
e250d
Started by sando5, 17 Feb 2010 - 20:23:33
6 replies to this topic
#1
Posted 17 February 2010 - 20:23
Колеги, капарирах един МБ е250 чис дизелак Авангард 98г 175000км
искам съвет за колата и добър ли е избора. Разход? Ремонти? нов съм и мие густо за мержа. Каквото и да ми кажете щее важно за мен.
искам съвет за колата и добър ли е избора. Разход? Ремонти? нов съм и мие густо за мержа. Каквото и да ми кажете щее важно за мен.
#2
Posted 18 March 2010 - 10:29
Добър е мотора, рядко се чупи нещо по него (ако не е на 1 000 000км разбира се 
Помпата е бош, здрава е. Около нея и горивните филтри има 5-6 пластмасови маркучи, които се скапват и почва да тече нафта от тях и да смуче въздух. Сменят се лесно и не са скъпи.
Ходовата част не е толкова здрава като на предния модел (124-ките), но не е много зле. Сменят се по-често биалети (евтини). Шарнирите (оригинални) са под 100лв...
Кормиланта рейка не е от най-здравите. Там внимавай, ако си с автомат също внимавай.
Питай конкретни неща.

Помпата е бош, здрава е. Около нея и горивните филтри има 5-6 пластмасови маркучи, които се скапват и почва да тече нафта от тях и да смуче въздух. Сменят се лесно и не са скъпи.
Ходовата част не е толкова здрава като на предния модел (124-ките), но не е много зле. Сменят се по-често биалети (евтини). Шарнирите (оригинални) са под 100лв...
Кормиланта рейка не е от най-здравите. Там внимавай, ако си с автомат също внимавай.
Питай конкретни неща.
#3
Posted 18 March 2010 - 11:01
Колеги, капарирах един МБ е250 чис дизелак Авангард 98г 175000км
искам съвет за колата и добър ли е избора. Разход? Ремонти? нов съм и мие густо за мержа. Каквото и да ми кажете щее важно за мен.
Като модел тва е 210 - от него започват икономите но все още бива,за мотора -колегата ти е казал -като модел е ок но зависи колко е навъртян.
Кажи колко ти искат за тая кола бруто и ще лъсне веднага кое за къде е ... в немско ако тая кола е на истински 175 000 -цената и е в диапазона 5-6-7 хиляди еро.
Всякакви цени по надолу значи че са првъртяли км .... и може и на 1 мил км да е колата ....мерцовете изкарват много км и не им личи на външен вид.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Posted 18 March 2010 - 13:49
Един колега имаше такова зверче и си похарчваше за дизел, по негови думи... но според мен зависи как си го настъпваш

#5
Posted 18 March 2010 - 14:49
Как и да го караш все си е ламя ,то при тоя разход по-добре си вземи бензин(за мен всичко което е на нафта и гори повече от 8 не е икономично)
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Posted 18 March 2010 - 15:14
Имам един точно такъв е250д авангард 5-степенен автоматик. Софийско градско (предимно задръстено) - 12-14л/100км. Извънградско - 7/100 със скорост до 120км/ч. Ако карам внимателно с 90км/ч - 6.5/100. Със 160км/ч - 9/100. Но моя е доста запазен. Взех го преди по-малко от 3 години за 16500лв. След данък, застраховки и всички масла и филтри (и на автомата) ми стана 19000лв. Минал съм около 50 000км досега и освен редовна смяна на масла имам един ремонт на ходова част за 700лв, смяна на маркучетата на нафтата - 100лв и един вакуум на ЕГР - 160лв. Не е зле, а?
#7
Posted 02 October 2010 - 21:28
Колеги,вземахме с шушулката Е250тд 98г. много съм доволен.Дано да ние късмет.За сега само го шпори,обслужен, подържан и гледан.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users