Сваляне на арматурно табло Ц220 Д
Започната от DOLARA94, 09 фев 2010 - 18:32:29
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 февруари 2010 - 18:32
Написах тази тема защото няма една тема като хората как се вади това арматурно табло.Трябва да извадя таблото,че да стигна до клапата за рециркулация и да си я оправя,защото не работи.Ако някой ми обясни по подробно ще съм много благодарен.А надали и на някой друг няма да помогне темата.Цялото тало искам да си сваля а не километража,защото търсих с търсачката и ми излиза как се вади километража! ;] БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
#3
Публикувано 09 февруари 2010 - 20:05
А бе човек не ми трябва да си вадя километража само е,цялото табло!
#4
Публикувано 09 февруари 2010 - 20:35
А бе човек не ми трябва да си вадя километража само е,цялото табло!
Ами требе да се пише поне 2-3 страници и пак не е ясно дали ще е достатъчно . Казвам ти го като човек дет е свалял. Така че ако не си се занимавал -иди на маистор по добре.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 09 февруари 2010 - 20:42
Ами това табло на какво се даржи - видии,болтове,щипки какво поне това кажи и каде точно стоят ако не те затруднявам. ;]Ами требе да се пише поне 2-3 страници и пак не е ясно дали ще е достатъчно . Казвам ти го като човек дет е свалял. Така че ако не си се занимавал -иди на маистор по добре.
#6
Публикувано 10 февруари 2010 - 19:55
"Здравейте всички!Ами това табло на какво се даржи - видии,болтове,щипки какво поне това кажи и каде точно стоят ако не те затруднявам. ;]
Новак съм във този форум (няма и два месеца откак се обзаведох с една С180), но искам да споделя опита (донякъде горчив). Та ето какво - за да се сменят изгорели крушки на таблото, то трябва да се свали. Отварям on-line ръководство (на руски - има го на няколко места в нета, вж. линка отдолу) и почвам. Правя си скобички от арматурата на стари чистачки, пъхам където е казано и тегля - помръдва, но не излиза. Тогава сменям тактиката (пак според инструкцията), свалям корато под кормилото и бутам отзад с ръка - пак същия резултат. Пробвам отново със скобите, ама този път тегля яко и ... се отчупва парченце от антирефлексното стъкло! Ужас, за три крушки - цяло табло! Ще ми кажете, че за тази работа си има сервиз! Да, ама това ми е четвърта кола, карам от 1980г и за крушка в сервиз ни съм ходил.
Тази история можех да ви я спестя и да мина направо към въпроса - лягате по гръб под волана и виждате, че в платмасовия носач на таблото има два отвора точно там където е гърбът на таблото - пъхате отверка или две отвертки едновременно и като с лост (не помня кой род са пада) таблото излиза като по ноти.
На всичкото отгоре, в същото ръководство пише, че трябва да се свали волана, за да излезе таблото (поне за моделите с нерегулируем волан, какъвто е моя). Не се връзвайте - с мерак и чалъм таблото излиза (и после си влиза) само като се завърта волана надясно, откъдето излиза таблото (наляво пречи лоста за светлини и чистачки).
Смених крушките, отчупеното парченце залепих, лепнах едно стикерче, да не ме дразни (слава богу, извън обхвата на това, което трябва да се вижда), пък при добро стечение на обстоятелствата, ще сменя цялото стъкло (все някъде ще се намери табло с повредени уреди и здраво стъкло).
[url="http://mercedes-w201.5go.ru/""]http://mercedes-w201.5go.ru/"[/url]
Целият пасаж в кавичките съм го пуснал преди време в другия (фен клуба).
#7
Публикувано 11 февруари 2010 - 10:47
Ами това табло на какво се даржи - видии,болтове,щипки какво поне това кажи и каде точно стоят ако не те затруднявам. ;]
И на 3 те дети си изброил се държи . Ще се опитам все пак да ти дам насока макар че както ти казах не е елемнтарно -просто Мерцовете са нарочно направени так че да не може всеки да ги човарка -заложени са капани.
Разкачаш барчето в средата -тръгваш от долу на горе =всичко е като лего обаче -не махнеш ли 1 вото не се стига до другото -там е и н аболтове и на щипки.
МАхаш корите под таблото - тия дет са в на шофиора и на пътника до него -там е на болтове и видии .Послеотвиваш и отгоре болтовете дет са под декораците на говорителите.
Кат вземеш да дърпаш таблото наван -трябват 2 ма -се откачат кабеляците и вакумните тръби.
Колега ikarlo - свалянето само на информационото табло с уредите е лесно - има много опит в тая насока -как иначе се превъртат километрите на нововнесените коли а ....
Но в случая на колегата му трябва да смени нещо по климатика и отоплението - там ако не бачка нещо търговците не го оправята щот знаят че е хурка голяма и казват -абе трябва само да се напални климатика с фреон и е 6 ...
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 11 февруари 2010 - 15:18
Колега ikarlo - свалянето само на информационото табло с уредите е лесно - има много опит в тая насока -как иначе се превъртат километрите на нововнесените коли а ....
Но в случая на колегата му трябва да смени нещо по климатика и отоплението - там ако не бачка нещо търговците не го оправята щот знаят че е хурка голяма и казват -абе трябва само да се напални климатика с фреон и е 6 ...
[/quote]
На това дето му викате табло, руснаците му казват "торпедо" - не съм им фен, но е по-ясно. А само километраж и табло с уреди... Малка става бъркотия. Извинявам се за недоразумението.
Но в случая на колегата му трябва да смени нещо по климатика и отоплението - там ако не бачка нещо търговците не го оправята щот знаят че е хурка голяма и казват -абе трябва само да се напални климатика с фреон и е 6 ...
[/quote]
На това дето му викате табло, руснаците му казват "торпедо" - не съм им фен, но е по-ясно. А само километраж и табло с уреди... Малка става бъркотия. Извинявам се за недоразумението.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни