад при помпата е.
#3
Публикувано 19 февруари 2010 - 22:05
държи гориво под налягане, за да е готова системата с налягането за следващ старт на мотора.
Защото помпата докато направи наляганеее...
отзад при помпата е.
отзад при бензиновия филтър? А как мога да разбера дали работи този горивен акумулатор? И дали си заслужава да се търси втора ръка или по-добре нов?
#4
Публикувано 19 февруари 2010 - 23:01
Как може да разбереш ли...?
.... ако не си палил колата повече от 6м. и да запали от четвърт
.... ако не си палил колата повече от 6м. и да запали от четвърт
#5
Публикувано 19 февруари 2010 - 23:06
и няколко дни вършат работа.
трябва да пали винаги от раз
трябва да пали винаги от раз
#6
Публикувано 21 февруари 2010 - 20:56
Като е студена пали. Като е топла не иска от раз. Обясниха ми, че може да ет от него. Ако притисна с нещо мъркуча между този акумулатор и резервоара и проблема се оправи. Дали така ще стане?
#7
Публикувано 22 февруари 2010 - 00:16
няма да стане с притискане.
иди на диагностика за да определят точно какъв е проблема.
иди на диагностика за да определят точно какъв е проблема.
#8
Публикувано 22 февруари 2010 - 18:22
ОК. Благодаря!!!
#9
Публикувано 24 февруари 2010 - 13:48
Като е студена пали. Като е топла не иска от раз. Обясниха ми, че може да ет от него. Ако притисна с нещо мъркуча между този акумулатор и резервоара и проблема се оправи. Дали така ще стане?
А ти притисна ли го както ти обясних в предишната ти тема? Или искаш някой да ти оправи колата по интернет? Май питаш едно и също в различни теми ей така да става лаф.
http://www.mbclub.bg...w...30&start=30
10-и пост, после сподели резултата и все ще се намери някой да ти помогне.
#10
Публикувано 24 февруари 2010 - 20:53
Извинявай, ivos, не се засягай. Просто реших да създам нова тема за горивния акумулатор, защото за него нищо няма, а и много хора не са и чували за него. А и като гледам няма много нови теми. За сега още не съм го притискал въпросният маркуч, защото ако си чел внимателно предишната ми тема зимата го нямам този проблем. Та за това чакам температурата да стане над +15 градуса за да видя дали ще има ефект. И задължително ще споделя за резултата. ОК?
#11
Публикувано 25 февруари 2010 - 08:35
OK
#12
Публикувано 25 февруари 2010 - 11:00
А може и да е износено уплътнението на плунжера на главата на инжекциона. И да натича гориво в колектора. На студено, или след като е престояла една нощ колата и бензинът се е изпарил, проблем няма.
Но като постои топла 10 мин, няма да пали лесно.
Отвори си капака на филтъра, махни си плочката за газта, натисни до долу клапата на дебитомера, и ако след 10сек забележиш дросела да се "подмокря", ясна е работата.
По спомен, ти имаше аванс процесор (заради метана), който беше изключен или беше намален ъгъла на предварение от него, а беше доста увеличен статичния аванс на делкото. Поправи ме ако греша.
Това също може да има отношение към затрудненото палене на топъл мотор на бензин.
По разните книги на мерцедес пише че паленето до 4 оборота не е проблем и е съврзано със спецификата на механичната инжекционна система.
Но като постои топла 10 мин, няма да пали лесно.
Отвори си капака на филтъра, махни си плочката за газта, натисни до долу клапата на дебитомера, и ако след 10сек забележиш дросела да се "подмокря", ясна е работата.
По спомен, ти имаше аванс процесор (заради метана), който беше изключен или беше намален ъгъла на предварение от него, а беше доста увеличен статичния аванс на делкото. Поправи ме ако греша.
Това също може да има отношение към затрудненото палене на топъл мотор на бензин.
По разните книги на мерцедес пише че паленето до 4 оборота не е проблем и е съврзано със спецификата на механичната инжекционна система.
#13
Публикувано 25 февруари 2010 - 11:55
А може и да е износено уплътнението на плунжера на главата на инжекциона. И да натича гориво в колектора. На студено, или след като е престояла една нощ колата и бензинът се е изпарил, проблем няма.
Но като постои топла 10 мин, няма да пали лесно.
Отвори си капака на филтъра, махни си плочката за газта, натисни до долу клапата на дебитомера, и ако след 10сек забележиш дросела да се "подмокря", ясна е работата.
По спомен, ти имаше аванс процесор (заради метана), който беше изключен или беше намален ъгъла на предварение от него, а беше доста увеличен статичния аванс на делкото. Поправи ме ако греша.
Това също може да има отношение към затрудненото палене на топъл мотор на бензин.
По разните книги на мерцедес пише че паленето до 4 оборота не е проблем и е съврзано със спецификата на механичната инжекционна система.
Не е по темата де, но държа да го напиша - поздравления за постовете ти колега, евала!
Почти нищо не разбирам от устройството на двигателите и т.н., освен че знам кое как се казва и горе долу за какво служи, но като чета твоите коментари имам чувството, че съм отворил супер добре написан наръчник/учебник и т.н.!
Извинявайте за отклонението!
#14
Публикувано 25 февруари 2010 - 14:39
Не е по темата де, но държа да го напиша - поздравления за постовете ти колега, евала!
Почти нищо не разбирам от устройството на двигателите и т.н., освен че знам кое как се казва и горе долу за какво служи, но като чета твоите коментари имам чувството, че съм отворил супер добре написан наръчник/учебник и т.н.!
Извинявайте за отклонението!
Нищо особено колега, просто ми се е налагало да решавам проблеми по моя автомобил. Иначе не се занимавам с автомобили и двигатели.
#15
Публикувано 25 февруари 2010 - 21:08
Да, за предварението си прав. Като се оправи времето ще пробвам всички съвети. Благодаря ти, Стани!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни