Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

МБ124 ЦЕ200 Проблем с болта на обтяжната ролка


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Henry

Henry

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990

Posted 31 January 2010 - 17:37

Здравейте, след няколко дни просвирвания реших да натегна пистовия ремък на моя МБ ЦЕ200 122кс 1990г. поради факта че беше сменян наскоро и реших че не е бил натегнат като хората както си и беше и... при самото навиване на болта каза пук...и болта започна да излиза цял като се е откачил от куката която го държи за ролката поне така изглежда .. та въпроса ми е закача ли се лесно и как може да бъде направено от мен . Мерси колеги

Attached Files


  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 31 January 2010 - 17:48

Оправя се с нова част. Просто й е дошло времето. Струваше около 150лв преди 2 години. Това е слабо място на този двигател. Като се замисля - над 15 години е работило, не е толкова слабо място, но и то си има ресурс.
А може и да бъркам за обтегача, но при мен не можеше да се ремонтира, а аз по системата "с тел" не давам на майстори да ми работят по колата.
Успех!
  • 0

#3 Henry

Henry

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990

Posted 31 January 2010 - 17:55

Мерси колега, дали ще има проблем да я закарам до някой майстор така или ще трябва да викам пътна помощ или да я дърпам защото колата пали но ремъка свири ужасно.
  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 31 January 2010 - 17:59

колега и при мен така свиреше ремъка след смяна и помислих че не са го обтегнали и като отидох на друг сервиз да го обтегнат казаха че се е скъсан тампона на обтегача и се сменя с нов 190 лева това късане се получава когато започнеш да натягаш ремъка само отгоре без да си отхлабил отдолу нещо като контра има и който не го знае това и се опита да го обтегне става белята все пак отиди да ти го проверят някъде където разбират да ти казат със сигурност дали това е станало защото 190 лева не е малко пари и още 40 лв за работа ми взеха това ти говоря преди 2 години
  • 0

#5 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 31 January 2010 - 18:01

Мерси колега, дали ще има проблем да я закарам до някой майстор така или ще трябва да викам пътна помощ или да я дърпам защото колата пали но ремъка свири ужасно.

аз си я карах така няколко дни то каквото е станало е станало : ) само където свири много но до сервиза сигурно ще изкара поне на мойта нищо и нямаше като я карах няколко дни просто ремъка ще си е хлабав
  • 0

#6 Henry

Henry

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990

Posted 31 January 2010 - 18:58

Благодаря колеги :allhail: . колата отива утре в първия сервиз до летище софия който намеря :drift1:
  • 0

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 31 January 2010 - 22:33

Мммм да неприятно. Тампонът се къса не от пренатягане, а защото му е дошло времето, сигурен бъди че това е оригиналния обтегач, ролка и тампон. Сменя се с нова част, комплект. Мисля че Боян (Lorinser) продаваше истински обтегачи на много добри цени в неговата тема за тунинг частите, провери, няма да съжаляваш, все пак са оригинални.
Смяната не е толкова сложна, аз си го смених пред блока, просто човек трябва да знае какво прави.
  • 0

#8 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 31 January 2010 - 23:14

Мммм да неприятно. Тампонът се къса не от пренатягане, а защото му е дошло времето, сигурен бъди че това е оригиналния обтегач, ролка и тампон. Сменя се с нова част, комплект. Мисля че Боян (Lorinser) продаваше истински обтегачи на много добри цени в неговата тема за тунинг частите, провери, няма да съжаляваш, все пак са оригинални.
Смяната не е толкова сложна, аз си го смених пред блока, просто човек трябва да знае какво прави.

да но после трябва да знаеш и как точно минава ремъка по ролките : )
  • 0

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 31 January 2010 - 23:16

да но после трябва да знаеш и как точно минава ремъка по ролките : )

Знам колега, много добре знам как минава ремъка през ролките.
  • 0

#10 Henry

Henry

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990

Posted 01 February 2010 - 22:17

колеги днес бях на майстор....болта все още си е така майстора каза че никаква роля не играел ремъка се натягал отдолу(някаде си) смениха ми ремъка с нов някаква щанга и термостата ....найстина ли може да си остане така или нещо не попаднах на майстор?
  • 0

#11 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
Garage View Garage

Posted 01 February 2010 - 23:05

Де ги тия "майстори" бре? Като са толкоз големи,не можаха ли да махнат ремъка изобщо? Какво му беше на ремъка,който реши да обтягаш,та са го сменили? Нали беше сменян наскоро.Има ръководства за обслужване и ремонт.Свалете си ги и четете.Тогава няма да се случват такива неща,ако решите сами да майсторите.Не може да остане така.Или по-точно,ако остане така няма да може да се обтяга ремъка по нормалния начин.Счупила се е плочката посредством която се завърта оста на ролката вероятно.Да беше писал откъде си поне.Не че ще ти идваме на гости.Може някой от форума да те насочи към добри майстори или да ти помогне. :friends:
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#12 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 02 February 2010 - 00:07

колеги днес бях на майстор....болта все още си е така майстора каза че никаква роля не играел ремъка се натягал отдолу(някаде си) смениха ми ремъка с нов някаква щанга и термостата ....найстина ли може да си остане така или нещо не попаднах на майстор?

ако не е вършел никъква работа както казват "майсторите" защо им е било на немците да го слагат ? може би да направят колата по тежка : )
  • 0

#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 02 February 2010 - 07:08

Колега, не си попаднал на майстор. Типично по български отиваш за едно нещо, некадърния майстор ти сменява и куп други, взима ти парите и те изпраща да си ходиш по живо по здраво. Със сигурност болта, който се е откачил(по-скоро е отчупил парче от планката) играе много важна роля, обаче тъпия ти майстор не го знае това. Както каза колегата има си ръководства- купувайте ги и четете.
Кажи от къде си и най-важното имаш ли гараж, имам малко свободно време тия дни и бих си изцапал ръцете, за да ти помогна- поне знам какво правя, а не като майсторите на които си попаднал- хем неграмотни, хем некадърни хем са те излъгали накрая. Обаче имай впредвид, че за да оправим проблема се иска нов обтегач- комплект.
  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 08 February 2010 - 19:18

Колега то преди да се натяга, се развива един друг болт. Този който стои на самата "люлка" с амортесьора. И тогава се навива или разхлабва обтегача.

Attached Files


  • 0

#15 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Posted 09 February 2010 - 01:43

Колеги, от къде може да се намери ръководство за ремонт? Питал съм по доста книжарници, но за 124 не съм намерил. Има за Фордове, Опели, Рена... Ако някой може да помогне, ще съм мн. благодарен.
  • 0
Публикувано изображение




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users