Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

питане за контактен ключW 210


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 ilianrec

ilianrec

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:

Публикувано 01 февруари 2010 - 21:08

имам следния проблем,мерцедеса е е–класа CDI.98г.с пластмасовия ключ,значи клчюча се приема от четеца а не иска да върти.Аз мисля ,че проблема е в механиката на ключа, имали някой идея как може да се отстрани този проблем.
  • 0

#2 mitko3

mitko3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    C180 1998

Публикувано 04 февруари 2010 - 16:29

имам следния проблем,мерцедеса е е–класа CDI.98г.с пластмасовия ключ,значи клчюча се приема от четеца а не иска да върти.Аз мисля ,че проблема е в механиката на ключа, имали някой идея как може да се отстрани този проблем.

говорил съм с ключар и ми обясни че имат определен брой запалвания. трябва да отидеш и да ти направят нов и мисля че ми каза доста висока цена.
  • 0

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2010 - 23:16

Нямат брой запалвания - или работи или не работи. Евентуално има ограничен брой запалвания на сервизния ключ, който изглежда като карта - голям, правоъгълен и плосък. Нормалния IR ключ (това, на което колегата казва "пластмасов") си работи постоянно и при това не му трябват батерии за да работи!

Цената на ключа варира между 400 и 600 лв в зависимост от модела, аларма, без аларма, с два, с три или с четири бутона и т.н.

А към колегата - колата само един ключ ли има? Ако пали нормално с другите ключове - значи имаш проблем със самия ключ. Ако не пали с никой от ключовете - може проблемът да е в ключалката. Важен въпрос е, като поставиш ключа - чуваш ли че се отключва воланът (още преди да си въртял). Казвам чуваш ли, защото отключването на волана е с един специфичен звук от вакум моторчето, което освобождава механиката. Ако се чува този звук - това означава, че електрониката разпознава ключа и проблемът е механичен. Ако не се чува този звук - вероятно проблемът е в електрониката или ключа, защото изобщо не познава ключа.

Тия ключалки се пълнят с прах и с времето стават малко тегави. Но не знам как се чистят! Внимавай с чистенето, че при някои модели свалянето на електрониката на ключалката може съвсем да блокира колата!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 ilianrec

ilianrec

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2010 - 13:25

Нямат брой запалвания - или работи или не работи. Евентуално има ограничен брой запалвания на сервизния ключ, който изглежда като карта - голям, правоъгълен и плосък. Нормалния IR ключ (това, на което колегата казва "пластмасов") си работи постоянно и при това не му трябват батерии за да работи!

Цената на ключа варира между 400 и 600 лв в зависимост от модела, аларма, без аларма, с два, с три или с четири бутона и т.н.

А към колегата - колата само един ключ ли има? Ако пали нормално с другите ключове - значи имаш проблем със самия ключ. Ако не пали с никой от ключовете - може проблемът да е в ключалката. Важен въпрос е, като поставиш ключа - чуваш ли че се отключва воланът (още преди да си въртял). Казвам чуваш ли, защото отключването на волана е с един специфичен звук от вакум моторчето, което освобождава механиката. Ако се чува този звук - това означава, че електрониката разпознава ключа и проблемът е механичен. Ако не се чува този звук - вероятно проблемът е в електрониката или ключа, защото изобщо не познава ключа.

Тия ключалки се пълнят с прах и с времето стават малко тегави. Но не знам как се чистят! Внимавай с чистенето, че при някои модели свалянето на електрониката на ключалката може съвсем да блокира колата!

Значи колега аз съм с тоя ключ като карта както казваш другия не ми работи.Обаче отключва волана просто запъва нещо механиката на ключалката,като колата поседи 10 минути някаде с искаран ключ и пали.Значи моя ключ е сервизен такали.
  • 0

#5 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2010 - 23:45

http://www.mbclub.bg...a...st&p=179429

Ключа на снимката долу вляво е сервизния - другите са нормалните.
Най-добре направи диагностика на колата и ако пробелмът е в ключа - ходи за нов...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни