Смених помпата и проверих маркучите - не са запушени.
В дюзичките е проблема ...
Ще съм благодарен, ако някой сподели опит по проблема.
Публикувано 30 януари 2010 - 18:03
Публикувано 30 януари 2010 - 22:33
Публикувано 31 януари 2010 - 00:34

Публикувано 31 януари 2010 - 12:09
Публикувано 31 януари 2010 - 16:58
Благодаря ти братко-да ти се връща,имаш проблем питаш-отговаря ти се,за системата питай г-н Горанов,обаче и този "бг форум" има търсачка,и когато инфото по даден казус е разхвърляно ти излизат 800 страници с резултати,вследствие на което,понеже на всички времето им е мноо ценно и не им се чете се пуска дъвкана тема.Тук има отзивчиви хора,които са готови да помогнат,ако ти колега се засягаш от малка забележка,то ти пожелавам да си останеш с здраве...И много безаварийни,за да не се налага да пишеш в бг форуми,което както отбеляза не е особено смислено.Айде със здраве !

Публикувано 31 януари 2010 - 21:09
Публикувано 31 януари 2010 - 21:25
Публикувано 01 февруари 2010 - 10:57
Само внимавай при продухването да не прекъснеш едни тънки жички вътре в дюзата - те са мини реотанчета и служат за подгряване през зимата да не замръзнат дюзите. Също, когато откачаш дюзите, маркирай двете кабелчета, които идват от купето, за да ги закачиш после правилно, иначе ще ти изгори бушончето, а то е общо за чистачките.
Публикувано 01 февруари 2010 - 10:59
а при мен е запушена задната пръскалка и като пръскам тече вътре в купето тва как се оправя?
Публикувано 05 февруари 2010 - 21:21
Това е едно от слабите места на А-класите. Не мисля, че ти е запушена пръскалката на задното стъкло. Имам съмнения, че е разкачена връзката между купето и задната врата. Във всички форуми за А-класа се споменава, че ако има вода в багажника (под кората, при резервната гума) то причината винаги е разкачено гумено маркуче, което свързва тръбичката, която минава през купето с дюзата в горната греда на задната врата. Оправя се лесно - махаш кората на задната врата (тя е на шипки и два болта в долната част) и проверяваш там закачено ли е всичко. Тук да вметна, че по този начин се ремонтира и моторчето за задната чистачка - то също е там в горната греда на вратата. Ако проблемът не е във вратата, махаш кората в купето - в горната част в края на тавана. Тя също е на щипки, но после поставянето е малко по-трудно, защото трябва да се напаснат 5 щипки едновременно и да се щракнат обратно с натискане и почукванеа при мен е запушена задната пръскалка и като пръскам тече вътре в купето тва как се оправя?
Публикувано 06 февруари 2010 - 18:50
Публикувано 06 февруари 2010 - 21:35
Последно нова ключалка за задната врата струваше 250 лв.Е те тази олигофрения с тръбичката как не са я изчислили от Мерцедес АГ, направо ме хващат ортикарите като си спомня колко съм го борил проблема!То не бе с тиксо да се захваща, то не бяха 1000000000 отваряния, за да пъхна отново тръбата в пръскалката. Даже на първата А класа ми бе умрел механизма за затваряне на вратата и адско блъскане бе при всяко затваряне, така че се опитайте да го отстраните този проблем с теча, защото ще ви очаква ценови шок за тази тъпа ключалка!
Публикувано 20 октомври 2014 - 12:46
Проблема явно не е отстранен и при W 169-и при мен имаше теч от дренажните отвори на петата врата и мокра ключалка. Не знам как ми се размина изгарянето на ключалката, защото тя май е електрическа. Ключалката беше подгизнала, шумоизолационната вата-цялата във вода. Цяло лято стъклото се потеше, докато изсъхна отвътре вратата.
При запушване или замръзване на дюзата от налягането маркучето се изхлузва точно преди дюзата.
При W 169 не се сваля цялата кора, а си има малка кора върху основната и при сваляне през отвора се работи лесно, като се разкрива механизма на чистачката. Дреболия, но, явно е типична за модела.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни