
питане за контактен ключW 210
Започната от ilianrec, 01 фев 2010 - 21:08:47
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2010 - 21:08
имам следния проблем,мерцедеса е е–класа CDI.98г.с пластмасовия ключ,значи клчюча се приема от четеца а не иска да върти.Аз мисля ,че проблема е в механиката на ключа, имали някой идея как може да се отстрани този проблем.
#2
Публикувано 04 февруари 2010 - 16:29
говорил съм с ключар и ми обясни че имат определен брой запалвания. трябва да отидеш и да ти направят нов и мисля че ми каза доста висока цена.имам следния проблем,мерцедеса е е–класа CDI.98г.с пластмасовия ключ,значи клчюча се приема от четеца а не иска да върти.Аз мисля ,че проблема е в механиката на ключа, имали някой идея как може да се отстрани този проблем.
#3
Публикувано 04 февруари 2010 - 23:16
Нямат брой запалвания - или работи или не работи. Евентуално има ограничен брой запалвания на сервизния ключ, който изглежда като карта - голям, правоъгълен и плосък. Нормалния IR ключ (това, на което колегата казва "пластмасов") си работи постоянно и при това не му трябват батерии за да работи!
Цената на ключа варира между 400 и 600 лв в зависимост от модела, аларма, без аларма, с два, с три или с четири бутона и т.н.
А към колегата - колата само един ключ ли има? Ако пали нормално с другите ключове - значи имаш проблем със самия ключ. Ако не пали с никой от ключовете - може проблемът да е в ключалката. Важен въпрос е, като поставиш ключа - чуваш ли че се отключва воланът (още преди да си въртял). Казвам чуваш ли, защото отключването на волана е с един специфичен звук от вакум моторчето, което освобождава механиката. Ако се чува този звук - това означава, че електрониката разпознава ключа и проблемът е механичен. Ако не се чува този звук - вероятно проблемът е в електрониката или ключа, защото изобщо не познава ключа.
Тия ключалки се пълнят с прах и с времето стават малко тегави. Но не знам как се чистят! Внимавай с чистенето, че при някои модели свалянето на електрониката на ключалката може съвсем да блокира колата!
Цената на ключа варира между 400 и 600 лв в зависимост от модела, аларма, без аларма, с два, с три или с четири бутона и т.н.
А към колегата - колата само един ключ ли има? Ако пали нормално с другите ключове - значи имаш проблем със самия ключ. Ако не пали с никой от ключовете - може проблемът да е в ключалката. Важен въпрос е, като поставиш ключа - чуваш ли че се отключва воланът (още преди да си въртял). Казвам чуваш ли, защото отключването на волана е с един специфичен звук от вакум моторчето, което освобождава механиката. Ако се чува този звук - това означава, че електрониката разпознава ключа и проблемът е механичен. Ако не се чува този звук - вероятно проблемът е в електрониката или ключа, защото изобщо не познава ключа.
Тия ключалки се пълнят с прах и с времето стават малко тегави. Но не знам как се чистят! Внимавай с чистенето, че при някои модели свалянето на електрониката на ключалката може съвсем да блокира колата!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 05 февруари 2010 - 13:25
Значи колега аз съм с тоя ключ като карта както казваш другия не ми работи.Обаче отключва волана просто запъва нещо механиката на ключалката,като колата поседи 10 минути някаде с искаран ключ и пали.Значи моя ключ е сервизен такали.Нямат брой запалвания - или работи или не работи. Евентуално има ограничен брой запалвания на сервизния ключ, който изглежда като карта - голям, правоъгълен и плосък. Нормалния IR ключ (това, на което колегата казва "пластмасов") си работи постоянно и при това не му трябват батерии за да работи!
Цената на ключа варира между 400 и 600 лв в зависимост от модела, аларма, без аларма, с два, с три или с четири бутона и т.н.
А към колегата - колата само един ключ ли има? Ако пали нормално с другите ключове - значи имаш проблем със самия ключ. Ако не пали с никой от ключовете - може проблемът да е в ключалката. Важен въпрос е, като поставиш ключа - чуваш ли че се отключва воланът (още преди да си въртял). Казвам чуваш ли, защото отключването на волана е с един специфичен звук от вакум моторчето, което освобождава механиката. Ако се чува този звук - това означава, че електрониката разпознава ключа и проблемът е механичен. Ако не се чува този звук - вероятно проблемът е в електрониката или ключа, защото изобщо не познава ключа.
Тия ключалки се пълнят с прах и с времето стават малко тегави. Но не знам как се чистят! Внимавай с чистенето, че при някои модели свалянето на електрониката на ключалката може съвсем да блокира колата!
#5
Публикувано 05 февруари 2010 - 23:45
http://www.mbclub.bg...a...st&p=179429
Ключа на снимката долу вляво е сервизния - другите са нормалните.
Най-добре направи диагностика на колата и ако пробелмът е в ключа - ходи за нов...
Ключа на снимката долу вляво е сервизния - другите са нормалните.
Най-добре направи диагностика на колата и ако пробелмът е в ключа - ходи за нов...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни