Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Казус


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 Reign man

Reign man

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 10 февруари 2010 - 09:35

Здравейте,искам да попитам дали е удачно заради "хубавата нафта" в България да си сменям горивният филтър на колата между смяната на маслото например? Да кажем че сега съм сменил масло и консумативи и образно казано следващата смяна ми е след 10 000 км ,а аз сменя горивен филтър и въздушен на 5000 км и разбира се на 10 000 км отново със смяната на мслото.Понеже като цена тези филтри не са скъпи си мисля за това.Дайте мнения някой практикува ли така и има ли някакви минуси това.Иначе колата е А 170 CDI
  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 10 февруари 2010 - 13:05

Аз сменям на всеки 10000км всички филтри по колата, включая нафтовия - не ми е навредило. Само последния път нещо имах проблем с филтъра - не бях улучил партидата явно и го смених на 4300км.
  • 0

#3 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 10 февруари 2010 - 16:19

И аз ги сменям заедно с маслата. Дори забелязвам, че въздушният е необичайно чист! Стои си почти бял и без всякаква мръсотия. Дори имах съмнения, че дърпа въздух от някъде другаде, но просто няма начин!
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни