Запушени дюзи на пръскачките ?
Започната от artmika, 30 яну 2010 - 18:03:49
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 януари 2010 - 18:03
Има ли тарикатлък за отпушването им ?
Смених помпата и проверих маркучите - не са запушени.
В дюзичките е проблема ...
Ще съм благодарен, ако някой сподели опит по проблема.
Смених помпата и проверих маркучите - не са запушени.
В дюзичките е проблема ...
Ще съм благодарен, ако някой сподели опит по проблема.
#2
Публикувано 30 януари 2010 - 22:33
Има
#3
Публикувано 31 януари 2010 - 00:34
Можеше да се избегне новата помпа,а можеше и да пишеш в другата тема,за да се завърши темата вместо да отваряш тази...
Сваляй пръскалките накисни ги,чисти ги и на някой компресор ги продухай.
Сваляй пръскалките накисни ги,чисти ги и на някой компресор ги продухай.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 31 януари 2010 - 12:09
Сигурно нещо съм причинил претоварване на системата с пускането на нова тема .... извинете.
И ... благодаря.
Правилно се бях зарекъл да не питам в бг форум - няма особено смисъл.
Айде със здраве !
П.П. За инфо - старата помпа не работеше.
И ... благодаря.
Правилно се бях зарекъл да не питам в бг форум - няма особено смисъл.
Айде със здраве !
П.П. За инфо - старата помпа не работеше.
#5
Публикувано 31 януари 2010 - 16:58
Благодаря ти братко-да ти се връща,имаш проблем питаш-отговаря ти се,за системата питай г-н Горанов,обаче и този "бг форум" има търсачка,и когато инфото по даден казус е разхвърляно ти излизат 800 страници с резултати,вследствие на което,понеже на всички времето им е мноо ценно и не им се чете се пуска дъвкана тема.Тук има отзивчиви хора,които са готови да помогнат,ако ти колега се засягаш от малка забележка,то ти пожелавам да си останеш с здраве...И много безаварийни,за да не се налага да пишеш в бг форуми,което както отбеляза не е особено смислено.Айде със здраве !
п.с. ако съм те засегнал-сори...нищо лично.
Успех
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 31 януари 2010 - 21:09
Само внимавай при продухването да не прекъснеш едни тънки жички вътре в дюзата - те са мини реотанчета и служат за подгряване през зимата да не замръзнат дюзите. Също, когато откачаш дюзите, маркирай двете кабелчета, които идват от купето, за да ги закачиш после правилно, иначе ще ти изгори бушончето, а то е общо за чистачките.
#7
Публикувано 31 януари 2010 - 21:25
а при мен е запушена задната пръскалка и като пръскам тече вътре в купето тва как се оправя?
#8
Публикувано 01 февруари 2010 - 10:57
Само внимавай при продухването да не прекъснеш едни тънки жички вътре в дюзата - те са мини реотанчета и служат за подгряване през зимата да не замръзнат дюзите. Също, когато откачаш дюзите, маркирай двете кабелчета, които идват от купето, за да ги закачиш после правилно, иначе ще ти изгори бушончето, а то е общо за чистачките.
Благодаря Пламене !
#9
Публикувано 01 февруари 2010 - 10:59
а при мен е запушена задната пръскалка и като пръскам тече вътре в купето тва как се оправя?
Сигурно преди самата пръскалка ти връща вода.
#10
Публикувано 05 февруари 2010 - 21:21
Това е едно от слабите места на А-класите. Не мисля, че ти е запушена пръскалката на задното стъкло. Имам съмнения, че е разкачена връзката между купето и задната врата. Във всички форуми за А-класа се споменава, че ако има вода в багажника (под кората, при резервната гума) то причината винаги е разкачено гумено маркуче, което свързва тръбичката, която минава през купето с дюзата в горната греда на задната врата. Оправя се лесно - махаш кората на задната врата (тя е на шипки и два болта в долната част) и проверяваш там закачено ли е всичко. Тук да вметна, че по този начин се ремонтира и моторчето за задната чистачка - то също е там в горната греда на вратата. Ако проблемът не е във вратата, махаш кората в купето - в горната част в края на тавана. Тя също е на щипки, но после поставянето е малко по-трудно, защото трябва да се напаснат 5 щипки едновременно и да се щракнат обратно с натискане и почукване Та като махнеш кората ще видиш едно маркуче (не помня какъв цвят е, но със сигурност не е жълто! Жълтото е за въздуха. Всички жълти маркучета, които виждаш са за въздух за ключалки, фарове и т.н.) Така че не пипаш жълтото маркуче! Маркучите са три: жълтото - за въздуха, черно - в което са всички кабели и ... май беше кафяво, по което идва водата. То е и най-меко на пипане. Обикновено то се е разкачило. Водата идва от предния резервоар при двигателя, минава под шофьорската седалка, след това под задните седалки, оттам по дясната задна греда (колата гледана отпред) и от гредата завива наляво и тръгва по гредата на покрива. В средата на задната покривна греда се показва и с гумена връзка преминава в задната врата. 100 % там се е прекъснала връзката! Щом казваш, че има теч в купето, няма да е запушена пръскалката. Ако е запушена, просто няма да пръска! Възможно е в един момент да се е запушила дюзата и това да е довело до разкачане на връзката, но при всички случаи нещо се е разкачило! Така че, пръво провери, после дюзата може и сама да се отпуши от налягането. Аз така си отпуших предната лява. Запуших дясната и от налягането, лявата сама се отпуши.а при мен е запушена задната пръскалка и като пръскам тече вътре в купето тва как се оправя?
Дано да съм бил полезен!
#11
Публикувано 06 февруари 2010 - 18:50
Е те тази олигофрения с тръбичката как не са я изчислили от Мерцедес АГ, направо ме хващат ортикарите като си спомня колко съм го борил проблема!То не бе с тиксо да се захваща, то не бяха 1000000000 отваряния, за да пъхна отново тръбата в пръскалката. Даже на първата А класа ми бе умрел механизма за затваряне на вратата и адско блъскане бе при всяко затваряне, така че се опитайте да го отстраните този проблем с теча, защото ще ви очаква ценови шок за тази тъпа ключалка!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#12
Публикувано 06 февруари 2010 - 21:35
Последно нова ключалка за задната врата струваше 250 лв.Е те тази олигофрения с тръбичката как не са я изчислили от Мерцедес АГ, направо ме хващат ортикарите като си спомня колко съм го борил проблема!То не бе с тиксо да се захваща, то не бяха 1000000000 отваряния, за да пъхна отново тръбата в пръскалката. Даже на първата А класа ми бе умрел механизма за затваряне на вратата и адско блъскане бе при всяко затваряне, така че се опитайте да го отстраните този проблем с теча, защото ще ви очаква ценови шок за тази тъпа ключалка!
Не знам при последния модел след 2004, но при тези от 2002 си е все същата технология - тръбата просто си минава от купето във вратата и при отваряне и затваряне постепенно се изхлузва
#13
Публикувано 20 октомври 2014 - 12:46
Проблема явно не е отстранен и при W 169-и при мен имаше теч от дренажните отвори на петата врата и мокра ключалка. Не знам как ми се размина изгарянето на ключалката, защото тя май е електрическа. Ключалката беше подгизнала, шумоизолационната вата-цялата във вода. Цяло лято стъклото се потеше, докато изсъхна отвътре вратата.
При запушване или замръзване на дюзата от налягането маркучето се изхлузва точно преди дюзата.
При W 169 не се сваля цялата кора, а си има малка кора върху основната и при сваляне през отвора се работи лесно, като се разкрива механизма на чистачката. Дреболия, но, явно е типична за модела.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни