Теч от помпата на хидравликата
Започната от marinm, 28 яну 2010 - 22:21:45
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 януари 2010 - 22:21
Здарейте прочетах всичко по темата (мисля де) но не намерих някой с моя проблем.
Колата е 250д 87г. протече ми хидравличната помпа и преди си имаше леко омасляване,
но сега падна и нивото в казанчето рязко зашото скоро го гледах.
Та искам да питам подлежи ли на ремонт тази помпа,и ако е така надявам се да мина с някоя семеринка.
Не съм я свалял още ама и това ще стане докато не е станало късно ако вече не е.
Колата е 250д 87г. протече ми хидравличната помпа и преди си имаше леко омасляване,
но сега падна и нивото в казанчето рязко зашото скоро го гледах.
Та искам да питам подлежи ли на ремонт тази помпа,и ако е така надявам се да мина с някоя семеринка.
Не съм я свалял още ама и това ще стане докато не е станало късно ако вече не е.
#2
Публикувано 28 януари 2010 - 23:03
Не е само семеринг. Има и лагерна втулка, която вероятно е износена за да протече семеринга. Иска се подходящ материал и добър стругар. Правил съм го преди 3,5 год. и още не е протекла пак. Успех!
#3
Публикувано 28 януари 2010 - 23:33
Така се надявах на семеринка ако можеш дай малко подробности
тази лагерна втулка ще се даде ли без бой или да я плаша с чука
тази лагерна втулка ще се даде ли без бой или да я плаша с чука
#4
Публикувано 29 януари 2010 - 09:12
Колега, преди 3 месеца смених само семеринга(около 10 лв) и всичко се оправи (преди течеше от него) ако искаш мога да ти дам номера на семеринга и схема на цялата помпа, разглобена на части - сменя се много лесно за 30мин. работа, имах проблем само с натягането на ремъка, но моя е бензин. Не съм сменял втулка, видя ми се добре, пък и да изкара още 20 години все файда....Така се надявах на семеринка ако можеш дай малко подробности
тази лагерна втулка ще се даде ли без бой или да я плаша с чука
#5
Публикувано 29 януари 2010 - 12:42
Ще съм ти много благодарен ако споделиш това-онова.
Помпата не е отваряна никога,последно маслото е сменяно преди около
5-6 години а от тогава колата има към 200000км.
Чета тука че на 80000 се сменяло дано да е семеринга
ама и да не е ще я прая има да си избива 3-4 смени на маслото
Помпата не е отваряна никога,последно маслото е сменяно преди около
5-6 години а от тогава колата има към 200000км.
Чета тука че на 80000 се сменяло дано да е семеринга
ама и да не е ще я прая има да си избива 3-4 смени на маслото
#6
Публикувано 29 януари 2010 - 14:21
Колега, семеринга е 20х30х7 на картинката става въпрос за номер 2 от схемата, не се плаши, не се разглобява всичко... Като свалиш капачка номер3(държи се с 4 болта), ще излезе всичко, сваляш една зегерка(пред ном.8) издърпваш оста (ном.1) и сменяш семеринга (ном.2), сглобяваш и си готов. Пази уплътнение ном. 4, ако го намериш го смени, аз никъде не го намерих по магазините...Ще съм ти много благодарен ако споделиш това-онова.
Помпата не е отваряна никога,последно маслото е сменяно преди около
5-6 години а от тогава колата има към 200000км.
Чета тука че на 80000 се сменяло дано да е семеринга
ама и да не е ще я прая има да си избива 3-4 смени на маслото
пиши как е минала смяната, дано да съм бил полезен....
Прикачени файлове
#7
Публикувано 29 януари 2010 - 19:11
Да, не е задължително да е износена втулката , но и не е единичен случай. Освен това е възможно да има и помпи без такава /по думите на един преимчик в Балкан Стар - когато я правих ходих там и по VIN излезе че втулка няма а аз си я държах в ръцете/. Като охлабиш обслужващият ремък, виж има ли радиален луфт оста на помпата. Ако има пак ще протече след известно време. Успех!
#8
Публикувано 31 януари 2010 - 17:03
Свалих и разглобих помпата,не се оказа сложно.
Нямам никакъв луфт на оста както намам и лагерна втулка а обикновено.
Явно има различни хид.помпи понеже и размера на семеринката
който ми даде колегата Гайдарски е друг моята е 19x30x7/8.1.
Освен това моята работи на 110bar, а тук във форума видях една на 95bar
Започвам да търся семерингата,ще пиша за цената и как е минал ремонта.
Нямам никакъв луфт на оста както намам и лагерна втулка а обикновено.
Явно има различни хид.помпи понеже и размера на семеринката
който ми даде колегата Гайдарски е друг моята е 19x30x7/8.1.
Освен това моята работи на 110bar, а тук във форума видях една на 95bar
Започвам да търся семерингата,ще пиша за цената и как е минал ремонта.
#9
Публикувано 07 февруари 2010 - 16:40
http://www.mbclub.bg...mp;#entry127802
Помпата протича или от семеринга отпред или от О пръстена между двете и половини. На моята смених и семеринга и О пръстена семеринга беше от скоростна кутия на голф просто само такъв имаха в магазина със същия размер дето ми трябва струваше 3лв О прустена беше стотинки.
Помпата протича или от семеринга отпред или от О пръстена между двете и половини. На моята смених и семеринга и О пръстена семеринга беше от скоростна кутия на голф просто само такъв имаха в магазина със същия размер дето ми трябва струваше 3лв О прустена беше стотинки.
#10
Публикувано 08 февруари 2010 - 10:22
Колега същия ремонт си го направих преди 3-4 години,помпата течеше яко.Тогава разни светила ме плашеха , че няма ремонт или е временно решение.Само и само да скоча да купя някоя по зле от мойта втора ръка.Та свалих си помпата леко и внимателно.Колата е 124 , 200 дизел, с 95 барова помпа.Разглобих я и се оказа семеринга отпред на челото,беше се заварил.Отидох в авто плюс и слещу 5.40 лева си го закупих,по обратният ред сглобих смених си маслото и филтърчето на помпата и до ден днешен си карам МПС-то.Та от тогава съм на системата на шопите/око да види ръка да пипне/щото мошеници и търгаши един милион.Всеки гледа да те лъзне и да ти вземе парите.Успех с ремонта.
#11
Публикувано 11 февруари 2010 - 19:42
Готов
#12
Публикувано 11 февруари 2010 - 19:56
Готов съм с ремонта,малко ми беше трудно да намеря точния семерин
но взех един с някакви стотни по-малък вътрешен диаметър но не се оказа проблем.
Струваше 6лв. взех си и филтър за маслото 9лв. екстра ми доиде само че този О-пръстен
няма и няма сложих стария макар да не ми се искаше но няма проблем за сега.
Обаче не успях да източа всичкото масло от системата около 600мл. ама си е бистро
то от 12г. досега насам само е доливано кво да му стане
Сложих обаче някакво хидравлично не го знам какво е че не съм го купъвал аз
знам че е само към 5лв литъра.Не ми е много спокойно с него дали може да ми
направи проблем.Някой ако е пробвал да каже.
Благодаря за съветите и снинмките колеги помогнаха ми най-вече да се престраша да я парчадосам.
Иначе не е нищо сложно проблем за 6лв ама.....
но взех един с някакви стотни по-малък вътрешен диаметър но не се оказа проблем.
Струваше 6лв. взех си и филтър за маслото 9лв. екстра ми доиде само че този О-пръстен
няма и няма сложих стария макар да не ми се искаше но няма проблем за сега.
Обаче не успях да източа всичкото масло от системата около 600мл. ама си е бистро
то от 12г. досега насам само е доливано кво да му стане
Сложих обаче някакво хидравлично не го знам какво е че не съм го купъвал аз
знам че е само към 5лв литъра.Не ми е много спокойно с него дали може да ми
направи проблем.Някой ако е пробвал да каже.
Благодаря за съветите и снинмките колеги помогнаха ми най-вече да се престраша да я парчадосам.
Иначе не е нищо сложно проблем за 6лв ама.....
#13
Публикувано 14 февруари 2010 - 13:23
Аз ползвам Mobil ATF 220
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни