Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с 300д


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Daimler 300

Daimler 300

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    124 300д 1987

Публикувано 30 януари 2010 - 11:10

Здр. колеги значи аз съм нов във форума но не и с мерцедесите но имам проблем който немога да разбера от какво е.
Автомобила (124 300 дизел 87г.) пали на студено без проблем,но пуши сиво и гасне на ниски обороти докато загрее.От какво може да е проблема.
Благодаря предварително.
  • 0
Това не е просто Мерцедес,това е 124

#2 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Публикувано 31 януари 2010 - 17:14

И аз имам сходен проблем на моя моя 250д от същата година.
Подозирам разпръсквачите пожене си потракват доста:),твоите как са?
Освен това не ми работи и системата за студен старт което влушава нещата допълнително.
Провери си и погдряващите свещи.
  • 0

#3 Daimler 300

Daimler 300

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    124 300д 1987

Публикувано 01 февруари 2010 - 19:21

Разпръсквачите не тропат а свещите ще трябва да ги проверя.
  • 0
Това не е просто Мерцедес,това е 124

#4 Daimler 300

Daimler 300

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    124 300д 1987

Публикувано 01 февруари 2010 - 19:25

А колега каква е тази система за студен старт
  • 0
Това не е просто Мерцедес,това е 124

#5 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2010 - 12:09

А колега каква е тази система за студен старт


Един вид смукач-обогатител.При 300 D работи на ток-еклектронен, а на 200 и 250 D е на вакум.Ходи при някой електричар да ти оправи обогатитела и не пипай нищо друго.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 02 февруари 2010 - 14:19

Един вид смукач-обогатител.При 300 D работи на ток-еклектронен, а на 200 и 250 D е на вакум.Ходи при някой електричар да ти оправи обогатитела и не пипай нищо друго.


Не е от тва.Така наречения обогатител на тез коли не е нищо друго освен един датчик дет ако е много студено и дърпа малко оборотите нагоре .Нито обогатява ,нито мени ъгъла на впръскаване - на колите с роторни помпи там го прави ама на наште редоваци не става.Тва се задеиства ако е минус 5 и по студено.
Ам и да не работи тая сиситема не е проблем ако работят свещи и има компресия.

В случая на колегите аз залагам на свещи.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 февруари 2010 - 15:59

Ако е от свещи няма да пали безпроблемно,мотора ще се тресе,ще излиза тежък,смрадлив пушек,който след като загрее мотора ще се нормализира.Ако описвате по-точно проблемите,ще има по-точни отговори.Възможно е да са разпръсквачи на дюзи,а може проблема да е комплексен.
  • 0

#8 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 02 февруари 2010 - 16:06

Има вероятност дюзите да "чуркат"
Причините за това са доста.
Щом пали добре в студа значи има компресия, и свещите са наред.
Не е зле да се провери и състоянието на горивните филтри. Даже би трябвало с това да се почне.
Не е задължително някоя дюза да трака за да се разбере че "чурка"
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#9 Daimler 300

Daimler 300

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    124 300д 1987

Публикувано 14 февруари 2010 - 15:27

Благодаря колеги за отговорите.
  • 0
Това не е просто Мерцедес,това е 124

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 февруари 2010 - 19:59

Благодаря колеги за отговорите.

Ти хубаво благодариш,ама чакаме да кажеш какъв е резултата,за да сме полезни на следващите нуждаещи.
  • 0

#11 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 01 март 2010 - 12:30

Ако е от свещи няма да пали безпроблемно,мотора ще се тресе,ще излиза тежък,смрадлив пушек,който след като загрее мотора ще се нормализира.Ако описвате по-точно проблемите,ще има по-точни отговори.Възможно е да са разпръсквачи на дюзи,а може проблема да е комплексен.


От това дет са казали колегите аз поне разбирам че проблема е само на студено......
На наще мерцове -603 ,602 мотор палят без проблеми и даже и 2 свещи да ги няма... и човека точно тва и казава - пуши сиво..... демек неизгоряла нафта.
Ако кат загрее се оправя - свещи.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#12 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Публикувано 04 март 2010 - 16:59

И аз за свещи си мисля макар че лампата за подгряването си ми свети, знам че нямам изгоряла ама до колко вършат работа е друг въпрос.
Пък като паля тресенето е голямо,ако не му подам леко гас да се успокои ще ми падне двигатела,имам чувство че не работят всичките цилиндри
и не се форсира, след няколко секунди се чува сякаш нещо изчатква на метал и тогава заработва както трябва.Като загре си работи равномерно
и шумно :) ама пък е на 500к. км и на -10 пали пък нека си трака.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни