Здравейте,искам да попитам дали е удачно заради "хубавата нафта" в България да си сменям горивният филтър на колата между смяната на маслото например? Да кажем че сега съм сменил масло и консумативи и образно казано следващата смяна ми е след 10 000 км ,а аз сменя горивен филтър и въздушен на 5000 км и разбира се на 10 000 км отново със смяната на мслото.Понеже като цена тези филтри не са скъпи си мисля за това.Дайте мнения някой практикува ли така и има ли някакви минуси това.Иначе колата е А 170 CDI
Казус
Започната от Reign man, 10 фев 2010 - 09:35:38
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 февруари 2010 - 09:35
#2
Публикувано 10 февруари 2010 - 13:05
Аз сменям на всеки 10000км всички филтри по колата, включая нафтовия - не ми е навредило. Само последния път нещо имах проблем с филтъра - не бях улучил партидата явно и го смених на 4300км.
#3
Публикувано 10 февруари 2010 - 16:19
И аз ги сменям заедно с маслата. Дори забелязвам, че въздушният е необичайно чист! Стои си почти бял и без всякаква мръсотия. Дори имах съмнения, че дърпа въздух от някъде другаде, но просто няма начин!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни