Проблем с амортисйорите.ПОМОГНЕТЕ
Started by Илко, 10 Sep 2006 - 17:24:05
9 replies to this topic
#1
Posted 10 September 2006 - 17:24
Здравейте на всички.За първи път пиша в този форум и се извинявам ако вече е пускана такава тема.
Проблема ми е следния.
Имам 124 от няколко месеца.Последно време при ляв завой с малка естекада гумата ми опира в калника и от ляво ми е по ниска с 2см.Сменил съм пружините с чисто нови.Казаха ми че ми са за сменяне амортисйорите.Вярно левия почеква леко но нищо особенно.Имал съм и други коли и знам какво е разбит амортисйор.При мен не е така.Та въпроса ми е мислите ли че от това ми е разликата в нивото,.че левия амортисйор е малко испуснал или да търся другаде причината.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Проблема ми е следния.
Имам 124 от няколко месеца.Последно време при ляв завой с малка естекада гумата ми опира в калника и от ляво ми е по ниска с 2см.Сменил съм пружините с чисто нови.Казаха ми че ми са за сменяне амортисйорите.Вярно левия почеква леко но нищо особенно.Имал съм и други коли и знам какво е разбит амортисйор.При мен не е така.Та въпроса ми е мислите ли че от това ми е разликата в нивото,.че левия амортисйор е малко испуснал или да търся другаде причината.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
#2
Posted 10 September 2006 - 18:35
Здравей,при положение,че си сменил пружините не би трябвало да има такава гляма разлика
А рога как е и подложките еднакви ли са?
А рога как е и подложките еднакви ли са?
#3
Posted 10 September 2006 - 18:54
Не разбирам много от това което ме питаш но на два сервиза ходих и са категорични че всичко по предницата е ОК.Здравей,при положение,че си сменил пружините не би трябвало да има такава гляма разлика
А рога как е и подложките еднакви ли са?
#4
Posted 10 September 2006 - 19:04
Там където влиза пружината към купето трябва да не е изгнило и подложкита на пружините да са с еднаква дебелина
Не може всичко да е ОК и да има разлика
Не може всичко да е ОК и да има разлика
#5
Posted 10 September 2006 - 20:49
Ще проверя за тези подложки.Но въпроса ми е дали ако л. амортисйор е испуснал от него да идва тази разлика.Майстора ми казва че е блокирал в горно полужение тоест не връща до горе.Там където влиза пружината към купето трябва да не е изгнило и подложкита на пружините да са с еднаква дебелина
Не може всичко да е ОК и да има разлика
#6
Posted 10 September 2006 - 22:00
да не би да имаш нивомат и той да не работи , незнам дали 124 имат такава система , но ако има и е повредена , може дати вдига само единия амортисьор , провери
MB C200
#7
Posted 11 September 2006 - 00:31
провери дали имаш нивомат.да не би да имаш нивомат и той да не работи , незнам дали 124 имат такава система , но ако има и е повредена , може дати вдига само единия амортисьор , провери
аз ше ти кажа и нещо по гадно
преди се занимавах точно с такъв проблем на G-klasa. смениха пружини и не се изправи, амортисъори също- но не.
накрая свлих пружините пак и мерих дълго с рулетката...оказа се че единия ботуш е 2 см по-нагоре от другия---просто стария собственик беше правил скокове с джипа...)и беше набил ботуша нагоре
а тва за амортисъорите също е вариант...
не е нужно да сваляш пружините за да мериш подложките. на самите тях(гумени дискчета) по външния ръб има едни пъпчици. провери по еднакъв брой пъпчици ли имаш на подложка
при мен са по 3. има ги на 3 места на подложката
#8
Posted 11 September 2006 - 09:56
Я като начало си виж размера на джантите и по-точно офсет-а
и на мен с едни по-широки и с по-малък офсет(по изнесени джанти) ми опираха от време на време, но откакто ги сменихме с Уили всичко заспа
и на мен с едни по-широки и с по-малък офсет(по изнесени джанти) ми опираха от време на време, но откакто ги сменихме с Уили всичко заспа
#9
Posted 11 September 2006 - 14:42
Благодаря на всички за помоща.Ще проверя за това което ме съветвате
#10
Posted 16 September 2006 - 15:46
никъде не видях че става въпрос за предни пружиниНе обърквайте човека с този нивомат - говорим за 124 и за ПРЕДЕН амортисьор
MB C200
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users