проблем с 300д
Started by Daimler 300, 30 Jan 2010 - 11:10:10
11 replies to this topic
#1
Posted 30 January 2010 - 11:10
Здр. колеги значи аз съм нов във форума но не и с мерцедесите но имам проблем който немога да разбера от какво е.
Автомобила (124 300 дизел 87г.) пали на студено без проблем,но пуши сиво и гасне на ниски обороти докато загрее.От какво може да е проблема.
Благодаря предварително.
Автомобила (124 300 дизел 87г.) пали на студено без проблем,но пуши сиво и гасне на ниски обороти докато загрее.От какво може да е проблема.
Благодаря предварително.
Това не е просто Мерцедес,това е 124
#2
Posted 31 January 2010 - 17:14
И аз имам сходен проблем на моя моя 250д от същата година.
Подозирам разпръсквачите пожене си потракват доста,твоите как са?
Освен това не ми работи и системата за студен старт което влушава нещата допълнително.
Провери си и погдряващите свещи.
Подозирам разпръсквачите пожене си потракват доста,твоите как са?
Освен това не ми работи и системата за студен старт което влушава нещата допълнително.
Провери си и погдряващите свещи.
#3
Posted 01 February 2010 - 19:21
Разпръсквачите не тропат а свещите ще трябва да ги проверя.
Това не е просто Мерцедес,това е 124
#4
Posted 01 February 2010 - 19:25
А колега каква е тази система за студен старт
Това не е просто Мерцедес,това е 124
#6
Posted 02 February 2010 - 14:19
Един вид смукач-обогатител.При 300 D работи на ток-еклектронен, а на 200 и 250 D е на вакум.Ходи при някой електричар да ти оправи обогатитела и не пипай нищо друго.
Не е от тва.Така наречения обогатител на тез коли не е нищо друго освен един датчик дет ако е много студено и дърпа малко оборотите нагоре .Нито обогатява ,нито мени ъгъла на впръскаване - на колите с роторни помпи там го прави ама на наште редоваци не става.Тва се задеиства ако е минус 5 и по студено.
Ам и да не работи тая сиситема не е проблем ако работят свещи и има компресия.
В случая на колегите аз залагам на свещи.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#7
Posted 02 February 2010 - 15:59
Ако е от свещи няма да пали безпроблемно,мотора ще се тресе,ще излиза тежък,смрадлив пушек,който след като загрее мотора ще се нормализира.Ако описвате по-точно проблемите,ще има по-точни отговори.Възможно е да са разпръсквачи на дюзи,а може проблема да е комплексен.
#8
Posted 02 February 2010 - 16:06
Има вероятност дюзите да "чуркат"
Причините за това са доста.
Щом пали добре в студа значи има компресия, и свещите са наред.
Не е зле да се провери и състоянието на горивните филтри. Даже би трябвало с това да се почне.
Не е задължително някоя дюза да трака за да се разбере че "чурка"
Успех
Причините за това са доста.
Щом пали добре в студа значи има компресия, и свещите са наред.
Не е зле да се провери и състоянието на горивните филтри. Даже би трябвало с това да се почне.
Не е задължително някоя дюза да трака за да се разбере че "чурка"
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#9
Posted 14 February 2010 - 15:27
Благодаря колеги за отговорите.
Това не е просто Мерцедес,това е 124
#10
Posted 15 February 2010 - 19:59
Ти хубаво благодариш,ама чакаме да кажеш какъв е резултата,за да сме полезни на следващите нуждаещи.Благодаря колеги за отговорите.
#11
Posted 01 March 2010 - 12:30
Ако е от свещи няма да пали безпроблемно,мотора ще се тресе,ще излиза тежък,смрадлив пушек,който след като загрее мотора ще се нормализира.Ако описвате по-точно проблемите,ще има по-точни отговори.Възможно е да са разпръсквачи на дюзи,а може проблема да е комплексен.
От това дет са казали колегите аз поне разбирам че проблема е само на студено......
На наще мерцове -603 ,602 мотор палят без проблеми и даже и 2 свещи да ги няма... и човека точно тва и казава - пуши сиво..... демек неизгоряла нафта.
Ако кат загрее се оправя - свещи.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#12
Posted 04 March 2010 - 16:59
И аз за свещи си мисля макар че лампата за подгряването си ми свети, знам че нямам изгоряла ама до колко вършат работа е друг въпрос.
Пък като паля тресенето е голямо,ако не му подам леко гас да се успокои ще ми падне двигатела,имам чувство че не работят всичките цилиндри
и не се форсира, след няколко секунди се чува сякаш нещо изчатква на метал и тогава заработва както трябва.Като загре си работи равномерно
и шумно ама пък е на 500к. км и на -10 пали пък нека си трака.
Пък като паля тресенето е голямо,ако не му подам леко гас да се успокои ще ми падне двигатела,имам чувство че не работят всичките цилиндри
и не се форсира, след няколко секунди се чува сякаш нещо изчатква на метал и тогава заработва както трябва.Като загре си работи равномерно
и шумно ама пък е на 500к. км и на -10 пали пък нека си трака.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users