Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със заключването на задните врати


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 17 февруари 2010 - 15:49

Здравейте колеги.
От няколко дни имам следния проблем:Задните две врати не ми се заключва с централното.От 20 опита един е успешен /поне до вчера/.С предните и багажника всичко е ОК. Колата е Е 124 ТЕ 95г.Гледах вакумната помпа и като щракам с ключа се чува едно съскане за няколко секунди.С ключа в купето за заключване също не става.Вижда се как се мъчи да пребере пъпките на вратие но стигне до половината и дотук.Иначе като ги заключа ръчно после се отварят без проблем ама заключването съвсем изчезна.
Ако някой има опит да помага!
  • 0

#2 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 17 февруари 2010 - 16:07

Губиш вакуум,и тенденцията е да става по зле...в един момент няма да имаш централно.
Огледай пак помпата и виж откъде точно свисти. Трябва да откриеш и спреш теча.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#3 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 17 февруари 2010 - 16:21

Губиш вакуум,и тенденцията е да става по зле...в един момент няма да имаш централно.
Огледай пак помпата и виж откъде точно свисти. Трябва да откриеш и спреш теча.

Гледах я доста.Чува се как свисти, съска но не мога да разбера нищо повече.Сега пак ще ида да се ослушвам.
  • 0

#4 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 17 февруари 2010 - 16:25

Забравих да спомена че като се опитвам да заключа колата с ключа механично, се заключва или дясната врата или багажника, в зависимост от това къде съм сложил ключа.
  • 0

#5 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 17 февруари 2010 - 16:27

Намери теча и ако можеш снимай.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#6 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 17 февруари 2010 - 19:41

Намери теча и ако можеш снимай.

Да ама как да го намеря тоя теч.Щом и двете задни врати отказват има ли нещо след вак. помпа/на мен ми е закачена на десния калник/ което да разпределя тоя вакум за предни и задни врати, за лява и дясна и т.н.
  • 0

#7 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2010 - 12:34

Здравейте колеги! Една малка неточност от моя страна.Вакум помпата е под дясната задна седалка а не както си мислих в багажника.Та извадих аз помпата и всичко поне външно изглежда ОК/изглежда все едно е чисто нова/. Разкачих жълтите тръбички за вакума сложих ги пак и щрак и централното на задните врати заработи перфектно.Реших че съм отстранил проблема и започнах да наглубявам и да намествам.Да ама не! Преди да сложа седалката реших пак да пробвам и нъц, задните врати ги няма никакви.разглобявах и слагах 1000 пъти и нищо.Дайте съвет какво да правя.
Ето и една снимка на помпата. Има една букса която се вижда да стърчи свободно и не знам за какво е.Влиза в едно гнездо но то е празно.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  18022010.jpg   245,52K   36 Брой сваляния

  • 0

#8 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 18 февруари 2010 - 13:59

Дам-много ясно че помпата не е до калника...както и да е и аз я намерих като взе да ми дава ядове.Най-вероятно някъде щуцерите или съединенията изпускат.
Не е фатално-ще го оправиш,обаче трябва да намериш теча....Имаш теч - ОК... разколачвай и се ослушвай откъде точно съска,щом си оправил проблема (макар и временно) значи там където си пипал ти е загубата... Отваряй и се ослушвай. Ето то моя подобен проблем.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#9 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2010 - 22:02

Дам-много ясно че помпата не е до калника...както и да е и аз я намерих като взе да ми дава ядове.Най-вероятно някъде щуцерите или съединенията изпускат.
Не е фатално-ще го оправиш,обаче трябва да намериш теча....Имаш теч - ОК... разколачвай и се ослушвай откъде точно съска,щом си оправил проблема (макар и временно) значи там където си пипал ти е загубата... Отваряй и се ослушвай. Ето то моя подобен проблем.

Колега мерси за помоща.Днес реших проблема.След като намерих помпата започнах да се ослушвам, но нищо.Разглобих корите на задните врати и пак нищо.По едно време се сетих че четох из форума че газаджиите махат заключването на капачката на резервара и нещо ме подтикна да търся там проблема /мойта е с газ/. Та махам кората на дестия калник и гледам машинката за вакума на капачката.Всичко изглежда на пръв поглед ОК.Извадих тръбичката на вакума и я запуших с една клечка /колкото и смешно да звучи/ и всичко се оправи. Явно от там е проблема.Колата я карам вече 2години и не съм имал проблеми с това нещо. Иначе изглежда савсем наред ама на, от него е. Ето и една снимка на моето изобретение.

Прикачени файлове


  • 0

#10 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 18 февруари 2010 - 22:36

Ако не е изпускало оттам най-вероятно не си оправил проблема.Имаш дебит на флуиди-в случая въздух.Помпата ти е проектирана да зарежда 6 чешми,образно казано(4 врати+багажник+капачка) На теб дебита на налягане ти е паднал,което е или поради теч в системата,или поради немощ на помпата-и в двата случая дебита,така да го нарека на налягане ти е намален.Т'ва което си направил ти е да "спреш" кранчето,на един от консуматорите тоест остава повече налягане за другите 5,и затова най-вероятно се заключват сега.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#11 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 19 февруари 2010 - 14:12

По едно време се сетих че четох из форума че газаджиите махат заключването на капачката на резервара и нещо ме подтикна да търся там проблема /мойта е с газ/.


Извинявай за спама колега, но имаш ли представа защо го правят?
  • 0

#12 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 25 февруари 2010 - 16:08

Извинявай за спама колега, но имаш ли представа защо го правят?

Най вероятно им пречи при монтажа на зареждането на газта.
  • 0

#13 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 25 февруари 2010 - 19:01

Заключването на капачката го "махат" защото там пробиват за да монтират накрайника за зареждането.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни