Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето (бензинова помпа?) и температурата


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 julio6363

julio6363

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 февруари 2010 - 21:52

За последните 2 дни, 2 пъти ми се случи да не може да запали меро (С200 Бензин). От 5-тия път някъде пали като давах леки почивки. Направи ми впечатление, че не чувах помпата. Дали е тръгнала да дава фира? Също така имах един друг проблем (преди седмица 2). Тръгвам да паля, запалва, вдига оборотите до към 1000-1200 и бавно почват да падат и накрая изгасва. Няколко пъти го направи това до като накрая не изгасна и потеглих. Също така, като почнаха да падат и тръгваше да гасне давах газ но оборотите и двигателя не реагираха. След като запалих веднага я закарах на майстор. Връзвахме колата към комп. но той не отчете грешки. Каза, че има вероятност да не прехвърля от единия резервоар в другия (w202 били с 2) и препоръча да покарам колата с резервоар над половината. Проблема малко по малко отшумя но се появи това, че не иска да запали.
Някой може ли да даде мнение... и евентуална цена на помпата.

Така и така съм се развихрил да попитам при +3 градуса нормално ли е за 2.5 км да вдигне температурата до 80? Даже парното си духаше топло. (климатроник е ама си го пуснах на EC ... безь климатик)

Благодаря.
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 февруари 2010 - 00:37

Насочи си вниманието по-скоро към релето на помпата и бушона.А защо не и задръстен бензинов филтър?
  • 0

#3 stip

stip

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 февруари 2010 - 11:09

Колега, имах същия проблем. Когато давам на контакт да запаля и аз не чувах всеки път помпата. Ходих в сервиза на Петко. Компа на показа грешки и при мен. Оказа се, че единия от кабелите, който влиза в комутатора не дава добре контакт. Моята даже гаснеше в движение. Можеш да пробваш като тръгваш да палиш и не чуеш помпата, размърдай леко кабелите, който влизат в комутатора и би трябвало да я чуеш.
Тези модели страдат от окабеляването на двигателя. От както притегнаха кабелите по-добре към комутатора , нямам никакъв проблем.
  • 0

#4 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2010 - 21:16

Насочи си вниманието по-скоро към релето на помпата и бушона.А защо не и задръстен бензинов филтър?


а колега къде се намира бензиновия филтър ?
аз имам подобен проблем като е по студено, под - 5 -6 градуса не държи обороти и ако не държа аз на 1200-1300 за около 2-3 мин. гасне, днес като потеглях се опита да загасне и в продължение на 2-3 км в момента в който пусна газта и я натисна отново се позадавя леко и нерешително дига обороти, мине ли 1400-1500 оборота всичко е наред докато пак не пусна газта и не падне под тези обороти
последно заредих бензин от петрол А95, дали бензина им е кофти нз досега този номер така да позахлъцва не беше ми го правил
а като температурата е до -5 -6 сама си държи 1100-1200 оборота което си е нормално, но при по студено не иска
имам и друг проблем от време на време като пусна газта и оборотите не падат или започват да се покачват, мисля че е нещо от дроселната клапа...
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#5 julio6363

julio6363

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 февруари 2010 - 01:26

Благодаря за предложенията. Филтъра го сменях лятото. За комутатора ще проверя.
  • 0

#6 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2010 - 10:18

Благодаря за предложенията. Филтъра го сменях лятото. За комутатора ще проверя.

а колега къде се намира филтъра ?
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#7 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 08 февруари 2010 - 10:25

а колега къде се намира филтъра ?

Като вдигнеш колата на колонен крик ,
филтъра и помпата ще ги видш скрити под(над) един пластмасов капак до задна дясна гума :icon_coolgrin:

Капака се държи е 3 бр. пластмасови гайки :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#8 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2010 - 11:57

:allhail: благодаря колега
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#9 desho

desho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 17 май 2010 - 19:35

Колега реши ли проблема и ако да как, че аз го имам същия.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни