Проблем с A140 2000г.Непекъснато свети SRS
Започната от nasowardog, 01 фев 2010 - 09:20:29
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2010 - 09:20
С няколко думи,там където живеем имаме доста стръмна улица.Сега зимата когато неса почистени от снега,горката колица се мъчи на горе и при поредното катерене светна SRS .
Така няколко дни си свети.Закарахме я на диагностика,равносметка 50лв.имало скъсана жичка(която са опшравили).Ок ама след един ден пак нагоре из улиците и пак светна.Ако някой зна ка се оправя проблема нека сподели,ще съм му много благодарен.
Така няколко дни си свети.Закарахме я на диагностика,равносметка 50лв.имало скъсана жичка(която са опшравили).Ок ама след един ден пак нагоре из улиците и пак светна.Ако някой зна ка се оправя проблема нека сподели,ще съм му много благодарен.
#2
Публикувано 01 февруари 2010 - 13:11
SRS ти е системата за коланите и въздушните възглавници и няма връзка с това, че си се качвал по стръмен път.
На мен ако ми кажат след диагностиката, че е скъсана жица и са го оправили, а след два дни светне пак - бих се върнал да си искам парите обратно!
Но съветът ми е да отидеш на истински сервиз, където наистина да направят диагностика и да кажат къде е проблемът.
На мен ако ми кажат след диагностиката, че е скъсана жица и са го оправили, а след два дни светне пак - бих се върнал да си искам парите обратно!
Но съветът ми е да отидеш на истински сервиз, където наистина да направят диагностика и да кажат къде е проблемът.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 01 февруари 2010 - 13:16
Ако визираш един жълт триъгълник, който ти е присветвал, докато си се изкачвал по стръмна и непочистена улица - светнал ти е ASR-a, което е повече от нормално !
Светва, когато системата сработва и трябва да загасне след това.
Светва, когато системата сработва и трябва да загасне след това.
#4
Публикувано 01 февруари 2010 - 13:18
Хахаха скъсана жичка......
Колеги, как с лека ръка си давате парите само.
Червена лампа SRS на таблото означава да не разчиташ на въздушните си възглавници, нищо общо няма с изкачването на наклони. Върни се при тоя "диагностик" и го попитай коя жичка е сменил, ама да ти я покаже искай. След това си поискай парите обратно, тегли му една майна и забрави за този сервиз.
Колеги, как с лека ръка си давате парите само.
Червена лампа SRS на таблото означава да не разчиташ на въздушните си възглавници, нищо общо няма с изкачването на наклони. Върни се при тоя "диагностик" и го попитай коя жичка е сменил, ама да ти я покаже искай. След това си поискай парите обратно, тегли му една майна и забрави за този сервиз.
#5
Публикувано 01 февруари 2010 - 20:19
Абсолютно прави са колегите, че SRS няма никаква връзка с ESP и стабилността по хлъзгав път. Жълтият триъгълник с удивителен знак в средата на таблото е сигналната лампа на ESP и би могъл да свети поради хлъзгавия път, но ако свети SRS някой от сензорите на въздушните възглавници има проблем. Погледни между двете предни седалки (където са копчетата са сваляне на стъклата) - там има една жълто-червена лампичка, която светва при запалване и угасва 10-на секунди след запалване на авотмобила. Тя е за сензора на въздушната възглавница на пътника до водача. Обикновено този сензор прави проблем и лампичката постоянно свети. След това започва да свети и SRS. При всички положения е нужна стабилна диагностика в специализиран сервиз, защото системите за сигурност не са за подценяване.
#6
Публикувано 09 февруари 2010 - 13:49
Така в средата(м/у седалките) лампичката угасва но тази на таблото си свети SRS червено.Проблема бил с въздушната възглавница на волана,и по точно както съм написъл по горе с лентовия кабел.Нов кабела струва 207лв в балкан стар,ужас.
#7
Публикувано 09 февруари 2010 - 14:24
Разглобявал съм волана, да знаеш, че лентовия кабел не е просто кабел, така че цената не е необоснована. Все пак провери и на друго място, ако ти се струва скъпо. То е една плоста кръгла кутия с диаметъра на кожуха на волана, в която този лентов кабел е навит спираловидно като пружина на часовник. В кабела има писти (жилки) за въздушната възглавница, за клаксона и за един мноко особен жироскоп, който също е една подобна плоска кръгла кутия, която стои точно над кутията на лентовия кабел. Този жироскоп подава информация в какво положение е завъртян волана, което е необходимо за ESP системата. Има жироскоп и в купето и отделно датчици в колелата. Така ако има отклонение в зададения курс от волана и посоката, в която се движи купето, както и евентуално превъртане в колелата, ESP системата се включва. Така че ако нещо се е прекъснало в лентовия кабел, може и други системи да откажат да работят. Смяната не е трудна. Воланът се сваля сравнително лесно, но ако нямаш технически познания и инструменти, не опитвай сам. И да знаеш, кожухът на волана не се сваля, сваля се воланът и оттам се бърка навътре. Първо развиваш с еврейска звезда два болта отзад на волана и пада предната част на волана - въздужната възглавница. Внимавай как разкачаш клемите, за да знаеш после как да ги закачиш, макар че те са с различна големина. И всичко правиш на изключен акумулатор! Докато ремонтираш, съхранявай въздушната възглавница в същата изправена позиция, както е на волана. След това вече може да свалиш жироскопа и лентовия кабел. Сега като се замисля, дори не е необходимо да сваляш волана. Иначе той се държи с един централен болт, който обаче ако развиеш, после трябва да завиеш задължително с динамометричен ключ на 80 kN. И внимавай със зацепването на волана към кормилната ос. Когато разглабяш волана, предните колела трябва да са в напълно изправено положение. Ако не си сигурен, под предния капак се вижда оста на волана, има специален маркер - едно триъгълниче, което трябва да сочи към едно друго на неподвижната част. Така ще си сигурен, че колелата са успоредни. Пипкава работа е, но не е нещо особено сложно. Успех!
#8
Публикувано 09 февруари 2010 - 23:40
Умрел ти е кабела на предна дясна седалка. Свързан е с ербега. Сменя се, струва, детска болест на А класата!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Публикувано 10 февруари 2010 - 00:09
Не мисля, че е това. Лампичката за въздушната възглавница на пасажера угасва, значи сензорът работи. Ако проблемът е там, сензорът няма да усеща липсата или наличието на пасажер и лампичката между седалките ще свети постоянно. При проблем с пасажерската въздушна възглавница SRS на таблото не свети.Умрел ти е кабела на предна дясна седалка. Свързан е с ербега. Сменя се, струва, детска болест на А класата!
#10
Публикувано 10 февруари 2010 - 08:56
Напротив,СРС свети когато има проблем и с пасажерската седалка,аз съм имал проблем със скъсан кабел и подмяната му реши всичко.
#11
Публикувано 10 февруари 2010 - 20:03
Дам свети постоянно. Минах и през тази болест. И то винаги е на дясната седалка, мама му. Като купих втората А класа ми светна СРС и не изгасна, даже веднъж мина дори в авариен режим. Какво светкане бе и как се движех с 50 км по магистралата. Бе автоматик тази колица и кви ли не мисли ми минаха през тиквата!
Смениха кабела, всичко с работа излезе кам 200 евро!
http://www.elchfans....e_w168.php?st=1
Те са си го написали немците в детските болести!
Смениха кабела, всичко с работа излезе кам 200 евро!
http://www.elchfans....e_w168.php?st=1
Те са си го написали немците в детските болести!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни