Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

горивен акумулатор


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 19 февруари 2010 - 19:19

Здравейте! За какво служи горивният акумулатор и къде се намира?
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 февруари 2010 - 21:28

държи гориво под налягане, за да е готова системата с налягането за следващ старт на мотора.
Защото помпата докато направи наляганеее...

отзад при помпата е.
  • 0

#3 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 19 февруари 2010 - 22:05

държи гориво под налягане, за да е готова системата с налягането за следващ старт на мотора.
Защото помпата докато направи наляганеее...

отзад при помпата е.



отзад при бензиновия филтър? А как мога да разбера дали работи този горивен акумулатор? И дали си заслужава да се търси втора ръка или по-добре нов?
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 19 февруари 2010 - 23:01

Как може да разбереш ли...?
.... ако не си палил колата повече от 6м. и да запали от четвърт ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 февруари 2010 - 23:06

и няколко дни вършат работа.
трябва да пали винаги от раз
  • 0

#6 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 21 февруари 2010 - 20:56

Като е студена пали. Като е топла не иска от раз. Обясниха ми, че може да ет от него. Ако притисна с нещо мъркуча между този акумулатор и резервоара и проблема се оправи. Дали така ще стане?
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 февруари 2010 - 00:16

няма да стане с притискане.
иди на диагностика за да определят точно какъв е проблема.
  • 0

#8 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 22 февруари 2010 - 18:22

ОК. Благодаря!!!
  • 0

#9 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Публикувано 24 февруари 2010 - 13:48

Като е студена пали. Като е топла не иска от раз. Обясниха ми, че може да ет от него. Ако притисна с нещо мъркуча между този акумулатор и резервоара и проблема се оправи. Дали така ще стане?


А ти притисна ли го както ти обясних в предишната ти тема? Или искаш някой да ти оправи колата по интернет? Май питаш едно и също в различни теми ей така да става лаф.
http://www.mbclub.bg...w...30&start=30
10-и пост, после сподели резултата и все ще се намери някой да ти помогне.
  • 0

#10 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 24 февруари 2010 - 20:53

Извинявай, ivos, не се засягай. Просто реших да създам нова тема за горивния акумулатор, защото за него нищо няма, а и много хора не са и чували за него. А и като гледам няма много нови теми. За сега още не съм го притискал въпросният маркуч, защото ако си чел внимателно предишната ми тема зимата го нямам този проблем. Та за това чакам температурата да стане над +15 градуса за да видя дали ще има ефект. И задължително ще споделя за резултата. ОК?
  • 0

#11 ivos

ivos

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Аудио, елекртоника, автомобили, бодибилдинг
  • Автомобил:
    W124 - 230TE

Публикувано 25 февруари 2010 - 08:35

OK
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2010 - 11:00

А може и да е износено уплътнението на плунжера на главата на инжекциона. И да натича гориво в колектора. На студено, или след като е престояла една нощ колата и бензинът се е изпарил, проблем няма.

Но като постои топла 10 мин, няма да пали лесно.

Отвори си капака на филтъра, махни си плочката за газта, натисни до долу клапата на дебитомера, и ако след 10сек забележиш дросела да се "подмокря", ясна е работата.

По спомен, ти имаше аванс процесор (заради метана), който беше изключен или беше намален ъгъла на предварение от него, а беше доста увеличен статичния аванс на делкото. Поправи ме ако греша.
Това също може да има отношение към затрудненото палене на топъл мотор на бензин.

По разните книги на мерцедес пише че паленето до 4 оборота не е проблем и е съврзано със спецификата на механичната инжекционна система. :)
  • 0

#13 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 25 февруари 2010 - 11:55

А може и да е износено уплътнението на плунжера на главата на инжекциона. И да натича гориво в колектора. На студено, или след като е престояла една нощ колата и бензинът се е изпарил, проблем няма.

Но като постои топла 10 мин, няма да пали лесно.

Отвори си капака на филтъра, махни си плочката за газта, натисни до долу клапата на дебитомера, и ако след 10сек забележиш дросела да се "подмокря", ясна е работата.

По спомен, ти имаше аванс процесор (заради метана), който беше изключен или беше намален ъгъла на предварение от него, а беше доста увеличен статичния аванс на делкото. Поправи ме ако греша.
Това също може да има отношение към затрудненото палене на топъл мотор на бензин.

По разните книги на мерцедес пише че паленето до 4 оборота не е проблем и е съврзано със спецификата на механичната инжекционна система. :)


Не е по темата де, но държа да го напиша - поздравления за постовете ти колега, евала!
Почти нищо не разбирам от устройството на двигателите и т.н., освен че знам кое как се казва и горе долу за какво служи, но като чета твоите коментари имам чувството, че съм отворил супер добре написан наръчник/учебник и т.н.!
Извинявайте за отклонението!
  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2010 - 14:39

Не е по темата де, но държа да го напиша - поздравления за постовете ти колега, евала!
Почти нищо не разбирам от устройството на двигателите и т.н., освен че знам кое как се казва и горе долу за какво служи, но като чета твоите коментари имам чувството, че съм отворил супер добре написан наръчник/учебник и т.н.!
Извинявайте за отклонението!


Нищо особено колега, просто ми се е налагало да решавам проблеми по моя автомобил. Иначе не се занимавам с автомобили и двигатели.
  • 0

#15 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 25 февруари 2010 - 21:08

Да, за предварението си прав. Като се оправи времето ще пробвам всички съвети. Благодаря ти, Стани!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни