Проблем с паленето (бензинова помпа?) и температурата
Started by julio6363, 04 Feb 2010 - 21:52:55
8 replies to this topic
#1
Posted 04 February 2010 - 21:52
За последните 2 дни, 2 пъти ми се случи да не може да запали меро (С200 Бензин). От 5-тия път някъде пали като давах леки почивки. Направи ми впечатление, че не чувах помпата. Дали е тръгнала да дава фира? Също така имах един друг проблем (преди седмица 2). Тръгвам да паля, запалва, вдига оборотите до към 1000-1200 и бавно почват да падат и накрая изгасва. Няколко пъти го направи това до като накрая не изгасна и потеглих. Също така, като почнаха да падат и тръгваше да гасне давах газ но оборотите и двигателя не реагираха. След като запалих веднага я закарах на майстор. Връзвахме колата към комп. но той не отчете грешки. Каза, че има вероятност да не прехвърля от единия резервоар в другия (w202 били с 2) и препоръча да покарам колата с резервоар над половината. Проблема малко по малко отшумя но се появи това, че не иска да запали.
Някой може ли да даде мнение... и евентуална цена на помпата.
Така и така съм се развихрил да попитам при +3 градуса нормално ли е за 2.5 км да вдигне температурата до 80? Даже парното си духаше топло. (климатроник е ама си го пуснах на EC ... безь климатик)
Благодаря.
Някой може ли да даде мнение... и евентуална цена на помпата.
Така и така съм се развихрил да попитам при +3 градуса нормално ли е за 2.5 км да вдигне температурата до 80? Даже парното си духаше топло. (климатроник е ама си го пуснах на EC ... безь климатик)
Благодаря.
#2
Posted 05 February 2010 - 00:37
Насочи си вниманието по-скоро към релето на помпата и бушона.А защо не и задръстен бензинов филтър?
#3
Posted 05 February 2010 - 11:09
Колега, имах същия проблем. Когато давам на контакт да запаля и аз не чувах всеки път помпата. Ходих в сервиза на Петко. Компа на показа грешки и при мен. Оказа се, че единия от кабелите, който влиза в комутатора не дава добре контакт. Моята даже гаснеше в движение. Можеш да пробваш като тръгваш да палиш и не чуеш помпата, размърдай леко кабелите, който влизат в комутатора и би трябвало да я чуеш.
Тези модели страдат от окабеляването на двигателя. От както притегнаха кабелите по-добре към комутатора , нямам никакъв проблем.
Тези модели страдат от окабеляването на двигателя. От както притегнаха кабелите по-добре към комутатора , нямам никакъв проблем.
#4
Posted 06 February 2010 - 21:16
Насочи си вниманието по-скоро към релето на помпата и бушона.А защо не и задръстен бензинов филтър?
а колега къде се намира бензиновия филтър ?
аз имам подобен проблем като е по студено, под - 5 -6 градуса не държи обороти и ако не държа аз на 1200-1300 за около 2-3 мин. гасне, днес като потеглях се опита да загасне и в продължение на 2-3 км в момента в който пусна газта и я натисна отново се позадавя леко и нерешително дига обороти, мине ли 1400-1500 оборота всичко е наред докато пак не пусна газта и не падне под тези обороти
последно заредих бензин от петрол А95, дали бензина им е кофти нз досега този номер така да позахлъцва не беше ми го правил
а като температурата е до -5 -6 сама си държи 1100-1200 оборота което си е нормално, но при по студено не иска
имам и друг проблем от време на време като пусна газта и оборотите не падат или започват да се покачват, мисля че е нещо от дроселната клапа...
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#5
Posted 08 February 2010 - 01:26
Благодаря за предложенията. Филтъра го сменях лятото. За комутатора ще проверя.
#6
Posted 08 February 2010 - 10:18
а колега къде се намира филтъра ?Благодаря за предложенията. Филтъра го сменях лятото. За комутатора ще проверя.
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#7
Posted 08 February 2010 - 10:25
Като вдигнеш колата на колонен крик ,а колега къде се намира филтъра ?
филтъра и помпата ще ги видш скрити под(над) един пластмасов капак до задна дясна гума
Капака се държи е 3 бр. пластмасови гайки
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#8
Posted 08 February 2010 - 11:57
благодаря колега
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#9
Posted 17 May 2010 - 19:35
Колега реши ли проблема и ако да как, че аз го имам същия.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users