203- ka 220 cdi 150 коня ......това е което ме интересува!Колега,
Както вчера говорихме, за април месец като поръчваш ме брой с един рейсинг. трябва ли ти шасито на колата или вече знаеш какво да ми поръчаш?
ЧИП ТУНИНГ- КД БОКС-ГерманияВече съм официален дилър за България
Started by kleemann, 11 Feb 2010 - 18:56:19
38 replies to this topic
#17
Posted 07 March 2010 - 17:15
поръчан ти е чипа....Колега,
Както вчера говорихме, за април месец като поръчваш ме брой с един рейсинг. трябва ли ти шасито на колата или вече знаеш какво да ми поръчаш?
тряваше да эапълня определена бройка
така , че ще го има в наличност до средата на март
~ рейсинг про модела :427 Nm -194 hp-143 kw
#18
Posted 07 March 2010 - 18:55
Прати ми едно лично с цената да се подготвям...поръчан ти е чипа....
тряваше да эапълня определена бройка
така , че ще го има в наличност до средата на март
~ рейсинг про модела :427 Nm -194 hp-143 kw
П.С.
Някой да иска да се дръпнем?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#19
Posted 15 March 2010 - 20:23
Здравей колега!Интересува ме има ли някакви препоръки за поставянето на тази кутия при автомобили с автоматична трансмисия? Има ли данни как влияе върху нея и настройките на запалване на ДВГ?Възможно ли е след време да започнат скъпи ремонти породени от поставянето и? Е220ЦДИ автомат 2001г
#20
Posted 17 March 2010 - 17:51
Здравей колега!Интересува ме има ли някакви препоръки за поставянето на тази кутия при автомобили с автоматична трансмисия? Има ли данни как влияе върху нея и настройките на запалване на ДВГ?Възможно ли е след време да започнат скъпи ремонти породени от поставянето и? Е220ЦДИ автомат 2001г
[/quote]
Здравей,
моя автомобил е както гледам като твоя затова ще ти напиша подробно за какво иде реч
Chiptuning модул, както и известен като tuningbox, tuningkit или Speedbox (добавяне на контролер), които можете да добавите и изключите самостоятелно
Принципът е прост: Всеки дизел Common-rail превозно средство разполага с така наречения сензор. Налице е връзка и монтаж на този сензор, където може просто да бъде свързан.
Chiptuning с цифрови промени и функционалност в он-лайн време на система за управление на двигателя (до 25,000 пъти в секунда на двигателя характеристиките са оптимизирани). По този начин ще има забележимо по-голяма ефективност.
Ако начинът на шофиране остава същия издръжливостта на двигателя ще бъде същото като в серийнно състояние.
Предимствата са очевидни:
● Он-лайн по-голяма ефективност с постоянна адаптация на двигателя характеристики (до 25,000 пъти в секунда/
● Не е необходимо за механични изменения или промяна в софтуера, Chiptuning просто се адаптира след около 50 километра
● След отстраняване на така наречената "кутия" от превозното средство автомобила си остава в серийно състояние.
● гаранцията на производителя на превозното средство продължава след отстраняване.
●Има (програма за опазване на двигателя) Следователно не се претоварва двигателя.
● В случай, че превозното средство е с ограничение на скоростта това няма да бъде изтрито.
[/quote]
Здравей,
моя автомобил е както гледам като твоя затова ще ти напиша подробно за какво иде реч
Chiptuning модул, както и известен като tuningbox, tuningkit или Speedbox (добавяне на контролер), които можете да добавите и изключите самостоятелно
Принципът е прост: Всеки дизел Common-rail превозно средство разполага с така наречения сензор. Налице е връзка и монтаж на този сензор, където може просто да бъде свързан.
Chiptuning с цифрови промени и функционалност в он-лайн време на система за управление на двигателя (до 25,000 пъти в секунда на двигателя характеристиките са оптимизирани). По този начин ще има забележимо по-голяма ефективност.
Ако начинът на шофиране остава същия издръжливостта на двигателя ще бъде същото като в серийнно състояние.
Предимствата са очевидни:
● Он-лайн по-голяма ефективност с постоянна адаптация на двигателя характеристики (до 25,000 пъти в секунда/
● Не е необходимо за механични изменения или промяна в софтуера, Chiptuning просто се адаптира след около 50 километра
● След отстраняване на така наречената "кутия" от превозното средство автомобила си остава в серийно състояние.
● гаранцията на производителя на превозното средство продължава след отстраняване.
●Има (програма за опазване на двигателя) Следователно не се претоварва двигателя.
● В случай, че превозното средство е с ограничение на скоростта това няма да бъде изтрито.
#21
Posted 17 March 2010 - 19:53
Благодаря за изчерпателния отговор! Не разбрах за действието върху авт.ск.кутия и така коментираното мнение че се увеличава ударната сила в/у нея?
#22
Posted 18 March 2010 - 07:27
Колега,Благодаря за изчерпателния отговор! Не разбрах за действието върху авт.ск.кутия и така коментираното мнение че се увеличава ударната сила в/у нея?
Двигателят ти не е пневматичен чук и няма ударна сила. Увеличава се въртящия момент на двигателя, което разбира се рефлектира върху товара на трансмисията. Ако напъваш много газта, то ще скъсиш живота на трансмисията, ако си караш нормално не би трябвало да имаш проблеми.
Аз съм си поръчал няй-злобния чип, тъй че ще могат да ти споделя впечатления скоро.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#23
Posted 18 March 2010 - 09:51
Прати ми едно лично с цената да се подготвям...
П.С.
Някой да иска да се дръпнем?
Аз...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#24
Posted 19 March 2010 - 09:49
Здрасти пак колега,Благодаря за изчерпателния отговор! Не разбрах за действието върху авт.ск.кутия и така коментираното мнение че се увеличава ударната сила в/у нея?
mradulov ти даде изчерпателен отговор относно натоваржането на трансмисията,
нека повторим :
-с чип или без чип ,ако даваш много газ, живота на трансмисията или на двигатела се намалява а относно това дали
има ударна сила в/у ск.кутия е такава ,каквато си и със и без чип просто тръгва по- рано развъртането ако може така да се нарече........
#25
Posted 19 March 2010 - 21:54
Разбрах!
#26
Posted 20 March 2010 - 12:58
а за бензинови ??? има ли възможност да попитам за цена ???
...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
#27
Posted 20 March 2010 - 21:56
Чакай само да го турим и ще те пробвам, въпреки че аз нямам опит със състезания и съм с автомат. Ама за да си намразиш вентилатора съм готов на всичкоАз...
Дай малко инфо за твоята машина, коне, въртящ момент, тежест и т.н. При мен освен чипа няма други модификации.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#28
Posted 20 March 2010 - 23:28
Чакай само да го турим и ще те пробвам, въпреки че аз нямам опит със състезания и съм с автомат. Ама за да си намразиш вентилатора съм готов на всичко
Дай малко инфо за твоята машина, коне, въртящ момент, тежест и т.н. При мен освен чипа няма други модификации.
Ще е интересно, похвалете се после. Няма се очудя ако "вентилатора" те издуха
#29
Posted 21 March 2010 - 08:39
Нема лошо, аз съм с дизелово комби автомат с детско столче, а чипа като детектне детското столче и работи само до 90 км/чЩе е интересно, похвалете се после. Няма се очудя ако "вентилатора" те издуха
Обаче ако пък го дръпна, има да го разнсям, как пенсионер с комби му е пийнал соса...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Posted 21 March 2010 - 22:00
Нема лошо, аз съм с дизелово комби автомат с детско столче, а чипа като детектне детското столче и работи само до 90 км/ч
Обаче ако пък го дръпна, има да го разнсям, как пенсионер с комби му е пийнал соса...
Браво колега, чувството на хумор преди всичко
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users